Noua Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo 147, dupa 9 ani de prezenta pe piata,doua seri distincte si un premiu Automobilul anului in 2001, lasa locul versiuni Alfa Romeo Giulietta, noua arma a Grupului Fiat pentru a lupta pe piata compactelor in doua volume.Misiunea noi Giulietta,( "Progetto 940"),este acela de a inlocui o masina cum este 147 -le in segmentul C.Daca se exclud verisoarele ei Fiat Bravo si Lancia Delta care se adreseaza unei clientele diverse,concurentele ei sint Volkswagen Golf si BMW Serie 1, modele care prin prestati si dotari sint la minimul versiuni Giulietta.Si Mazda3 se anunta printre adversarele noi compacte italiene,dar intr-o oarecare masura chiar si Peugeot 308, Renault Megane si asteptatul nou Opel Astra.Motoarele moderne Multiair si Multijet ii dau masini Alfa Giulietta un avantaj notabil in fata adversarelor.Noua Alfa din segmentul C are o lungime de 4,35 metri, 15 centimetri mai mult decit concurentul Volkswagen Golf, o latime de 1,80 metri (+1,4 cm) si o inaltime de 1,46 metri si cu aproape 2 centimetri mai joasa decit Golf. Pasul de 2,63 metri care este mai lung fata de acela al rivalei nemtesti cu aproape 5 centimetri.Volumul portbagajului este de 350 litri.
De la 105 CV in sus,cu START & STOP
Sint disponibile patru motorizari in momentul lansari:toate turbo euro 5.Baza gamei benzinara 1.4 TB de 120CV,urimand 1.4TB MultiAir de 170 CV, in schimb pentru diesel se poate alege intre 1.6 JTDM de 105 CV si 2.0 JTDM de 170 CV,ambele apartinand celei de a doua generati de propulsoare JTDM. Infine, gamei i se alatura si briliantul 1750 TBi de 235 CV, in echiparea Quadrifoglio Verde.
Selector Alfa DNA de serie pe toata gama,diferential electronic Q2 si sistemul de control al stabilitati VDC,sint numai citeva dotari care asigura o tinuta de strada OK.
sursa:
omniauto.it