It is currently 08 Feb 2025, 20:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
 Post subject: scepticism
PostPosted: 19 Jan 2010, 23:59 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
anul centenarului , incepe cum nu se poate mai rau..., ca si cum nu ne-fi asteptat....la astfel de deznodaminte.
http://www.quattroruote.it/news/articol ... ice=224333" onclick="window.open(this.href);return false;

Marchionne , de la Detroit are numai cuvinte aspre despre Alfa:
Istoria nu semnifica supravietuire.
Segmentul D si E nu exista pentru Alfa.Gata cu experinte tip 159.
...samd...
In substanta, editorialistul de la 'Corriere', dupa care e preluat articolul din quattroruote, dupa o analiza mai detaliata, indeamna Fiat sa vanda Alfa!
:ohmy:

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
E oficial?


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
NU, nu e nimic oficial...
doar ca , decat sa lasi Alfa sa zaca pe ruinele unei istorii, extraordinare, mai bine o vinzi altcuiva , care are intentii mai serioase decat Fiat.

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Mda, sa nua junga pe mana Tata motors, Gelly, etc. ;)


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 00:21 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1231
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Ideea nu e rea de a vinde acest brand unor investitori dornici sa relanseze marca Alfa, numai ca e destul de greu acum cand concurenta e mult inaintea ta ! Sincer nu stiu cine s-ar baga la o asa munca, si aici ma refer la constructori auto!

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Bimm3r Quote:
Mda, sa nua junga pe mana Tata motors, Gelly, etc. ;)
nu stii ce vorbesti... tata are jaguar/landrover si ia uite ce masini faine au scos.


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 03:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1337
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
madkat Quote:
Fiat, prin actuala conducere dovedeste ca nu este in stare sa tina o marca de acest nivel. In momentul asta parca nemtii au mai mult "cuore" decat italienii...
Si nu e greu sa relansezi Alfa - pentru ca, ce o trage inapoi? tocmai tehnologia proprietara fiat, care in afara de commonrail nu a adus nimic bun, doar "dodgy electrics", greierasi, si mai nou solutii de suspensie de clasa medie a anilor 80...
Marchionne e foarte nepopular ptr. ca e un finantist cu studii in US care vede situatia nu prin prisma 'alfistului' ci judecand dupa parametrii economici. Declinul Alfa Romeo nu tine de preluarea de Fiat, tine de Alfa Sud, de geniul care a tinut sa reduca costurile prin a aduce otel din urss ptr. caroserie, de cei ca au folosit Tipo ca platforma etc...nu are sens sa reinventam roata, Alfa a revenit in prim plan odata cu designul lui Da Silva dar prin masini fara un succes comercial deosebit. Acum poate tu faci Alfa desavarsita dpv al alfistului, insa daca alfistul respectiv nu-si permite sa o cumpere iar pe restul nu intereseaza, atunci degeaba ai facut-o si aici e punctul lui Marchionne. El crede ca e pe drumul cel bun, MiTo este clar un pas inainte ptr. toti cei ce au condus-o. Plus ca are succes la vanzare. Daca si Giulietta prinde bine la vanzari atunci e Marchionne - 'puristi' 2-0.
E foarte usor sa comentezi de pe margine, dar daca Alfa ar fi preluata de Tata sau de chinezi pun pariu ca multi s-ar ridica impotriva sau nu s-ar mai atinge de Tikka Masala vreo 2 luni. Nu mai vorbesc daca ar fi cumparata de VW sau BMW.
Alfa Romeo va ramane o marca italiana ptr. ca ar fi impotriva firii sa fie produsa de VAG sa zicem. Si Marchionne a dovedit ca stie business pana acum, spre deosebire de predecesorii sai...

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 03:30 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
dand Quote:
E foarte usor sa comentezi de pe margine, dar daca Alfa ar fi preluata de Tata sau de chinezi pun pariu ca multi s-ar ridica impotriva sau nu s-ar mai atinge de Tikka Masala vreo 2 luni.
altul care nu stie ce vorbeste... dar eu in continuare zic: HELL YEAH, SA CURGA CURRY-UL!!!
Attachment:
lr d4.jpg
lr d4.jpg [ 67.63 KiB | Viewed 2792 times ]
Attachment:
jaguar xj.jpg
jaguar xj.jpg [ 54.34 KiB | Viewed 2792 times ]
da, normal ca o sa sara careva si o sa spuna ca dureaza ani buni sa dezvolti o masina, dar astea doua de mai sus sunt modele 2009/2010 pe care jag si lr le scot la aproape 2 ani dupa ce i-au cumparat indienii... care puteau foarte bine sa ingroape marcile, sa ramana cu tehnologia si niste nume numai bune pentru pus pe tata nano...


Last edited by toshy on 20 Jan 2010, 03:38, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 03:37 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1337
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
toshy Quote:
Bimm3r Quote:
Mda, sa nua junga pe mana Tata motors, Gelly, etc. ;)
nu stii ce vorbesti... tata are jaguar/landrover si ia uite ce masini faine au scos.
cu cate Jaguaruri ai facut un drive test si cat de multumit ai fost de serviciile si amabilitatea lor? Conteaza cand cumperi o masina noua, cel putin din punctul meu de vedere. Aaa, ca-l vezi pe Jezza harping on how beautiful the new Jag is, come off it! Dupa Clarkson, nu exista masina in afara de Aston Martin si englezii sunt noii arieni. Ai citit vreuna din cartile lui? sau celebrul articol de acum 2-3 ani despre cat de loseri sunt brits-ii de emigreaza? scuze de offtopic.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 03:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
toshy, tu esti omul extremelor. Ba spui idiotenii majore, bazate pe ... nu stiu, un tupeu incredibil si o ignoranta pe masura, ba spui chestii de un maxim bun simt.
Ce legatura are mai nene Tata motors cu pozele puse de tine mai sus ? Modelele alea sunt concepute mult inainte de a fi vandute marcile alea catre Tata motors, ba unele chiar se vindeau inainte. Daca maine Dacia cumpara Mercedes si produce in continuare masinile din gama actuala de la MB, spui ca vai, uite ce stiu astia de la Dacia sa faca, sunt super tari... ?


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 03:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
dand Quote:
cu cate Jaguaruri ai facut un drive test si cat de multumit ai fost de serviciile si amabilitatea lor? Conteaza cand cumperi o masina noua, cel putin din punctul meu de vedere.
pot sa-ti raspund care a fost experienta mea cu o alfa romeo care a fost la pret de bmw/mercedes/audi?

iar remarcile despre clarkson... m-au lamurit si acum imi dau seama cu cine vorbesc.


alexandrus, am editat postul prevazand raspunsul tau, dar probil ca n-ai observat edit-ul si probabil nu stii despre ce masini e vorba... Land Rover Discovery 4 (care are totusi o platforma semi-noua si se vinde din septembrie 2009) si Jaguar XJ (model care se va vinde de anul asta). tata a cumparat jlr la inceputul anului 2008.


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 03:52 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1337
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
toshy Quote:
dand Quote:
cu cate Jaguaruri ai facut un drive test si cat de multumit ai fost de serviciile si amabilitatea lor? Conteaza cand cumperi o masina noua, cel putin din punctul meu de vedere.
pot sa-ti raspund care a fost experienta mea cu o alfa romeo care a fost la pret de bmw/mercedes/audi?

iar remarcile despre clarkson... m-au lamurit si acum imi dau seama cu cine vorbesc.
ca ai testat o alfa romeo la pret de bmw/mercedes/audi e problema ta, alfa romeo nu vine la pret de bmw/mercedes/audi ptr. ca nu are acelasi succes la public si obiectiv vorbind, nici aceeasi calitate (decat in ochiul alfistului). la fel ca si punctul meu de vedere despre jag, if you get my drift (ca sa folosesc un limbaj necaracteristic de altfel).

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 03:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
OK, dar platformele nu sunt noi, asta era ideea. Asteapta inca 5 ani si apoi poti trage o concluzie despre ce si cum face Tata Motors. Momentan e prea curand.
Revenind, singurul loc bun unde ar putea merge Alfa ar fi catre BMW. Sunt singurii care au reusit sa lase personalitate marcilor detinute, dar au adus multe imbunatatiri tehnice. VAG a facut din toate un "generic X car", unde X poate fi premium, mid-range, etc.


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 03:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
aveti dreptate amandoi. sunt un dobitoc idiot ca nu v-am dat dreptate pana acum.


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 04:10 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ma rog, daca vrei sa iti iei jucariile sa pleci acasa....


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 04:13 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
nu plec cu jucariile, dar daca tie iti dau date exacte despre masini pe care le-au produs la ceva vreme dupa ce i-a luat tata si lu' ala vreau sa-i spun cum am aruncat banii pe o experienta "premium" cu alfa si amandoi o tineti cu alte chestii, inseamna ca eu sunt beat si trebuie sa ma duc sa ma culc.
la fel ca si cu aia de pe AO carora le-am explicat clar ca pe zapada nu faci nimic cu gume de vara si ei au tinut-o 6 pagini despre cat de proaste sunt alfele pentru ca nu merg bine iarna... si atunci m-am dus sa ma culc.
batman, batman

si oricum, bmw nu o sa se atinga de alfa pentru ca s-ar calca pe bataturi chiar cu bmw.


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 04:22 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1337
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
toshy Quote:
iar remarcile despre clarkson... m-au lamurit si acum imi dau seama cu cine vorbesc.
chiar esti un psiholog desavarsit atunci :) ptr. ca intamplator imi plac intr-un fel anume aceste figuri enervante ale show-ului britanic gen Clarkson, Simon Cowell, Gordon Ramsay. Pana la un punct anume. Iar Clarkson a trecut de multe ori bariera, chiar si ptr. englezii get-beget. Sau cine stie, poate chiar ne cunoastem de la London Business School, lumea e mica...
In fine, Jag-ul nu mai e ce a fost, parerea mea, iar faptul ca a fost vandut la Tata il face ca ceaiul Tetley, daca-mi permiti metafora. Scuze din nou de deviere pe langa subiect.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 04:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ai dat date, zici tu ? Unde ? Ca in afara de model si 2 date calendaristice aproximative n-ai zis nimic. Stii cumva detalii tehnice ale acelor modele, platofrme tehnice, etc ?
Oricum, daca tu vrei sa crezi ca Tata Motors sunt niste mari genii ale marketing-ului auto, good for you, eu prefer sa mai astept inainte de a trage concluzii din astea.


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 10:26 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Pina acu 2 ani Jaguar statea si se scarpina la OO cu un motor vechi de 10 ani, gurmand si ramas in urma. Acum au un V8 care este la virf cu restul concurentilor (as zice chiar mai bun), V6 diesel care la fel e la top, suspensie nou dezvoltata etc. Cum or fi reusit sa le dezvolte? De unde bani? Modelele facute initial sub ford erau bune la baza, insa aveau carente mari la nivel de motoare. Acum s-a rezolvat si asta. Poate indienii au inteles cum se face treaba si doar au cotizat cu lovelele, poate s-au desteptat si au comandat ei schimbarile astea, ma doare undeva, ideea e ca le-a reusit. Au inteles macar ca te p... pe ea de traditie (si de cuore sportivo ca sa fie clar) daca nu esti la nivel cu ceilalti.


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 20 Jan 2010, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
Marchionne , om cu dubla cetatenie( :lol: ),este un manager de prim rang!
Asta nu i-o contesta nimeni.
Problema Alfa consta in Fiat, propriu.
Inca de cand a fost preluata , in anii 80, au fost presiuni statali imense , iar Ford , care era in acei timpi, alternativa , cand a inteles situatia, a cedat...
Nu se stie , si nu cred ca cineva isi poate da cu parerea la modul absolut ce s-ar fi intamplat si unde eram astazi daca Alfa era sub Ford.
numai cand ma gandesc la Ford GT....
:cry:

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 21 Jan 2010, 14:20 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Presedintele Fiat e categoric: "Alfa Romeo nu e de vanzare!

Sergio Marchionne: "Alfa Romeo nu este de vanzare!

Madkat nu ai deloc dreptate cu studiile din US a lui marchione si unde e piata auto acum ( oricum am sesizat ca ai zis-o mai mult in gluma)
Personal il consider un om extraordinar de calculat acolo unde este si ce a facut pana acu la fiat din 200x cand erau in criza. Sa nu uitam ca grupul fiat este la a 2 criza si inca este pe piata ...ce ii drept la prima a avut parte si de putin ajutor financiar din "afara" dar nu mai conteaza asta acum. Incep sa faca masini din ce in ce mai bune (fata de anul cu pricina (200x- nu mai stiu exact care era)).

Cum explica cineva mai sus marca Alfa Romeo trebuie sa se bazeze pe ceva palpabil nu doar pe 'alfisti'.
In ziua de azi trebuie sa te adaptezi pietei si sa faci masini dupa cerere. Nu dupa suflet. Degeaba face masini pt alfisti si nu le cumpara nici dracu pentru ca atunci nu rezolva mare lucru. Deocamdata trebuie sa se adapteze pietei sa faca pe plac, sa aduca iar alfa la o linie de plutire, sa recastige increderea oamenilor in aceasta marca, si apoi o sa poata face iar masini 'premium' la preturi ceva mai piperate.

Cam asta ar fi punctul meu de vedere astept sa ma contraziceti :D

EDIT: Am uitat sa precizez despre marketingul celor de la Alfa Romeo care in ultimii ani a fost zero. Nici atat. Acu s-au mai trezit si sper sa nu mai faca greseli de genu asta pe viitor.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 21 Jan 2010, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
madkat Quote:
Vede si Giulietta - vede pretul mai mare, si se gandeste ce ii ofera acea masina in plus, daca dpdv motoare, tren de rulare etc e tot Bravo... Doar emblema si alte stopuri/faruri?
Totusi pe vremea lui 147 - aveai stilo - motoare partial aceleasi ca la Alfa, dar nu toate. Suspensii simple - la Alfa multibrat. Design - radical diferit. Intelegeai de ce sa dai banu' in plus -
Acum si intre GP si Punto - eu nu am inteles de ce sa aleg MIto... Nici macar ca si design... Doar ca e mai cool sa ai alfa decat fiat...

Ai dreptate si nu prea. Cei care au condus Mito ( eu inca nu) au spus ca se conduce si se tine pe drum foarte bine. Ca minus ar fi directia electrica; nu stiu daca il pot numi chiar minus si o sa iti dau un exemplu de ce : am un prieten care zicea ca lui ii place la passat ( asta are alt coleg si l-o condus si asta mi-a dat ca exemplu) faptu ca , cand da in gropi nu simti nimic in volan si aia ii place lui. Ideea ii ca din ce am inteles eu (daca bine am inteles) la directia electrica nu simti gropile in volan...asa este sau am inteles gresit ?
Apoi urmeaza partea la care directia se intareste cand cresti viteza....la 147`le meu nu am sesizat asa ceva.

Partea cu "fiatizarea" are si ea partile bune printre altele. Faptul ca scad costurile dramatic nu poate fi decat un lucru bun pt noi. Si stai linistit ca pe alfa intotdeauna o sa fie motorizari care pe fiat nu o sa le vezi veci. Vorbesc de motorizarile de top aici.

La suspensii intotdeauna alfa o sa umble si nu o sa vanda suspensii stock de fiat.
Inca ceva....referitor la giulieta nu poti sa iti dai inca cu parerea pentru ca nu stii ce sistem de suspensii va avea. Sunt sigur ca o sa puna ceva de calitate si asta o spun si ei in filmul de prezentare.
Dupa cum zice in film " class-leading comfort " si "responsive handling"

VIDEO: Primul clip publicitar pentru Alfa Romeo Giulietta

Inclin sa cred ca va fi un model care va ridica mult alfa romeo (ca sa nu zic revolutiona) la fel cum a facut grande punto si bravo cu fiat-ul dupa esecul cu stilo.

Edit: si inca ceva...la suspensii nu cred ca o sa faca niciodata compromis deoarece feelingul care il ai intr-o alfa nu il prea ai in altele....chestie care nu o pot ignora deoarece asta e caracteristica brandului.

Edit 2 : Eu vin de pe clubfiat detinand in familie un fiat si sa stii ca si fiatu se tine bine pe curbe (mi se pare ca stilo are multilink). Ca sa dau un exemplu dragut: am un vecin care are un ford focus si prietena lui are un stilo...si l-am tot intrebat in gluma ca nu trece pe stilo ? Si a zis ca nu ii place stilo ...la care intrebarea mea a fost de ce ? Iar raspunsul fiind : " mi se face rau in el cand intru cu 80 la ora pe serpentine " ( bine a fost si exagerata putin viteza dar a scos in evidenta ceea ce trebuia scos ) .

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 21 Jan 2010, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
"The 147's replacement, which will be made only as a five-door model, is based on the Fiat Group's new C-Evo platform that will also be used in future Chrysler and Dodge products."

Sa speram ca asa va fi. Deocamdata mai asteptam pana se lanseaza oficial sa vedem cum e cu suspensiile alea.
Din punctul meu de vedere sistemul DNA e cel mai bun mod de a crea o masina cu confort sporit sau sportivitate in acelasi timp. Pana una alta cine nu si-ar dori o masina care sa nu iti rupa dintii prin oras dar sa stea invidios de bine pe curbe in exterior ?

Ce sisteme electronice sau electrice avea in plus fiatu fata de Alfa? Pentru ca eu nu cunosc si mi s-ar parea ca si-ar da in cap daca ar pune niste dotari mai bune pe o masina medie si dotari mai slabe pe una cu tendinte premium ?

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 03 Feb 2010, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Dupa ce am citit cam tot ce e scris despre noua Giulietta(tren de rulare nou, motorizari noi si atractive, design ok) astept doar preturile informative si s-ar putea sa imi cumpar prima alfa noua :wink:
Sper sa fie cat mai multi in asentiment cu mine si masinuta sa se vanda bine :roll:


Top
   
 Post subject: Re: scepticism
PostPosted: 05 May 2010, 12:59 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3803
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
BMW nu o sa cumpere niciodata Alfa Romeo, e greu sa faci fata unui brand atat de galonat si cu o asa istorie ca Alfa. Sunt de acord ca la nivel de clasa premium Alfa e inca in spatele BMW, Mercedes, Audi, dar in ultimii ani distanta s-a micsorat periculos de mult si asta numai datorita unei viziuni corecte de management. Daca 169 o sa aiba macar succesul pe care il are 159, intr-un segment reprezentativ pentru clasa premium, Alfa e pe cai mari. Nu subestimati puterea imaginii brandului si a traditiei, asta e tot ce le-a mai ramas producatorilor. Astazi masinile nu mai sunt construite de Mercedes, BMW, Audi, Alfa Romeo sau Saab, sunt construite de Bosch, Siemens, Delphi, Stanadyne, Continental, Borg-Werner, ZF, Brembo etc. si asta inseamna ca totul se rezuma la bani si la imaginea marcii. Banii ii ai sau nu, azi esti pe val, maine scoti un model care e un fiasco, dar sigla aia de pe capota nu o sa inceapa sa straluceasca peste noapte, e nevoie de 100 de ani pentru asa ceva.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited