It is currently 19 Nov 2024, 09:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 29 Jan 2010, 19:54 
Offline
User avatar

Joined: 18 Oct 2009, 14:40
Posts: 72
Location: brasov
hmmm...eu in general alimentez de la LUkoil si m-a prins frigurile astea cu motorina EURO L DIESEL si nu am avut probleme:D...dar o sa iau in considerare sfaturile voastre si o sa pun motorina mai scumpa!!!


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2010, 20:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4273
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
KALI Quote:
Merci, dar nu intrebasem despre benzina, ci strict despre motorina. :wink:
Bine dom'ne atunci uita ce am scris si fugi repede la lukoil si baga niste benzina in tbi-ul ala. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2010, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Eu alternez intre OMV si Rompetrol. Am constatat ca rompetrolul afuma mai rau insa are un pic mai multa vâna. La OMV e mai "curata" nu fumega la fel de mult dar parca nu trage la fel.
De la mol am alimentat o singura data si masina abia mai tragea asa ca n-am mai vizitat vreodata o astfel de benzinarie. Poate voi mai incerca odata caci vad ca e laudata.


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2010, 05:27 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
am bagat si eu de curiozitate de la rompetrol - pana acum am pus numai omv premium/alpin diesel si de 2-3 ori mol evo.
motorul merge MULT mai silentios, dar mi se pare ca nu trage asa cum trebuie... cu omv/mol era un pic mai brutala, cu rompetrol e mai uniforma. o sa mai studiez problema :)


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 10:40 
Offline

Joined: 11 Nov 2008, 18:18
Posts: 231
Location: Iasi
Eu am pornit masina la -29°C, aveam Alpin de la PetromV. Mi-au aparut doua erori: ceva cu bujiile incandescente si eroare DPF (filtru de particole de fum), ultimul stingandu-se dupa cativa km. Dar facea cam urat masina (ca si zgomot suna ca un tractor). Daca as fi putut sa stau acasa sa nu pornesc masina, as fi stat. Nu cred ca-i face bine motorului sa fie pornit la temperaturile astea. Cert este ca motorina a tinut, asa cum mi-au spus cei de la OMV: temperatura de coagulare la Alpin este de -28°C, dar de fapt tine cateva grade sub.

_________________
Life is too short to drive ugly cars
_____________________________
AR 159 Sportwagon 2,4 JTDM 210 CP Q4
Ex: Crosswagon
Ex: 156 1,9 JTD 8V Sportwagon


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 11:18 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
georgeg Quote:
istv4n Quote:
Hai ma ca exagerati.
E experienta traita si probata de mine.Poti tu sa dovedesti contrariul?

Sa dovedesc? :bored:
Nu spuneam ca la orice peco e la fel motorina, dar diferentele NU sunt atat de radicale cum tinzi sa sustii.

ps:
1. "Am constatat ca rompetrolul afuma mai rau insa are un pic mai multa vâna. La OMV e mai "curata" nu fumega la fel de mult dar parca nu trage la fel."
<>
2. Rompetrol - "motorul merge MULT mai silentios, dar mi se pare ca nu trage asa cum trebuie... cu omv/mol era un pic mai brutala, cu rompetrol e mai uniforma"

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 19:16 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
istv4n Quote:
georgeg Quote:
istv4n Quote:
Hai ma ca exagerati.
E experienta traita si probata de mine.Poti tu sa dovedesti contrariul?

Sa dovedesc? :bored:
Nu spuneam ca la orice peco e la fel motorina, dar diferentele NU sunt atat de radicale cum tinzi sa sustii.

ps:
1. "Am constatat ca rompetrolul afuma mai rau insa are un pic mai multa vâna. La OMV e mai "curata" nu fumega la fel de mult dar parca nu trage la fel."
<>
2. Rompetrol - "motorul merge MULT mai silentios, dar mi se pare ca nu trage asa cum trebuie... cu omv/mol era un pic mai brutala, cu rompetrol e mai uniforma"
i like that
Deci noi îţi spunem că în maşinile noastre motorina de la diferiţi producători se simte diferit şi tu vrei să ne spui că ce? Că ni se pare? Adică eu mănânc iaurt Dantoni şi mă simt bine, apoi mănânc iaurt LapteGros şi mă doar burta de mor şi mă cac pe mine şi când vin şi-ţi povestesc, încercând să te ajut cu informaţia asta, tu-mi spui că mi se pare? Serios acum... nu sunt chestii scrise din auzite, sunt chestii "pe încercate", ia-le ca atare şi bucură-te că nu trebuie să treci şi tu prin asta şi ştii dinainte.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 23:43 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
pana acum am folosit doar OMV/PetromV Alpin si nu am avut probleme la pornire.
dar la cat de laudata este motorina de la rompetrol, o sa incerc si eu sa vad care-i treaba cu ea

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2010, 00:20 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Ideea era ca la 2 motoare asemanatoare unul zice ca-i trage mai bine cu motorina de la rompetrol, celalt exact contratiul - daca alimenteaza de la omv. Placebo la greu my friend. Ar fi prea simplu si frumos sa fie treaba atat de simpla si categorica.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2010, 01:14 
Offline

Joined: 11 Nov 2008, 18:18
Posts: 231
Location: Iasi
istv4n Quote:
Ideea era ca la 2 motoare asemanatoare unul zice ca-i trage mai bine cu motorina de la rompetrol, celalt exact contratiul - daca alimenteaza de la omv. Placebo la greu my friend. Ar fi prea simplu si frumos sa fie treaba atat de simpla si categorica.
Nu va suparati, dar aspectul cu trage mai bine sau mai rau este cam offtopic. Aici vorbeam despre ce trebuie sa faca detinatorii de AR pe motorina, cand se anunta temperaturi sub 20° C

_________________
Life is too short to drive ugly cars
_____________________________
AR 159 Sportwagon 2,4 JTDM 210 CP Q4
Ex: Crosswagon
Ex: 156 1,9 JTD 8V Sportwagon


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2010, 05:17 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
off- sau ontopic eu am avut masina pusa bot in bot cu masina lu' georgeg si a mea troncanea mai tare.


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2010, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Uh - ultimul offtopic :) : probabil m-am exprimat gresit. Sunt constient ca sunt diferente, tre` sa fii prost ori sofer de duminica sa nu observi. Spuneam ca eu nu as putea fi atat de categoric ca Rompetrol DA, Omv NU. Si ca sa-mi sustin ideea am dat quote la 2 pareri contradictorii legate de cum trage masina cu motorina rompetrol (1 trage mai bine vs. 2 trage mai slab). Noi sa fim sanatosi!

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 14:33 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Incep prin a va spune ca sunt angajat Petrom.Masina mea este diesel si tot ce va pot spune despre motorina noastra este ca Euro Diesel 5 este exact ca cea mai ieftina de la OMV, si "rezista" pana la -20 de grade.Cu toate astea ingheta si la -19.Acum au adus Top Nordic Diesel care ingheata la -26.

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 17:50 
Offline

Joined: 11 Nov 2008, 18:18
Posts: 231
Location: Iasi
keyafy Quote:
Incep prin a va spune ca sunt angajat Petrom.Masina mea este diesel si tot ce va pot spune despre motorina noastra este ca Euro Diesel 5 este exact ca cea mai ieftina de la OMV, si "rezista" pana la -20 de grade.Cu toate astea ingheta si la -19.Acum au adus Top Nordic Diesel care ingheata la -26.
Multumim pentru precizare, faptul ca Petrom-ul are acelasi combustibil ca si OMV-ul, era si informatia pe care o aveam eu. Totusi legat de temperatura de filtrabilitate si cea de inghetare, tot conform surselor conducerii OMV, la PetromV, gasiti combustibil-ul Alpin care are temperatra de filtrabilitate la -28° C si temperatura de inghetare la -35° C si sprint-ul care are temperatura de filtrabilitate la -20° C si cea de congelare la -26° C. Acesta este un fact, confirmat chiar de conducerea OMV-ului. Dar fiecare cu "impresiile" lui... :smart:

_________________
Life is too short to drive ugly cars
_____________________________
AR 159 Sportwagon 2,4 JTDM 210 CP Q4
Ex: Crosswagon
Ex: 156 1,9 JTD 8V Sportwagon


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 17:23 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2009, 10:00
Posts: 72
va zic pt k stiu ,lucrez la petromV ,motorina alpin este adusa din austria direct de la omv,transportul se face cu trenul la arad de acolo se raspandeste in toate statiile omv si petromV,GARANTAT,cariera 100 si cariera 95 benzina este a petromului aditivata in romania,dar e putin diferita de benzina premium de la petrom simplu datorita adidiviilor.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited