allann1413 Quote:
Ti-a crescut la 9.3 fara sa mai resetezi? Din exprimare asta inteleg, iar daca ai facut un drum lung e normal sa ai consumul mediu mic.
Nu, evident ca nu am facut un drum lung si apoi m-am plimbat prin oras ca sa ma bucur ca am un consum mediu mic.....Am resetat cand am facut plinul pe 5 ian si am mers numai in oras.
A crescut de la 8,5 la 9,3 si asta cred mai mult pt ca stau cu ea pornita sa se incalzeasca pana curat geamurile.
@ALLANN calculele tale sunt total gresite, s-a mai discutat ca reviziile sunt aproape la fel de ieftine/scumpe la ambele motorizari....ce e mai scump la diesel? ai intrebat macar vreodata la magazin cat e un filtru de ulei pt diesel? e 25 de lei....ce e mai scump? uleiul? filtru de aer? de polen? de unde veniti frate cu cifrele astea fara sa va documentati...
Sa fac si eu un calcul acum....a ta cu motor 1,6 sa consume 15....e exorbitant, iarta-ma ca iti zic si n-are nici vlaga in ea....
Deci la 1000 km/luna pe care ii fac in medie in oras eu consum 90 litri de motorina iar tu 150 de benzina,(asta daca am merge la fel de mult) adica in lei vine 360 ron pt mine si 600 de ron pt tine (am facut calculul cu 4 lei/litru la ambele motorizari, desi e mai scumpa benzina acum), inmultit cu 12 luni da exact 4320 lei la mine si 7200 lei la tine, diferenta de aproape 3000 de lei numai din consum....la 4 ani cum ai facut tu calculul economisesc 120.000 lei dar conduc diesel, care are cuplul imens la rotatii mici, trage bine, motor fiabil care tine 4-500.000 km, nu mi-e frica sa bag piciorul in ea ca imi sare consumul in aer...etc
Ar mai sari unii care zic ca filtrul de combustibil e 300 de ron la diesel...asa e, dar pe ala il schimbi la 20-30.000 km, deci in perioada totala despre care discutam il schimbi de 3 ori, mai scadem 900 de ron si tot raman 119.100 lei economisiti..