It is currently 02 Feb 2025, 13:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Aug 2006, 20:55 
Offline

Joined: 17 Jul 2006, 14:00
Posts: 8
Location: Bucuresti
ziua buna!
am de vreo luna o alfa 156 1,8tspark din dec 1999.

am luat-o si am fost cu ea la autoperugia care mi-au facut o estimare monstruoasa (am mai scris in topicul de 156) si pana la urma am ajuns la autoluck.
am schimbat distributia, am schimbat filtre si ulei, am schimbat bujiile si pentru ca era singura eroare pe tester am schimbat si sonda lambda.

din pacate, acum parca merge si mai rau decat inainte.
nu numai ca variaza turatia la relanti, pana o trec de 2500 de ture mor linistit pe sina de tramvai. ma rog de ea, ii dau pedale, da rateuri, uruie, baraie, imi vine sa ma dau jos si sa-i dau foc acolo unde e, de obicei in vreo intersectie f aglomerata de unde trebuie sa ma misc repede.

dupa ce trecere de 2500-3000 de ture e alta masina. merge de nu se poate, trage super bine, se aude motorul de zici ca e motocicleta super performanta - o placere!
adica cu motorul "in the mood" ca sa zic asa, adica trecut de 3000 de ture si tragand cu putere, m-am tras cu o honda cbr si nu mi-a fost rusine, am stat langa el.

la plecarea de pe loc insa da rateuri mai urat decat cel mai vechi trabant si suna ca dracu.

stiti cumva ce ar putea fi? si cum s-ar putea rezolva?

2. stiti cumva cam cat ar costa un motor bun 1,8 t spark si de unde l-as putea lua?

3. sau: aveti idee cam cati bani as putea sa iau pe masina in starea descrisa mai sus?

va foarte multumesc pentru orice raspuns!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2006, 09:08 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Iti inteleg necazul,intr-o situatie asemanatoare sunt si eu,doar ca a mea e putin mai civilizata:se comporta relativ normal,atat ca atunci cand ajunge la 3000 rpm(adica in zona unde are cuplul cel mai puternic) se taie,ca si cum ar fi un limitator pentru turatia asta.Din pacate nu prea stiu mesterii nostrii cum sa ii des de cap-eu am verificat prin diverse servisuri:debitmetrul,sonda lambda,catalizatorul,pompa de benzina.Mi-a mai ramas sa verific,asa cum am fost sfatuit tot aici pe forum,clapeta de acceleratie,daca nici aia nu da vre-un rezultat...incep sa ma interesez si eu pe la dezmembrari cat costa un motor :evil:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2006, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, nenea, am verificat clapeta, merge flawlessly... Weird oricum...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Salut,

Am vazut luni un anunt in Romania Libera unde cineva vinde un motor 2.o TS.
Nu mai am nr, l-am sunat pe Andi sa-mi dea nr tau atunci dar din pacate nu a raspuns.
Promit sa caut ziarul si sa-ti trimit numarul omului.
Nu stiu daca e o rezolvare, dar vezi si tu....

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
este un motor 1.8 ts 16 valve de vanzare in Craiova,se numeste Dragos 0724584084,spuneti ca sunati din partea mea si daca nu s a razgandit s ar putea sa l puteti lua
inainte de a suna ar trebui sa stiti ca motorul are nevoie de cuzineti noi

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2006, 22:52 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
am incercat sa fac topic nou dar vad ca nu ma lasa, asa ca scriu si aici...

Am o problema destul de naspa...
Acuma seara, prin oras, la o pornire mai bursca si ridicat in ture in 1 la 6000 RPM mi-a murit motorul.. Mi s-a aprins beculetul cu motorul si de atunci nu imi mai sta la relanti deloc.. moare motorul..

Va rog, daca stiti, sau aveti idee care ar fi treaba, ajutati-ma... :cry:

Multumesc

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 01:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mi-e sa nu-ti fi sarit distributia de la punct. Asa am vazut io 3 cazuri asemenea tie.
Oricum...
Sa va povestesc o faza ce mi-a dat emotii si mi-a mancat ficatii.
De vreo luna la pornire dimineata, cat e motorul rece, relantiul era cam instabil. Pana cand urca apa peste 50 grade cand e totul frumos, trage, etc.
Ei, de-acum vro doo saptamani incepea sa se manifeste din ce in ce mai nasol, cand porneam la rece, motorul urca pe la 1200rpm, si dupa cateva secunde scadea pe la <600 rpm cu tremurat violent si rateuri in evacuare. Ce naiba?!?
Am banuit corpul clapeta... il dau jos, il curat... tot asa face...
Dau admisia jos, o curat... tot asa...
Debitmetrul ok, distributia bec, a ramas doar una singura: injectoare infundate
Le curat (160 ron toate, la ultrasunete) si am rezolvat problema.
StefanP, s-ar putea sa ai si tu problema asta. Suna-ma sa curatam corpul clapeta, ca am vazut ca e varza la tine si daca nu se rezolva curatam injectoarele.

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 09:18 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Deci masina merge nomal pana in momentul in care las piciorul de pe acceleratie... Atunci turometrul, in loc sa cada la relanti (900 RPM) cade pana la 0...

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
alex_alfa,
aceeasi problema am avut-o inainte sa-mi crape motorasul pas cu pas.
am schimbat motorasul si nu am mai avut probleme.

mirica,
stii problema mea cu lipsa de putere, ca am schimbat cam tot ce se putea si tot nu este rezolvata.
ultimul lucru pe cere-l mai am este sa incerc cu alte injectoare, pentru ca le-am curatat si tot la fel se manifesta, ba mai rau turatia motorului la relanti este la 1000 fata de 850 cat era inainte de a curata injectoarele.

P.S. motorasul pas cu pas se poate repara ?
am corpul cu clapeta, cel vechi, cu motorasul defect montat.
se baga cineva ?

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Deci, am fost azi la AutoSiena la noi
Au pus testerul, principalul suspect - debitmetrul
Au resetat eroarea, iar la urmatoarea "blana" a reaparut
Il cunosc pe mecanic si m-a luat si mi-a zis: "Uite, ca sa nu crezi ca incerc sa te fur sau sa te fraieresc, priveste si tu:" Si pe buna dreptate scria mare ca eroarea e generata de catre debitmetru. E posibil ca asta sa fie si consumul enorm ce il aveam in ultima vreme. Arata in timp real amestecul de aer/benzina, iar cel de aer ramana aproape constant indiferent de turatie -> consum mai mare, pauah mai putina

La ei un debitmetru original Alfa era undeva pe la vreo 14 milioane (care e Bosch).. Unul Bosch :) era 9 milioane. Am comandat pana la urma unul de la un magazin mare de piese auto din Oradea, unde era tot 9 milioane dar am primit un discount de 10%
Pe maine pe la 2 e gata. Am sa va tin la curent

Va multumesc mult pt sprijin

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2006, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Am rezolvat azi problema
M-a costat 820 RON
Masina merge bine acuma
Totusi se pare ca unul din motive a fost filtrul de aer... :? De acuma il voi curata mai des ca nu imi pica bine usurarile astea...

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2006, 01:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Un debitmetru = 370 ron :D
63FAL, hai sa ne intalnim ca am niste injectoare boboc sa le pun la tine sa vedem cum se comporta. Daca merge bine, aia e cauza. E ok?
La mine pe tester imi dadea 2 erori, una mare cu debitmetrul si alta fara importanta... si pana la urma era treaba de injectoare, fara a avea debitmetrul absolut nimic! Asta din 2 motive: a) am schimbat injectoarele, am resetat eroarea si nu mi-a mai aparut si b) am pus un debitmetru nou-nout si se comporta la fel.

Adminu'

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2006, 08:50 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu-l mai amagi si tu acuma zicandu-i cai l putea costa cu 100E mai putin... :D :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2006, 08:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
:twisted: :twisted: :twisted:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2006, 10:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
salutare,

mirica, crezi ca poti sambata sa ne vedem sa facem proba la injectoare ?

multam.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 14:38 
Offline

Joined: 04 Dec 2006, 01:28
Posts: 36
Location: craiova
la rece imi face figuri.o pornesc usor insa are tendinta sa se opreasca si chiar se opreste daca nu ii dau 2-3000 de turatii.am schimbat debitmetru,clapa acc curatata. ce ar putea sa fie?? variatorul??

_________________
cei mai bun pt alfa mea :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2006, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
tre facut un test si vazut despre ce este vb...
Poate sa fie motorasul pas cu pas..etc..o sa ia repede niste raspunsuri ca baietii stiu bine..

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 21:10 
Offline

Joined: 04 Dec 2006, 01:28
Posts: 36
Location: craiova
la reprez de aici din creiova nu au gasit nimik si am fost de 3-4 ori.am schimbat si buji de vreo 5 mil si tot asa face. motorasul pas cu pas?(ce mai e si asta?) :cry: :cry: :cry:

cred ca trebuie si variatorul schimbat ca face zgomot de diesel la pornire.ma ajuta cineva cu pret si manopera?daca e vion odata pan la bucare sa o rezolv :?:

_________________
cei mai bun pt alfa mea :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2006, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Am avut si io si ALXege simptomele astea si cauzele au fost asa:
- la mine: injectoare nasparili - schimba-le cu unele bune si vezi cum se comporta. Pacat ca esti din Craiova, iti dadeam io.
- la ALXege problema a fost de la o bobina de inductie - desfa capacul motorului si scoate fisa cu fisa de pe bobina si vezi scanteile cum sunt, daca una e mai slaba, aia e...

Ar mai fi corpul clapeta, nu motorasul pas cu pas de la corpul clapeta. Desfaci furtunul ce duce de la debitmetru in corpul clapeta, si cu un deget tii clapeta deschisa si cu cealalta mana stergi bine inauntru cu o carpa inmuiata in WD40.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2006, 21:26 
Offline

Joined: 04 Dec 2006, 01:28
Posts: 36
Location: craiova
cu un variator ma ajuti?ce pret are si il pot monta la tine?

_________________
cei mai bun pt alfa mea :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2006, 21:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
700 ron + 350 ron manopera.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2006, 01:01 
Offline

Joined: 04 Dec 2006, 01:28
Posts: 36
Location: craiova
[quote="alexmirica"]Am avut si io si ALXege simptomele astea si cauzele au fost asa:
- la mine: injectoare nasparili - schimba-le cu unele bune si vezi cum se comporta. Pacat ca esti din Craiova, iti dadeam io.
- la ALXege problema a fost de la o bobina de inductie - desfa capacul motorului si scoate fisa cu fisa de pe bobina si vezi scanteile cum sunt, daca una e mai slaba, aia e...

pe langa caderea de turatie in primile 30 de sec la rece v,am mai observat ca imi cam tremura cateodata de ex cand stau la semafor indiferent daca e rece motorul sau cald.


ai zis ceva de injectoare.sar putea sa fie si ele pt ca imi cam papa ulei si ma gandesc la un simering sarit.ms pt ajutor

_________________
cei mai bun pt alfa mea :D


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited