It is currently 28 Nov 2024, 02:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Supermasinile de Grupa B
PostPosted: 21 Jan 2010, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Enciclopedie pe un forum,intr-un singur subiect de discutii.
Enjoy.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2010, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
:goodpost: poate are cineva timp sa bage informatia aia intr-un .pdf...

LE: gasiti aici un articol despre masinile de strada produse pentru a fi omologate pentru grupa B.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2010, 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Mi-ai facut ziua mai buna!
Interesante si linkurile spre youtube.
Merci Marius!

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2010, 15:04 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
:thanks:
Excelente !!!
Erau vremurile in care spectacolul era total, servodirectia si alte "ajutoare" electronice erau inexistente, iar mana pilotului isi punea in mult mai mare masura amprenta asupra rezultatului final.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2010, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, numai ca la fel de total si spectaculos si mureau pe capete.


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2010, 07:01 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
E adevarat, sporturile cu motor nu au fost si, din pacate, nu vor fi niciodata 100% lipsite de riscuri, si in F1 a trebuit sa moara A.Senna ca monoposturile sa devina mult mai sigure, si chiar si in aceste conditii ne amintim cu totii de accidentul lui H.Surtees si de cel al lui F.Massa de anul trecut ...
Nimeni nu cred ca vrea sa vada spectacolul sportiv al curselor motorizate din zilele noastre ca pe unul in care "gladiatorii" moderni trebuie sa moara pe circuite, pe de alta parte insa (si) din cauza masurilor de securitate spectaculozitatea lor a scazut si organizatorii campionatelor mondiale cauta solutii care sa le aduca din nou spectatorii de altadata, din tribune sau de pe marginea traseului.
Este cu atat mai mult de apreciat ceea ce faceau pilotii din anii '80, in conditiile in care se expuneau la fiecare cursa si efectiv "se luptau" sa tina pe trasee bolizi de 4-600 CP fara asistenta electronicii prezenta azi pe masinile de raliu si nu numai.
Nu cred ca actualul (de sase ori !) campion mondial S.Loeb la volanul unei masini de grupa B ar reusi sa obtina timpi similari pe probele speciale cu cei pe care ii faceau pilotii acelei epoci...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited