Ok, ceva update-uri.
1. Un coleg de proiect are exact acelasi model, insa berlina, tot neagra, acelasi interior. De cateva saptamani ii admir masina pe geam si gasesc ca arata mult mai bine decat SW-ul
Cred ca am devenit prea conservativ, de timpuriu, incep sa regret ca am optat ptr. partea practica
2. Barele de pe masina sunt urate, trebuie sa recunosc. M-a cam 'facut' italianul de la dealer, cu cea concluzie: 90% din vanzarile de 159 sunt SW-uri, merge mai bine la revanzare, cu bari de aluminiu e traznet intr-o tara pasionata de schi etc. hmmm...Cred ca o sa-l intreb cum le dau jos...Let alone ca eu prefer plaja zapezii si urasc cu pasiune iarna, si nici pe sotie n-a tinut-o mult cu cele schiuri...
3. Dupa 13.000km facuti de wife (12.000 de fapt, 1.000 eu ca sofer de duminica) nu sunt probleme (de fapt, nici cu 'batrana' n-am avut). Consum mediu 10.7/100.
4. Inscriptia TBi a disparut. Asta ptr. ca intr-un mod neasteptat (si nedorit) am avut ceva incidente. Acum vreo 3 luni a intrat politia in mine, cam dormitam la volan recunosc, am observat cam tarziu ca cel din fata a pus frana asa ca am intepenit si eu destul de brusc pe loc. Politistul din spate a avut insa franele mai slabe (Volvo
) asa ca ne-am tamponat usor. Baieti de treaba insa, s-au ocupat de toate cu asigurarile, am avut masina inapoi in termen scurt, acoperite inclusiv costurile cu MiTo-ul de rezerva de la dealer. Plus cu vreo 3 mailuri de la Stadtpolizei care sa ma intrebe daca n-am suferit traume si daca totul a iesit ok cu inlocuirea spoilerului.
Mai putin norocos am fost insa dupa aia. Gasit masina lovita in parcarea blocului de la o duba de faiantari. Am descoperit insa ca si daca totul e clar si usor de dovedit, totusi nu merge daca aia nu recunosc (ceea ce nu au facut). Am inteles ca trebuie expertiza, detectivi etc. si mai mare e cheltuiala - drept urmare costuri 2750 CHF, partea mea deductibila din asigurare de 1000 chf platita din propriul buzunar, restul asigurarea, dupa care m-a taxat corespunzator, marindu-mi prima. Din nou schimbata bara spate. A rezistat 2 saptamani ptr. ca acum, vina mea, am scapat intr-o seara bagajul din mana in timp ce-l scoteam din portbagaj si gata, un nou scratch de toata frumusetea pe bara spate. Am zis ca-l las asa pana la prima revizie.
5. Din ciclul 'hai sa ne prostim putin', ma bate de ceva timp un gand sa schimb evacuarea. Ceva sugestii ptr. una sport?
Am observat la topicul lui Kali ca a schimbat-o, dupa care a revenit la cea initial. Hmmm...Oricum nu stiu cum ar da un motor ce se 'aude' cu SW-ul si barile de aluminiu.
Poze pun in weekend, poate o mai scot la o sesiune foto.