It is currently 03 Oct 2024, 17:13

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: 1.9 jtd nu mai porneste
PostPosted: 21 Jul 2009, 17:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 Jun 2009, 21:59
Posts: 44
Location: Bucuresti
Salut! Am o Alfa 156 SW de 1.9 jtd 85 kw din 2002 care nu mai porneste! Am constatat ca porneste din ce in ce mai greu pana cand nu a mai vrut sa porneasca deloc, am schimbat bujiile care "clipeau" de ceva timp si nimic, am schimbat pe rand toti senzorii la care am avut acces de pe masina unui prieten( tot 1.9 jtd 85 kw) si... nimic, atunci am dat cu spray si surpriza a pornit! Da, da stiu ca nu face bine dar a fost o singura data. Dupa ce a pornit am facut o tura de cartier si a functionat bine,asa cum o stiam. Apoi dupa oprire am incercat varianta romaneasca - am impins-o si iarasi a pornit. Acum am ramas in pana de idei ce dracu' poate sa aiba? Stie cineva?


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 19 Jun 2009, 21:59
Posts: 44
Location: Bucuresti
Senzorul pozitie volanta nu se afla pe cutie( carcasa ambreiajului ) ci pe blocul motor, este doar un simplu senzor magnetic si a fost schimbat. Sau poate ma insel eu, sper ca nu vorbim despre lucruri diferite. Daca poti, te rog sa ma corectezi si sa ma indrumi.


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
baterie mai exista??

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2009, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 19 Jun 2009, 21:59
Posts: 44
Location: Bucuresti
Da baterie are, motorul se invarteste, nu am nici o alta eroare - cand motorul nu porneste apar tot felul de erori de la abs la gheata pe sosea - dar asta este normal. Am explicat problema unor mecanici si ei au dat un verdict - injectoarele. Acum nu stiu ce sa fac, daca investesc in injectoare si nu sunt ele de vina? Ideea este ca pe tester nu apare clar defectul la injectoare iar 300 euro un set SH nu este tocmai ieftin pt. bugetul meu. Aveti idee cum pot sa ma asigur ca asta este defectul? Sau pot gasi injectoare mai ieftine?


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 12:28 
Offline

Joined: 22 Oct 2007, 00:11
Posts: 19
Location: Galati/Bucuresti
nepotu666 Quote:
Da baterie are, motorul se invarteste, nu am nici o alta eroare - cand motorul nu porneste apar tot felul de erori de la abs la gheata pe sosea - dar asta este normal. Am explicat problema unor mecanici si ei au dat un verdict - injectoarele. Acum nu stiu ce sa fac, daca investesc in injectoare si nu sunt ele de vina? Ideea este ca pe tester nu apare clar defectul la injectoare iar 300 euro un set SH nu este tocmai ieftin pt. bugetul meu. Aveti idee cum pot sa ma asigur ca asta este defectul? Sau pot gasi injectoare mai ieftine?
Era sa fac si eu o prostie dintr-asta cu schimbatul injectoarelor pana am dat de un mecanic bun care mi-a zis ca el n-a vazut niciodata sa se strice toate injectoarele pe o masina in acelasi timp. Pana la urma a fost un senzor de vina. Deci cauta pe cineva care sa interpreteze cat mai bine erorile semnalate de tester.

Eu in locul tau as mai face un lucru. As incerca sa scap de ultimele 3 caractere din nick. Cred ca lucrurile or sa mearga mai bine dupa asta.
Succes!


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2009, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Eu tind sa cred ca e senzorul de turatie care se afla sub electromotor, nu costa mult e in jur de 100 lei merita incercat!

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2009, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 19 Jun 2009, 21:59
Posts: 44
Location: Bucuresti
Multumesc baieti pentru intentiile bune. Am fost la doctor , injectoarele sunt de vina - au fost demontate si testate pe banc de probe. Au capatat uzura la duze ( functioneaza ca un robinet pe con sau ca un cui pontou - si a facut un "sant" de toata frumusetea ). Acum martorul lu' Ebola pe care-l deranjeaza nick-ul meu are dreptate , nu s-a dus decat unul si de aceea motorina o ia pe retur si nu se face suficienta presiune pentru pornire , dar nu pot sa fac tziganie si sa schimb doar unul.
ATENTIE la magarii din service care au cerut 4000 RON sa repare injectoarele sa "schimbe" pompa din rezervor !?! si sa curete tot sistemul de alimentare.
Cum nu aveam banii astia am luat masina acasa , nu inainte de a lasa la magari 500 RON pt. constatare.
Slava domnului ca mai stiu cate ceva si am prieteni la fel de priceputi. Am desfacut tot si nu am gasit nimic , nici un fel de gunoi sau murdarie chiar daca alimentez la benzinariile din Romania.
Pompa nu are nici pe dracu , functioneaza foarte bine.
Injectoarele le-am desfacut tot eu , si arata impecabil in interior , ba chiar si orificiile alea minuscule sunt deschise toate (verificate cu lumina ) , deci nici vorba de gunoaie , doar uzura de pe con ( constatata de mine caci magarii nu spun care este buba reala ).
Acum am gasit si duze noi si originale la aprox. 340 RON bucata cu tot cu TVA. Credeti ca gasesc mai ieftine ?
P.S. Machinetta are cam 208.000 km , si a primit ce a vrut la timp (ulei , filtre , piese), cred ca este normal sa mai ceara una-alta , dar injectoare la km astia ?


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2009, 14:02 
Offline
User avatar

Joined: 07 Mar 2009, 20:14
Posts: 53
Location: Targoviste
Salut,
Tot o problema de pornire am si eu: in urma cu ceva timp, aprox. 2 saptamani dupa de faceam un drum mai lung (peste 10-15 Km) daca o opream si incercam sa o repornesc nu o mai lua decat la a doua sau a treia cheie. Am fost cu ea la cineva cunoscut, mecanic omu', mi-a zis ca sigur este bateria (bateria era veche de 5 ani si cam mica pentru un motor diesel zicea el: 45 Ah) si trebuie neaparat sa o schimb. Am schimbat bateria cu una noua, mai puternica de 75 Ah si o perioada de 1 saptamana nu a mai facut probleme deloc. In ziua plecarii in concediu problema a reaparut. Cum era prea din scurt sa mai aman deplasarea am plecat asa. Pe Autostrada Soarelui la Km 130 am oprit in parcare sa fumez o tigara lasand insa motorul pornit. Cand urc in masina sa plec, apas ambreiajul sa bag in viteza si motorul se opreste. Am tot incercat mai bine de o jumatate de ora sa o pornesc, i-am dat la automat si nimic. Am fost sfatuit de acelasi mecanic sa o imping ca porneste. Asa am facut (desi stiam ca nu este bine, insa imi crapa buza) si a pornit masina. Am mai mers pana pe pod la Cernavoda unde fix in mijlocul podului dupa curba unde era vizibilitate zero, s-a oprit din mers si timp de o ora nu a mai vrut sa porneasca de loc. Am reusit pana la urma si am pornit-o si pana la Costinesti nu a mai facut probleme. Drumul de intoarcere spre Bucuresti la fel, fara probleme. Toata povestea a mai tinut asa cam 3-4 zile, dupa care problema a reaparut. Tin sa mentionez ca am facut o greseala: de 2-3 ori am bagat motorina de proasta calitate de la TIR-isti, dar in perioada aceea masina a mers foarte bine. Deci ce ziceti: filtru sau injectoare??? Sau orice alte pareri pertinente!?!?!?!?
Multumesc frumos!


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2009, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 19 Jun 2009, 21:59
Posts: 44
Location: Bucuresti
Pentru Octav - baietii au dreptate , senzorul ala de turatie face buba , exact asa facea si la mine , dupa ce scadea temperatura motorului pornea fara gretzuri dar la rece pornea intotdeauna. Schimba-l rapid ca este ieftin (140 ron parca)Inca-mi mai amintesc ce senzatii de cacao ai fara frane si directie cu servo asa dintr-o data. Eu adica io am rezolvat buba mea , am gasit la cineva un set de injectoare noi-noutze care stateau degeaba si le-am cumparat la un pret ok. Adica 400 euro dupa negocieri (la dracu' am iesit mai ieftin decat daca le reparam pe ale mele !). Cum au sosit le-am si montat reusind sa rup un prezon in timpul asta , rezolvat in 15-20 minute (prezonul) , dat cheie si pornit din prima. Proba am facut-o prin oras , merge super , nu pica nimic (lichide), zgomotul ala de diesel parca s-a mai estompat , si nu mai scoat pic de fum indiferent cum apesi acceleratia. A inviat ! Acum am un drum de facut in provincie si abia astept !


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2009, 18:09 
Offline
User avatar

Joined: 19 Jun 2009, 21:59
Posts: 44
Location: Bucuresti
Se poate inchide topicul. Multumesc. :wave:


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2009, 21:44 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
nepotu666 Quote:
baietii au dreptate , senzorul ala de turatie face buba , exact asa facea si la mine , dupa ce scadea temperatura motorului pornea fara gretzuri dar la rece pornea intotdeauna.
Adică pornea mai greu la cald, decât la rece?
La mine e o problemă cu pornirea la cald (70-90 grade). Învârte mai mult electromotorul şi zguduie mai tare când porneşte.
Avea simptomele astea înainte?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2009, 00:03 
Offline
User avatar

Joined: 19 Jun 2009, 21:59
Posts: 44
Location: Bucuresti
Nu stiu ce sa-ti spun, senzorul ala facea pe nebunul doar cand se ridica temperatura la 90 si oprea motorul din mers, ce spui tu am patit cu un Ford mai de mult si era mai grav adica pompa de ulei nu mai baga cat trebuie si motorul nu-si facea ungerea cum trebuie. Mergi la un tester sa nu fie ceva grav.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited