It is currently 29 Nov 2024, 11:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 02:14 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
o meriti :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 03:00 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
ba da rai mai sunteti :P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 14:22 
Offline
User avatar

Joined: 07 Sep 2005, 00:54
Posts: 105
Location: Bucuresti
Mdea fara neoane sub masina ca nu suntem la Too fast. Sau si mai tare sunt aia cu solenza care au in spate neon, criminal rau de tot!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 16:04 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
good point! astia da, sunt rupti din filme(le cu prosti)! taximetristii cu neoane albastre pentru ocupantii locurilor din spate... :moron:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 18:04 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Chiar nu va inteleg ura pentru neoane, in general.... :?
In alta ordine de idei, Adminule!!!!!!!!!!!!!! Scoate ma la loc dracia aia de la mine din avatar ca zici ca sunt din Razboiul Stelelor! :evil: :evil:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jan 2006, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vorba ta, parca esti ala negru de respira greu daca iti pui neoane... :shock: :twisted: Sa iti fie invatatura de minte! :D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
super frumoasa Alfa 145. Jantele OZ racing GT pe 16" le-am cautat si eu o vreme pentru alfa 33 16V dar datorita timpilor lungi de livrare am ales OZ racing F1 pe care le-am gasit mai usor.
La faza cu neoanele subscriu la grupul "contra". Neoanele sunt puse pe tot felul de masini de 2 lei pe la noi. Le vezi la dacii sau la alte coji si o sa arunce Alfa intr-o clasa din care nu face parte. Iar proprietarul masinii cu neoane de multe ori va castiga admiratie doar in randul celor din care nu ar vrea sa faca parte. Gen tot felul de "baietzasi". Alfa 145 are oricum un design reusit care mai merge punctat cu niste elemente de stil, gen spoilere, praguri, jante OZ GT 16", arcuri sport ca sa mai coboare garda si niste gume cu talon mic si profil sport.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Pt alexmirica.
Cu tot respectul si fara sa ma dau destept, Enzo Ferrari spunea ca plangea de fiecare data cand reusea sa bata Alfa Romeo pe circuit. Faza cu palaria, dupa cum ai spus deja, i apartine lui Ford. Sper ca nu am suparat cu aceasta corectura.

"Nea Enzo Ferrari a lucrat la Alfa inainte ca el sa-si faca firma Ferrari si el a afirmat: "Cand vad o Alfa imi scot palaria"...
De asemenea, Henri Ford isi scotea palaria in fata Alfelor... "


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pai stai, ca io stiam, daca nu ma inseala memoria, ca asa era. Voi, ceilalti, cum sta treaba de fapt???

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 17:36 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Alfa33, merci de aprecieri. Dar si asa e joasa, nu imi trebuie belele in plus cu spoilere si arcuri scurte :shock: Pragurile stock mi se par destul de frumoase, iar ca jante nu as pune mai mult de 15".
De la ultima intalnire ma macina un gand. Deoarece parca 15624jtd-ul zicea ca a vazut cat e de stabila de cand am venit si ca i se pare ca ar fi coborata, a inceput sa ma bata gandul daca nu cumva a mea o fi cuborata de englez (se stie ca astia sunt maniaci, si sunt fani Alfa :) ) si eventual puse si alte amortizoare (desi nu prea cred). Am incercat sa aflu de la madkat (el fiind vechiul proprietar :oops: ), dar nu stie...
Pe de alta parte, cum zicea si madkat, la acea vreme, acest motor era "the top" pentru 145, si poate este un pic mai coborata de fel pentru aceata motorizare, fata de versiunile 1.4, 1.6 de ex :?:
Voi ce credeti? Pare masniuta mea a fi coborata fata de standard? Cum pot afla pe viu daca e? Ca daca are alte arcuri, naiba stie, cum faci diferenta daca nu le dai jos sa le pui langa unele standard?
In alta ordine de idei, in 2-3 zile imi iau amortizoarele spate. Dintre toate variantele am ramas sa aleg intre cele originale (1.650.000 lei/bucata! :twisted: ) si Bilstein (2.000.000 lei/bucata). M-am decis sa iau originale, sunt mai ieftine si zic eu ca ar trebui sa isi faca treaba foarte bine.
Unde sunt cei care zic ca piesele de Alfa sunt exorbitante?? Ei, baieti, cum vi se pare: 3.3 mil 2 amortizoare spate originale?! :twisted:
Cred ca si la Solenza sunt mai scumpe! :roll:
Insa am dat si de o mica problema. Incercand sa iau si bucsele de la bascula stanga, eram fericit: gasisem sa iau amble bucse cu ..mda..cu 850.000 lei! :twisted: (500+350). Din pacate insa :(, dupa inca ceva verificari var-miu mi-a zis ca sunt 2 variante de bucse: unele cu daimetru interior de 19.9mm si unele cu 20.9mm, ambele pt Alfa 145. Deci au fost fabricate 2 tipuri de bucse pt masinuta mea. Eu cred ca cele mai mici au fost pentru prima serie (din care face parte si a mea). Problema este ca nu se mai fabrica decat cele de 20.9mm :cry: Si acum tre sa masor bucsele sa vad de care sunt. Altfel, va trebui schimbat tot bratul, brat ce contine si pivotul, si costa 2.7 mil lei unul :(. Daca va fi asa insa, nu voi schimba acum pt ca nu are rost sa dau 2.7 mil doar pt faptul ca la mine bate o bucsa la gropite..O sa las sa se mai duca si altceva pe acolo, sa stiu o treaba macar...


Last edited by Tupac on 11 Jun 2006, 23:36, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Sfatul meu, din experienta mea de vanzari piese auto: amortizoarele stau asa, in ordinea calitatii: BILSTEIN, KONI, BOGE, FICHTEL&SACHS, MONROE, KAYABA....... Io as pune Bilstein gama B6, pentru Romania sunt cele mai indicate.
Bafta!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 18:13 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
este foarte posibil ca masina ta sa fie cu garda mai jos din fabrica. La fel este si alfa 33 16V fata de celelalte.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 18:32 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Aha..ar insemna ca am masina "tunata" nitel din fabrica :lol:
Alex, da frate, da' B6 alea sunt dublu la pret si imi clantane dintii in gura pe urma, ai inebunit?! :shock: Pretul de 2 mil/buc este pt B4, nici decum pt B6 :)
Maine dimineata se apre ca o sa am 2 bucati noi noute de amortizoare spate originale. Yupiiii! :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2006, 19:44 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Azi dimineata am luat amortizoarele, originale, 3.3 mil amandoua, dupa cum spuneam. Sunt pe gaz, si pentru masina mea cica doar pe gaz exista :)
Azi le-am si schimbat, m-a costat 500.000 lei manopera.
Yupiiii, acum nu mai sare stanga spate ca nebuna la orice groapa, am si eu stabilitate.
Din pacate se pare ca la bucse am ghinion. Masurate bucsele de la bascula cu sublerul, atat cat s-a putut, s-a concluzionat ca sunt de 19.9mm, deci din cele care nu se mai fabrica :evil:
Deci nu le voi schimba, nu are rost...Cand se vor mai duce si altele schimb bratul cu totul. Este 2.7 mil lei unul :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2006, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 01:56
Posts: 155
Location: oradea
E beton. Imi place enorm de mult modelul asta. Al tau dupa cum vad in poze e in stare foarte buna, s-o "calaresti" sanatos
P.S. E o baza excelenta pt tuning :wink:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2006, 15:36 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Multumesc Tommy :oops:
Da, e super pt tuning, din pacare nu dinspun eu de bani sa ii fac cam ce as vrea... :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2006, 16:34 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Din pacate s-a ivit o problema.
Astazi, incercand sa plec la intalnire, am avut neplacuta surpriza sa constat ca masina nu porneste :cry: Incercarile repetate de a o porni au esuat.
Problema in sine e destul de ciudata dat fiind ca nu am avut nici macar o singura data problema la pornire, intotdeauna pornind la sfert de cheie. Si noptile trecute au fost mult mai friguroase decat nopatea trecuta cand am inteles ca ar fi fost doar -5 grade.
Manifestarile sunt urmatoarele: masina "da" sa porneasca, dar moare instant cum ar veni. Este un simptom asemanator cu inecatul la carburatie, cand ai senzatie ca o sa porneasca in orice clipa dar nu o face.. Deci bateria nu are probleme. Bujiile sunt schimbate de fostul proprietar acum aproape 15.000Km, si sunt cele mai bune din lume pentru aceasta masina si sunt recomandate 100.000Km. Distribuita la fel, curele originale schimbate acum aproape 20.000Km.
O sa mai fac acum un drum pana la masina, sa mai incerc sa o pornesc (desi ma indoiesc ca voi reusi :( ), si desi stiu ca nu este foarte indicat probabil, o sa incerc sa ciupesc si un pic pedala de acceleratie la una din incercari.
Am vorbit si cu Alex, sa vedem, poate imi va face o vizita mai tarziu cu testerul. As fi foarte bucuros, desi sper sa functioneze testerul si la masina mea :?


Later edit: S-a rezolvat!!! Merge! Explic mai tarziu, acum plec la intalinire sa ii mai prind pe baieti :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2006, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
lol :)
ma bucur ca ai reusit intr-un final sa o pornesti
oricum mi-a placut ca ai descris atent atmosfera de azi :)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2006, 19:34 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Mda.. :)
Problema a fost urmatoarea (banuiesc): masina a fost inecata. Am pornit-o din prima dupa ce am apasat si acceleratia, doar din ambreiaj nu o lua, facea la fel. Am apasat si acceleratia si a pornit repede. De unde s-a incecat? Pai banuiesc ca de la urmatoarea intamplare: aseara, am mutat masina un pic deoarece era pe alt loc de parcare. Si grabinu-ma, am pornit-o si nu am lasat-o 1-2 minute sa se incalzeasca un pic, am facut repede manevrele de mutare si cred eu ca atunci s-a incecat ea si de aceea am avut problemele azi.
Bine ca s-a rezolvat si e totul OK.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2006, 21:06 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da, multumesc mult de tot de sfaturi!! :oops:
Din cate am inteles insa nu are soc mecanic masina. Asa ca nu stiu cum ar fi putut fi de acolo. Ma rog, poate nu am inteles eu prea bien ce ai vrut tu sa zici...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2006, 13:55 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Aha, am inteles acuma.
Pai sigur ne vedem ;)
Azi la cele -15 grade (care de fapt mie mi-au parut -30 :shock: :roll: ) masina a pornit la juma de cheie ;) Am ajuns la servici si motorul de-abia ajunsese pe la 65-70 grade maxim! :shock: La un moment dat, fiind pe la 60 grade, deci rece inca motorul, a trebuit sa o calc nitel. Cred ca nu fost bine si cred ca pe moment iar s-a inecat un pic, pt ca la urmatorul semafor, cat am stat la rosu, aveam senzatia ca moare, cobora spre 650-700 ture :shock: , si de frica sa nu moara am tinut-o un pic din acceleratie. Dupa ce am plecat de la semafor, si inca 100 de metri problema s-a rezolvat, nu a mai avut nimic. Am ajuns la servici si ca masura de precautie am mai stat cam 2 minute cu motorul pornit (gandind eu sa se arda totul bine pe acolo macar :roll: , sa nu mai am probleme de genul celor de ieri...)
Oricum, -15 grade si pornire la juma de cheie...parca nu e asa rau nu? :twisted: :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2006, 14:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Super bine!
Azi dimineata, in cancerul ala, masina a inceput sa comenteze, nu a pornit la sfert, am tinut din cheie cam 1 sec pana a luat-o :shock:
Si ailalti cu rapciugi de dacii erau cu sufa sau cu un cablu in mana si cand imi cereau curent, ii intrebam cum ia curent? De la baterie? Haida-de... ia, daca poti! :twisted: Iar pe aia cu sufa i-am pus sa se bage pe sub masina sa vada unde e carligu ca io nu stiu :twisted:
Distractie, nu gluma!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2006, 14:10 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai da mai Alex, si la mine probabil ca a durat o secunda pana a pornit, e de inteles, e super rapid pentru vreme asta! Ce vrei mai mult?! Doar nu ai stat pe demaror 5 secunde sa porneasca. Este foarte-foarte bine! Am zis juma de cheie sa se intelegeaga ca rapid, nu am cronometrat dar probabil ca si la mine a durat o secunda, mi se pare ceva normal. Nici vara nu o ia instant, tot dureaza acolo 0.2-0.3 secunde, nu? ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2006, 14:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Aaa, daa, bineinteles!
Asta vroiam sa dau de inteles, motorul tau e in stare perrrrfecta de o ia asa rapid! Nu pune la socoteala intamplarea de ieri, ca tu erai vinovatul, nu motorul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2006, 15:18 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da stiu :oops:
Oricum nu numai motorul trebuie sa fie OK ci si injectie, aprindere, etc...
Iar motorul da, stiu ca e intr-o stare super :oops: Nu scoate pic de fum, nu mananca ulei! Si va ramane asa multa vreme sper, dat fiind ca eu nu trag de ea ca nebunul, eu merg linistit in general. Vreau ca masina sa fie intr-o stare excelenta, atat pentru mine cat si in cazul in care maine m-as gandi sa o vand de ex.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited