It is currently 06 Feb 2025, 00:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 333 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 14 Next
Author Message
PostPosted: 05 Sep 2009, 02:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pot spune ca jeansii sunt mult mai uriti decit masina, iar masina nu mi se pare frumoasa.


Top
   
 Post subject: Alfa MiTo Multiair
PostPosted: 08 Sep 2009, 02:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Mult trambitata tehnologie multiair va fi in sfarsit disponibila pe Mito incepand cu 14 Septembrie in Italia.Principalul punct forte al noilor motoare pe benzina ce vor echipa Alfa MiTo Multiair rezulta din gestiunea variabila a admisiei si evacuarii din camerele de ardere : putere mai mare,consum si noxe mai scazute.
Vor fi disponibile trei motorizari pe baza tehnologiei Multiair : un 1.4 aspirat de 105 CP,o varianta turbo a aceluiasi motor capabila sa dezvolte 135 CP,care vor fi puse in vazare imediat,si o a treia care se va alatura gamei incepand cu 2010 doar pe varianta Quadrifoglio Verde,un 1.4 turbo de 170 CP.


Attachments:
mito_multiair_24.jpg
mito_multiair_24.jpg [ 59.27 KiB | Viewed 1335 times ]
mito_multiair_08.jpg
mito_multiair_08.jpg [ 61.84 KiB | Viewed 1335 times ]
mito_multiair_05.jpg
mito_multiair_05.jpg [ 41.95 KiB | Viewed 1335 times ]
mito_multiair_04.jpg
mito_multiair_04.jpg [ 51.48 KiB | Viewed 1335 times ]
mito_multiair_03.jpg
mito_multiair_03.jpg [ 40.36 KiB | Viewed 1335 times ]
mito_multiair_02.jpg
mito_multiair_02.jpg [ 40 KiB | Viewed 1335 times ]
mito_multiair_01.jpg
mito_multiair_01.jpg [ 59.11 KiB | Viewed 1335 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 10:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
aham,...dar varianta actuala 1.4 si 155cp ce se va intampla cu ea? ramane au ba in productie? ca nu stiu daca are rost sa produci un turbo de 135 si unul de 155, sunt prea apropiate puterile, mai ales ca va fi disponibil si in varianta de 170 la anu....

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Ambele tipuri de motorizari lansate de FPT (ultima generatie de DOHC turbo si MultiAir)trebuie sa treaca prin "botezul focului". Numai timpul va spune care din cele doua variante e mai fiabila si care se adapteaza mai bine pietelor din diverse parti ale lumii.
Nu e nimic rau ca sunt mai multe optiuni, chiar daca nu par sa se justifice. E de laudat ca FPT inca mai investeste in cercetare si dezvoltare in aceasta periada de criza.

LE: la prima vedere motorul pare destul de complicat. Sper sa apara si alte poze cu mai multe detalii pentru ca din asta nu se intelege aproape nimic

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15283
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Preda, mai tii minte 147 1.6 TS Eco (105cp) si 1.6 TS Veloce (120cp)?
Cam asa e si cu MultiAir sau fara.. Se vor vinde in paralel.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Quote:
Mult trambitata tehnologie multiair va fi in sfarsit disponibila pe Mito incepand cu 14 Septembrie in Italia
Eh uite ca p'aci a ajuns mai repede decat la italieni.Duminica am testat Mito 1.4 Multiair 135CP (si Fiat 500). Din pacate nu pot face comparatia decat cu al meu 1.8 TS.

Impresiile ar fi urmatoarele:
-Motorul merge frumusel insa nu se simte prea puternic. Ma asteptam sa o simt mult mai sprintena decat a mea, insa nu m-a dat pe spate (explicatia dealerului la aceasta remarca a fost ca nu e motorul rodat inca). Raspunsul la pedala de acceleratie mi s-a parut destul de incet (trebuie apasata cam juma de cursa ca sa obtii un raspuns decent - aici cred ca e diferenta majora fata de un motor normal), iar sub 3000 rpm se simte un turbolag. Motorul trage cel mai bine intre 3000 si 5000 rpm. Nu m-am jucat suficient cu DNA-ul inca sa observ diferente.
-Franele mi s-au parut foarte bune, raspuns progresiv si usor de dozat, insa nu a durat testul suficient de mult incat sa simt ceva fading.
-Suspensia sport mi s-a parut cam rigida (dar nu la fel de rigida ca in cazul arcurilor de Eibach -30mm), insa reuseste sa absoarba destul de bine denivelarile mici. Ruliul este prezent, insa la nivel acceptabil. Totusi pe franare nose-dive-ul mi s-a parut cam mare.

Toate ca toate masina mi-a lasat o impresie pozitiva. E clar ca noul Multiair pune accept in primul rand pe partea economica, carcaterul sportiv fiind pe locul 2.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
ALXege Quote:
Preda, mai tii minte 147 1.6 TS Eco (105cp) si 1.6 TS Veloce (120cp)?
Cam asa e si cu MultiAir sau fara.. Se vor vinde in paralel.
aha, deci sa inteleg ca multiair-ul nu are turbina. eu ma gandeam ca are, de aceea mi s-a parut ciudat sa ai in gama motoare cu puteri prea apropiate.
exista riscul sa se canibalizeze. de aceea trebuie gandite foarte atent preturile si strategiile de promovare.

ok, am inteles ca se vor comercializa in continuare, chiar nu stiam. dar totusi mi se pare in continuare aiurea sa ai diferentele astea asa de mici de putere: 135-155-170. eu personal, l-as forta pe ala de 135 pana pe la 140-145, si l-as scoate pe ala turbo de 155. l-as lasa numai pe ala de 170. dar de, eu nu-s inginer la fiat/alfa sa stiu cat au stors din ala de 135 si cat mai pot stoarce, si nici baiat de marketing/management sa gandesc strategiile.
dar daca ar fi sa cumpar acum unul din modele, si daca dupa un drive-test nu as remarca diferente substantiale intre modele, cu siguranta l-as alege pe cel mai ieftin. si daca nici acolo nu sunt diferente substantiale, ...ei, atunci chiar as avea o mare dilema.

oricum, dupa ce apare si la noi modelul respectiv si se testeaza (drive-test), ar trebui deschis un topic multiair vs. turbo pe motorul de 1.4

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 16:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Multiair 1.4 vine in 3 variante de putere, una aspirata (105Cp) si doua turbo (135Cp si 170Cp)

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
ei acum chiar sunt in ceata totala. si 1.4 de 155 este turbo simplu dar fara multiair?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15283
Car: 115/960
Location: Bucuresti
@yux_mm: 1.4TBi Multiair este prezent in doua variante, 135cp si 170cp. Desi cilindreea este aceiasi, sunt convins ca exista ceva diferente interne in motor (just to make things clearer: si Audi are 2.0TFSI de 200cp si 265cp, dar difera turbina, sistem de injectie etc).
Ei bine, 1.4TBi multiair de 170cp este derivat din 1.4TBi de 155cp. De aici si comparatia mea cu 1.6TS Eco si Veloce, practic cel de 120cp cu variator este derivat din cel de 105cp si s-au vandut impreuna.
On the long term, sunt convins ca daca se va dovedi suficient de fiabil se va miza pe MultiAir in detrimentul celor fara..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2009, 17:23 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dany Quote:
Eh uite ca p'aci a ajuns mai repede decat la italieni.
O fi fost un import special pentru dealer,cu destinatia clara de a fi masina de teste.Din cate stiu,starul oficial al vanzarilor nu a fost dat inca. :wink:

marian Quote:
la prima vedere motorul pare destul de complicat. Sper sa apara si alte poze cu mai multe detalii pentru ca din asta nu se intelege aproape nimic
Mariane ceva poze si clipulete explicative sunt aici.
Odata cu completarea gamei - spun ei - pe MY10 vor fi disponbile si alte upgradeuri - levierul schimbatorului de viteze a fost scurtat cu 2.5 cm pentru o manevrabilitate mai buna,directia si suspensia au fost recalibrate,etc ; alte gadgeturi - Start/Stop,GSI, ; precum si o noua culoare metalizata - Blu Tornado.Eu spun ca aceasta gama nu va fi completa pana nu va exista si un Mito GTA.

Pentru cei interesati care doresc sa elimine orice dubii exista linkurile de mai jos. :)

Galerie foto Mito MY10
Mito Multiair
Detalii si date complete despre noua gama de motoare si imbunatatirile aduse MY10

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 18:31 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Se zvoneste ca 1.4 170 are si suspensie contractiva, de-a dreptu incredibil. Multiair e "here to stay",n-au bagat atit amar de bani ca sa il scoata. In plus e de departe cel mai competent sistem de VVT/VVL dintre toate aflat in productie.


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Mito Multiair - prima reclama.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2009, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Alfa Romeo Mito Multiar-prezentare

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2010, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Campanie de reduceri in Belgia : Mito in cosul de cumparaturi.


Attachments:
Mito in cosul de cumparaturi.jpg
Mito in cosul de cumparaturi.jpg [ 43.53 KiB | Viewed 2189 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 18 Jan 2010, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Furnizorii Alfei Mito,de la Brembo la Magneti Marelli, de la Denso la Autoliv


Attachments:
Furnizorii Alfei Mito.jpg
Furnizorii Alfei Mito.jpg [ 32.09 KiB | Viewed 2160 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 10 Feb 2010, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2008, 11:35
Posts: 137
Location: Medias, Sibiu
Alfa Mito 1.4 TB 16V MultiAir intr-un test comparativ cu "eternul" rival Mini Cooper cu 1.6 Turbo.
No surprise here ! Mini a iesit castigator.


Comparativ pe Hockenheim intre Alfa Mito 1.4 TB 16V MultiAir - Fiat Grande Punto Abarth - Opel Corsa GSI
What a surprise !!! Punto si Corsa castiga in fata lui Mito ! :naughty:


P. S. - Lupta se "incinge" in clasa mica premium odata cu prezentarea ( chiar azi ) a pozelor oficiale cu noul Audi A1. :scratch:

_________________
MARRIAGE, the only war where you sleep with the enemy !


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2010, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Știți ceva legat de faptul că Alfele Mito aflate la dealer-i în show-room au fost luate și duse în Italia? Era una la mine în oraș și au venit într-o zi și au luat-o cu o platformă iar băieții de pe platformă ziceau că o duc în Italia, și că așa fac cu toate.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2010, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4326
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Mare parte din stocul AI a fost vandut incepand cu anul trecut la export.Cred ca a fost singura gaselnita prin care compania s-a salvat,cel putin pentru moment.

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2010, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
He shoots, and he scores!! http://www.automarket.ro/stiri/analiza- ... 28269.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2010, 18:25 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Era si cazul sa se intample asa. Nu sunt fan Mito insa este de departe peste cele 3 concurente. Ordinea clasamentului respectiv pentru mine (strict subiectiv) ar fi 1. Mito 2. DS3 3. Mini 4. A1

Ca Alfa Mito sa detina suprematia in clasa mai are nevoie doar de doua lucruri
1. versiunea GTA
2. vanzari pe mai multe piete

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2010, 13:53 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
AMS niste porci nemti tipici, nu e nici o mirare. Pacat ca Mito 135 nu are 6 viteze, sper sa ii arunce un DSG cu 7 viteze.


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2010, 18:55 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1231
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Din cate stiu toate modelele Mito au 6 trepte.

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2010, 01:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Stii prost.


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2010, 02:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Nici mie nu imi place Mito, dar Audi-ul ala a 1 e urat cu spume.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 333 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 14 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited