It is currently 05 Oct 2024, 11:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Dec 2009, 21:47 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
In aceasta seara pe o temperatura de -10 Grade pornesc masina la sfert de cheie ca de obicei , dar pe drum surpriza cand s-i dau un pic de talpa aud ca incepe sa fluiere mai rau ca si trenul. Apare cand trec de 3000 ture (c-am pe acolo +/-) si se accentueaza pe masura ce cresc turatiile. Sunetul parca vine din stanga fata din zona filtrului de aer . Mie mi se pare ca fluiera cand intra turbo, dar nu inteleg ce dumnezeu sa fi inghetat pe acolo de provoaca acest fluierat . . . doar azidimineata pe -16 grade nu a avut nimic.
Ceva pareri , sfaturi ?

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 22:08 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Nu e lenesa de loc nu s-a schimbat nimic la cum trage . . . fum negru nu am vazut fiind noapte . . .

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2009, 09:35 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
In aceasta dimineata la fel a facut doar ca m-am linistit un pic pentru ca face asa si pe la 1800-1900 ture doar ca mai incet deci tind sa cred ca nu e turbina - e ceva pe la filtrul de aer dar nu imi pot da seama ce - maine o sa o programez la un consult

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2009, 09:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Poate ar fi o idee ca pe frigurile astea, cu diesel, sa nu ajungi sau sa treci de 3000RPM, but that's just me and common sense. Stii tu, turbina e racita cu ulei, ulei care la tractoare se incalzeste greu, combinate cu frigul de afara .... intelegi tu.


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2009, 12:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Aug 2009, 09:12
Posts: 12
mariusvldr Quote:
In aceasta dimineata la fel a facut doar ca m-am linistit un pic pentru ca face asa si pe la 1800-1900 ture doar ca mai incet deci tind sa cred ca nu e turbina - e ceva pe la filtrul de aer dar nu imi pot da seama ce - maine o sa o programez la un consult


Si eu am patit ca tine :samui: ....

Concluzia la mine a fost : Furtunul admisie -intercooler fisurat :fuck:

_________________
AR 156 1.9 JTD 16 V M-JET..."facelift"


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2009, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Nu ai aceeasi problema ca si asta ?
http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=21&t=11556" onclick="window.open(this.href);return false;
pusa tot de tine ?

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2009, 16:24 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Salut, nu e aceeasi problema acela era un suierat si se aude doar cand accelerez scurt.
Acest fluierat e de-a dreptul ca si la tren si tine pe toata durata acceleratiei auzindu-se din ce in ce mai tare pe masura ce cresc turatiile - m-am gandit si eu la furtun , maine o duc la doctor sa o verifice si de data aceasta stau si eu langa ei sa vad ce si cum.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2009, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
de verifiat: galeria de evacuare, mai exact prinderile ei in bloc

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2009, 00:31 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Problema rezolvata!
A fost mai darnic mosul cu mine decat credeam si nu am scapat doar cu ceva furtun fisurat :(.
Problema a fost turbo - si mai exact "ceva" a lovit intr-o paleta (sau cum s-o numi) si mi-a indoit una din acele lamele care le rotatie freca si genera acel fluierat.
Rezolvare: inlocuit acea "paleta" plus kitul de service pentru turbina costuri 1200 RON piese (1000) si manopera (200) totul a fost facut in timp util datorita unui domn care desi a lucrat pe masina pana in 23 dupa masa mi-a terminat-o ca sa pot pleca de Craciun.

Acum, ce a cauzat aceasta problema nu stiu si nici mecanicii nu au putut sa imi spuna, deoarece nu au gasit acolo nici un obiect care sa fi putut provoca asta. Ce ma gandesc eu si mie mi se pare cel mai plauzibil este ca pe acel furtun de jos s-a facut condens fiind foarte foarte frig afara , apa rezultata a inghetat, iar cand i-am dat cheie s-a desprins si turbina a tras-o inauntru lovind acele palete care de altfel mie mi s-au parut foarte firave - alta explicatie nu am.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2010, 16:51 
Offline

Joined: 24 May 2009, 13:53
Posts: 5
Location: ploiesti
salut, imi dai si mie un mail cu locul unde ti-ai reparat turbina asa ieftin, ca 1.9jtd-ul meu face ca trenul de un an jumate si ma mir cum de mai merge. Oricum ma astept sa cada si am cautat pe net gasind un service la capitala turboserv cica si au kit cu 350euro fara manopera. Cu totul nu stiu cat m-o duce. Eu sunt din ploiesti dar pot da o fuga cu masina daca fac o programare si ma rezolva cu demontat, inlocuit, montat in ziua aia cu 1200ron. Astept ajutor la catalin_jip@yahoo.com . salut


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2010, 17:05 
Offline

Joined: 31 May 2007, 17:01
Posts: 58
Si a mea (2.4 20v) fluiera, da' in mod invers - putin pe accelerare, mai tare pe decelerare. Fluieratul se atenueaza pe masura ce se incalzeste motorul. Reprezentanta Alfa zice ca e turbina pe duca, tot asa, palele indoite - eu tind sa nu-i cred, mai ales dupa ce mi-au cerut 1100 EUR + manopera pe o turbina noua (pe care am gasit-o la distribuitor cu 750 EUR).


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2010, 19:57 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
catalin_jip Quote:
salut, imi dai si mie un mail cu locul unde ti-ai reparat turbina asa ieftin, ca 1.9jtd-ul meu face ca trenul de un an jumate si ma mir cum de mai merge. Oricum ma astept sa cada si am cautat pe net gasind un service la capitala turboserv cica si au kit cu 350euro fara manopera. Cu totul nu stiu cat m-o duce. Eu sunt din ploiesti dar pot da o fuga cu masina daca fac o programare si ma rezolva cu demontat, inlocuit, montat in ziua aia cu 1200ron. Astept ajutor la catalin_jip@yahoo.com . salut
Salut,
Service-ul este in Cluj pe strada Fabricii (nu stiu numarul din pacate). Nu pot sa-ti spun daca o sa te rezolve in aceeasi zi, doar mecanicul de acolo ar putea sa iti spuna asta. Iti trimit nr de telefon pe PM si vorbsti tu cu el.

Bafta

_________________
----------------------------------------------


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited