It is currently 10 Jan 2025, 11:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 122 23 24 25 26190 Next
Author Message
PostPosted: 06 Dec 2009, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
La 2 usi apare mai des pentru ca se tot trage de cabluri la miscarea scaunului. E mai probabil sa apara la mufele de sub scaune datorita obiectelor care intra pe sub scaune, mizeriei care se aduna sub scaune, aspiratorului bagat sub scaune si datorita faptului ca sunt mai putine masini cu numar mare de airbag-uri (8), deci si mai multe mufe(eu am avut odata pb cu mufa de la bancheta).
Eu am avut doar de vreo 2 ori problema si s-a rezolvat cu curatarea mufelor. Nu stiu daca la 147 e altfel insa la mine nu e nevoie sa stergi eroarea cu testerul. Dispare singura dupa eliminarea cauzei si eventual 1-2 chei date.
Defapt la Stilo ar fi trebuit remediate, pentru ca 147 este lansata prima.


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2009, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2142
Car: 156 GTA
Oricum au acelasi sistem de airbag, asta din cate stiu eu..

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2009, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Confirm ca se sting de la sine, am avut si eu de cateva ori problema, dar la fel cum s-a aprins becul, din senin, asa s-a si stins, de la sine, fara sa curat macar mufele. Oricum, apar intr-atat de rar incat nici nu ma deranjeaza, si asta in conditiile masinii cu 2 usi si a scaunelor frecate destul de des..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2009, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2008, 20:20
Posts: 129
Location: Iasi
buna, caut o schema electrica pentru partea de iluminare la o Alfa 156 `01 SW sau similara , sa inteleg de ce nu-mi mai lumineaza becurile de pozitie fata stanga si spate dreapta.De la sigurante sigur nu`s..si becurile sunt bune (nu mai ajunge tensiune); sper sa nu se duca intr-un bodycomputer.

_________________
Un om bogat nu este acela care are cel mai MULT ci acela care are nevoie de cel mai PUTIN


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2009, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 18 Apr 2009, 00:24
Posts: 195
Location: Oradea
Cam cat costa un termostat pentru alfa 147 ? pretul corect ...

_________________
*cenzurat*


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2009, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Mi se întîmplă cîteodată să pornească aeroterma pe 20 de grade pe ambele părți, cu AC pornit și aerul direcționat spre picioare deși în mod normal setările sînt altele. Toată treaba se întîmplă cînd pornesc motorul, fără a acționa de vreun fel comenzile sistemului de climatizare (înainte să opresc motorul opresc și aeroterma). Nu pot să determin o frecvență a apariției acestui fenomen, dar s-a întîmplat de cîteva ori anul ăsta.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2009, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Stie cineva care sunt dimensiunile unui racord flexibil evacuare, pentru o alfa 156 1.8 ts.?

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2009, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Babacu Quote:
Mi se întîmplă cîteodată să pornească aeroterma pe 20 de grade pe ambele părți, cu AC pornit și aerul direcționat spre picioare deși în mod normal setările sînt altele. Toată treaba se întîmplă cînd pornesc motorul, fără a acționa de vreun fel comenzile sistemului de climatizare (înainte să opresc motorul opresc și aeroterma). Nu pot să determin o frecvență a apariției acestui fenomen, dar s-a întîmplat de cîteva ori anul ăsta.
Şi care este întrebarea? :roll:

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2009, 21:52 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Scuze, întrebarea era cea clasică: a mai pățit cineva așa ceva și de la ce poate fi?

Acum vin cu informații noi, în seara asta mi s-a întîmplat de 2 ori și pot să afirm cu tărie că aeroterma ponește cînd aprind farurile.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2009, 23:33 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
thenuts Quote:
E prima data cand bag de la MOL ce ii drept dar nu cred sa fie motorina de vina. E o statie centrala totusi nu e de prin vreun satuc si nu cred ca mol e ultima la calitate :)
Nu mai baga de la MOL ... am mai multi prieteni care au patit-o cu motorina de la MOL ei almentau de obicei de pe Dorobantilor.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 21:20 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1230
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
aceeasi problema cu combustibilul din statiile MOL am avut si eu. de atunci m-am lecuit de MOL.

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 23:53 
Offline
User avatar

Joined: 25 Sep 2009, 15:53
Posts: 248
Car: 147 fl blumontecarlo
Location: Bucharest
De cand a aparut MOL in loc de Shell mama alimenteaza de acolo. Eu tot de acolo si inainte sa am alfa si de cand am alfa si nu am avut nici unul nici o problema cauzata de combustibil.
Parerea mea legata de combustibili si pompe e ca cea mai slaba calitativ (consum marit si mers 'in nas' al motorului) e la LukOil. Din experienta cele mai bune pompe ar fi Rompetrol Mol si Omv eventual Petrom. Aici ma refer strict la benzina.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark (facelift)
Happy with her.. In love with her..


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2009, 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Salut baieti. Am o mare rugaminte la voi. Va rog sa descarcati filmuletul si sa-l vizionati... mai ales cei cu JTD 8v. Este vorba de o accelerare de la 70 km/h la 150 km/h in treapta 4. O suspectez ca-ar fi prea puturoasa cu toate ca EGR-ul e infundat si furtunul de la turbo e moale si plin de ulei. Voi ce parere aveti? Va multumesc pentru timpul acordat si va urez o seara buna!


http://dl.transfer.ro/Videoclip0004-Tra ... ee07be.avi" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2009, 04:26 
Offline

Joined: 14 Mar 2008, 22:29
Posts: 14
Location: Arad
Pe Alfa 156 face-lift cu navigatie si radioCD Blaupunkt DX, are iesire pentru subwoofer?


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2009, 07:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
NU.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2009, 10:58 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Daca furtunul are ulei pe el, 99% este spart pe undeva, desfa-l si analizeaza-l. Masina nu pare sa accelereze lent, dar nici a mea nu accelera lent ca aveam o spartura de 2cm lungime doar.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2009, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Furtunul e moale cand lucreaza turbina? Faptul ca are ulei pe el nu inseamna ca e spart. Pune cu apa cu sapun pe la coliere si pe furtun sa vezi daca scapa pe undeva. Verifica si colierele ca prind bine.
In ce priveste accelerarea, depinde si cum o calci. Daca ii dai blana si nu e suficient turata, se chinuie si nu va accelera. Daca apesi acceleratia treptat incat sa tina si turatia motorului pasul, se va misca mai bine. Accdelerarea ON/OFF nu e oricum sanatoasa pt turbo.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2009, 14:22 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Multumesc pentru raspunsuri. Am sa verific furtunul respectiv sa vad daca-i totu' in regula. :scratch:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2009, 23:43 
Offline

Joined: 14 Mar 2008, 22:29
Posts: 14
Location: Arad
Daca am schimbat brat superior dreapta fata, trebuie facuta geometria la roti?(156 1.9jtd face-lift)


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2009, 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1230
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
cu ce viteza se poate circula in momentul in care montezi lanturi antiderapante ?

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2009, 21:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Lanturile se monteaza pe segmentele de drum cu strat de zapada suficient de gros. Pe asemenea drum nu cred ca poti circula prea repede oricum. Rulatul cu lanturi pe asfalt cu zapada viscolita sau polei are printre alte rezultate, ruperea lanturilor, spargerea pavajului, si alte daune prin zona rotilor de la bucatile de lant rupte. Cat despre franarea cu lanturi pe asfalt...


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2009, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Sinner Quote:
Daca am schimbat brat superior dreapta fata, trebuie facuta geometria la roti?(156 1.9jtd face-lift)
NU.
Geometria roţilor se face atunci când schimbi capeţii de bară şi bieletele(nu cele antiruliu).

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2009, 09:00 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Capetii de bara, you say ? Nice one...


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2009, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2142
Car: 156 GTA
Si..oricum trebuie facuta geometria.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2009, 15:03 
Offline
User avatar

Joined: 18 Apr 2009, 00:24
Posts: 195
Location: Oradea
Am un bec de pozitie ars si cand semnalizez uneori se aude accelerat releul ala care face semnalizarea sa palpaie ? sa fie pentru chestia ca e ars becul ? si alta chestie ciudata imi da eroare becul de frina , dar becurile merg .

_________________
*cenzurat*


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 122 23 24 25 26190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited