sunt tremurate din cauza ca sunt facute pe seara, fara blitz, si cu timp de expunere putin marit.. iar pozitiile din care le-am facut nu prea imi permiteau sa tin aparatul nemiscat, in final au iesit putin miscate..
Nu am cum sa nu ma intorc printre alfisti daca ma despart de my precious, dar dupa testul de astazi am mari dubii in privinta vanzarii. Pe scurt am fost azi cu un potential client la standul de testare din Vitan, unde s-au constatat urmatoarele:
- pe partea de suspensii stau neasteptat de bine, nu am nici un fel de joc in bucsi, pivoti, singura piesa ce se cere a fi schimbata fiind o bieleta antiruliu pe partea stanga..
- pe partea de transmisie timpii de cuplare ar trebui sa se afle in intervalul 0.5-0.9, eu am 0.6 adica aproape de limita minima
- la motor s-a facut un dyno run, unde s-a constat (surprinzator din punctul meu de vedere) ca masina isi pastreaza sanatosi toti cei 105cp din fabrica, cuplul la fel, iar curba de putere/cuplu este constanta, deci nu am intreruperi
- franele sunt bune pe fata, am ceva mici probleme pe puntea spate, dar nu este tocmai o noutate pentru mine, discurile si placutele fiind oricum pe lista de "to do"..
- partea de caroserie a obtinut un punctaj foarte slab, care a tras mult in jos si punctajul final al masinii.. din punctul meu de vedere asta nu reprezinta o problema, tot ce se afla la exterior sunt mici avarii care vor fi oricum remediate foarte curand. important este ca mi s-a confirmat faptul ca masina nu a suferit nici un fel de accident urat, structura, lonjeroanele nefiind atinse
Au cam dat cei de acolo cu presupusul la 2 lucruri care au descurajat potentialul cumparator facundu-l sa nu mai cumpere masina, si anume discul de frana dr. spate fiind umezit pe interior, au dat ca verdict cum ca ar curge lichid de frana pe acolo, in realitate umezeala nefiind altceva decat lichid degripant dat de mine impreuna cu dcmilitaru cu numai o zi inainte in incercarea de a demonta senzorul ABS
si urme de scurgeri de ulei din motor, care eu presupun ca sunt vechi, dinainte sa schimb simeringul de palier care intradevar pierdea ulei, si pe care nu le-am curatat niciodata ulterior.
Per total sunt multumit, am testat masina pe banii clientului, care din pacate s-a cramponat de niste faze minore si absurde, dar sincer chiar nu imi pare rau! Mi-am dat seama ca masina se afla intr-o stare excelenta, motiv pentru care ma gandesc serios daca nu cumva ar fi mai bine sa o tin in continuare inca un an..