It is currently 22 Sep 2024, 11:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 613 Next
Author Message
PostPosted: 13 Feb 2010, 20:08 
Offline

Joined: 10 Nov 2005, 02:26
Posts: 303
Location: Cluj
S-a facut curat! si gata? Nu mai zice nimeni minic de subiect?

_________________
159 2.4 neagra
ex 147 1.6T.S. 120CP


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2010, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2125
Car: 156 GTA
Pai ce mai este de zis?Daca mai este orice nelamurire, intreaba.
Inscrierile continua pana duminica seara.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2010, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pai maine seara se va inchide lista pentru a fi trimisa catre Alfatuner.Daca mai este cineva care este in dubiu sau nu stie ce sa faca, doreste sa se retraga sau altii sa se inscrie, ar fi bine sa o faca pentru ca atunci cand trimitem lista sa ramanem in acea conformatie.
Daca mai doriti sa discutam orice detaliu care este neclar sau cineva are sugestii/observatii e bine sa le scriem aici pentru a avea un eveniment cat mai reusit, pentru noi in primul rand.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2010, 00:03 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
macar de curiozitate tot as incerca si eu. si de dragul unei excursii pana la bucuresti :). Numai ca as vrea sa stiu niste cifre inainte de asta(putere/cuplu).
Eu am montat un BMC CDA si o finala sport Novitec. Iar pana la data respectiva ar fi posibil sa-mi pun si o evacuare custom ceva mai eficienta(nu doar finala - un sistem vortex sau altceva...). Banuiesc ca astea ar putea ajuta.
Eu am 159 1.9 JTS.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2010, 00:17 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2009, 13:53
Posts: 1203
Car: Spider 916
Location: Valcea/Bucuresti
se poate face cum a zis soso pe pagina anterioara ? sau preturile finale raman cele pe care le-a zis seth ?


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2010, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Exact acesta este motivul pentru care vrem ca luni sa trimitem lista cu masinile exacte care urmeaza a fi lucrate:pentru a sti cat mai bine cam ce valori de cuplu si putere vor atinge in urma modificarii softului si care va fi pretul diferentiat pe fiecare masina.
@valentinp : Daca vei avea montata o evacuare completa la data respectiva, cu tot cu galerie atunci cu siguranta valorile oferite de Gus in prima faza se vor imbunatati iar acest lucru nu va face decat sa te bucure cand te vei sui din nou la volanul masinii.Ceva asemanator isi face si seth,el avand deja galerie si evacuare schimbata, doar ca el va monta chiar atunci si partea de catalizatoare oferite special de catre Gus prin aportul lui de cunostinte direct de la curse. :D

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2010, 01:52 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Ok, count me in, sa vedem ce zice.
Si eu vroiam sa imi schimb si "partea de catalizatoare".
Eu as vrea sa stiu despre ce numere vorbim. Eventual grafice de la 2.2 JTS si fac eu un calcul aproximativ pentru motorul meu, tot cu aceleasi procente de la 2.2.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2010, 02:24 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Dpf urile au creat si vor crea in continuare numai probleme , eu nu m-as gandi nici macar un minut inainte sa il elimin de pe traseul de evacuare si sa imi las masina sa respire normal , stiu imi atrag anipatia celor Greenpeace , asta este , cand nu vor mai circula masini non euro pe nicaieri promit sa gandesc altfel. ganditi-va ca mai devreme sau mai tarziu va crapa , definitiv , si cum pretul lui este unul destul de mare.... aveti raspunsul , ca sa nu mai zic si de faptul ca se poate scoate la vanzare catre cei ce au/vor avea probleme in viitor cu el , practic recuperand investitia remapului si a modificarii.
Daca mai aveam o masina care sa merite dopata eram pe lista , momentan insa ma bucur pentru voi :D

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2125
Car: 156 GTA
valentinp Quote:
macar de curiozitate tot as incerca si eu. si de dragul unei excursii pana la bucuresti :). Numai ca as vrea sa stiu niste cifre inainte de asta(putere/cuplu).
Eu am montat un BMC CDA si o finala sport Novitec. Iar pana la data respectiva ar fi posibil sa-mi pun si o evacuare custom ceva mai eficienta(nu doar finala - un sistem vortex sau altceva...). Banuiesc ca astea ar putea ajuta.
Eu am 159 1.9 JTS.
Salut valentin!
Din pacate am o veste nu prea buna pentru tine.Azi am vorbit cu Gus si ar dura cam 1 zi doar masina ta. :( ECU de 1.9JTS este ff greu de remapat, imi pare rau.
Ca sfat, nu modifica evacuarea la JTS, faci rau.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
uof, o sa schimb masina :). Numai ca pentru asta tre' sa mai astept din mai multe motive. De asta vroiam sa mai fac ce se poate face la masina asta pana una alta.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2125
Car: 156 GTA
Stiu, din pacate timpul este limitat. :(

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 21:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
a, pai nu se mai pune problema sa mai resoftez ceva la vizita lui Gus din martie/aprilie :).
Nu-mi schimb masina asa de repede si, oricum, o sa incerc sa iau ceva care sa nu mai aiba nevoie de resoftare :).

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 22:49 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Interesant e ca preturile sint mai mari in RO decit in UK, devine un fel de regula asta...
http://www.alfacare.co.uk/Servicing/Die ... mplate.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2125
Car: 156 GTA
Quote:
All figures shown are approx & prices plus vat
Sunt mai mici in ro. :wink:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 23:32 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Eu inteleg ca alea sint preturi cu TVA. Si sa zicem ca nu sint, 295+20%=359Lire (presupunind ca va da si facturi si declara in UK ca a fost in RO si a facut chip :clapping: )


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2125
Car: 156 GTA
Sunt preturile minime fara taxe afisate acolo, pentru softuri generice, nu custom.

Nu va convine pretu, nu e nimeni obligat. :)
Exista master tuner, rbn, voinea, stefantun(face moka) etc.


"toata lumea a luat prea multe tepe in tara asta ca sa mai creada ceva", va rog, se poate inceta cu paranoia

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2010, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
'Prices are plus VAT' inseamna ca sunt exclusive of VAT. Adica se adauga TVA-ul la pretul afisat.
La bunuri se adauga intotdeauna TVA-ul tarii din care provine bunul atata vreme cat cumparatorul nu e inregistrat fiscal, la servicii e intotdeauna TVA-ul tarii in care se efectueaza serviciul ('service rendering').

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2010, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
seth Quote:
Sunt preturile minime fara taxe afisate acolo, pentru softuri generice, nu custom.

Nu va convine pretu, nu e nimeni obligat. :)
Exista master tuner, rbn, voinea, stefantun(face moka) etc.


"toata lumea a luat prea multe tepe in tara asta ca sa mai creada ceva", va rog, se poate inceta cu paranoia
Mie mi se pare totusi exagerat pretul.Sa nu mai spun ca platiti si cazare,masa,transport.....femeile mai trebuie sa i le platiti si gata e tacamul complet.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2010, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Pentru o eliminare de DPF este un pret ... nici nu il putem clasifica ,pe cine stiti voi ca a mai scos dpf ul si masina aia mai merge in mintile ei ?
pana nu va avea concurenta directa , pana nu avem feedbackuri de la toti concurentii din segmentul asta pe parcursul a un an de zile nu cred ca sunt variante in acest moment. ah , sigur , va exista cineva intotdeauna care FACE . ok , vrem sa vedem si noi ceva , harti , imagini cu masinile , cu atelierul sau garajul respectiv , orice ...
oricum , eu voi merge sa vad cum lucreaza si ce va scoate din masini ! consider ca sunt impartial pentru ca nu imi fac nici o masina sau nu beneficiez de avantaje , mi-as dori sa fie cineva in Romania care sa aiba un nume in acest domeniu insa in acest moment ma tem ca sunt numai jumatati de masura .

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2010, 00:26 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Avand in vedere ca au aparut softuri (vezi ecusafe) care identifica hartile care gestioneaza dpf-ul in functie de tipul de ecu si le modifica automat astfel incat sa-l anuleze, putem spune ca nu (mai) trebuie sa fi un geniu ca sa elimini un dpf din soft.
Daca pe lista celor prezenti la intalnirea cu Gus este vreun posesor de 1.9 jtd 16v care isi resofteaza masina voi fi prezent si eu sa vad care este diferenta intre un soft facut de GUS si, la alegere, un soft de 200 euro sau unul facut moka :wink:
Sper ca postul meu n-o sa genereze iarasi interpretari/comentarii, chiar sunt curios cum stau cu un 1.9 jtd modificat de Gus.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2010, 02:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2125
Car: 156 GTA
Cine a ramas pe liste este rugat sa imi posteze part no. de pe ECU.
Daca nu va descurcati ne intalnim si rezolvam problema.
Multumesc!
Toata lumea este invitata sa il vada pe om la lucru.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2010, 10:48 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Pai cum a ramas cu "lista se inchide pe 15, se trimite la Gus, si pe urma postam detalii despre fiecare masina, gen pret si ce se poate face la ea" ?

Nu de alta, dar suntem deja in 20 si zic eu ca ar fi trebuit sa incepem sa strangem un avans de-acum.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2010, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Lista a fost trimisa zilele trecute lui Gus, mai multe detalii va scrie seth despre ce a mai discutat cu el.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2010, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2125
Car: 156 GTA
Este nevoie de ECU part number, in caz ca ceva merge prost, este ECU de rezerva. :)
Avansul se strange deja.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2010, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Antiloop Quote:
Mie mi se pare totusi exagerat pretul.Sa nu mai spun ca platiti si cazare,masa,transport.....femeile mai trebuie sa i le platiti si gata e tacamul complet.
Exagerat nu mi se pare, insa ce mi se pare aiurea e ca, pentru un group buy, pretul in loc sa scada, cum ar fi normal, creste. Dar deh, pina la urma e o ocazie unica pentru a vedea daca e bine sau nu sa te duci la pomul laudat cu sacul ;)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 613 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited