Dany Quote:
Intradevar nu are nicio treaba cu ABS-ul, insa problema intervine la aerisire. Trebuie o butelie cu aer sub presiune (cam 2-3 atm din cate tin minte) care se conecteaza la rezervorul de lichid, fiind nevoie de un stut special. Pe urma se aeriseste circuitul normal luand etrierii la rand. La mine cand am schimbat etrierii fata nu a fost nevoie sa aerisesc circuitul si pe spate.
Ba chiar are, pompa de ABS retine mult lichid, iar pe acela nu il poti goli indiferent ce presiune bagi tu, pompa are toate valvele inchise. Teoretic se foloseste un tester original care iti dezamorseaza pompa de ABS, insa fara el, schimbi cum poti, eventual metoda simpla, scoti cu seringa lichidul din rezervor, aerisesti toata instalatia pe la etrierul spate dreapta si pe la cilindrul de ambreiaj, musai. Apoi torni lichid de frina in rezervor si tot calci frana pina incepe sa iasa prin locurile amintite lichid curat. Cu alte cuvinte, consumi mai mult lichid si nu aerisesti pompa de ABS.