It is currently 31 Jan 2025, 20:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 09 Nov 2009, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
mucas Quote:
Salutare, acum o luna am avut si eu problema asta cu un 166 2.0TS din 99.
Mie nu mi se oprea motorul doar la franare si schimbarea vitezei, ci se oprea...cand avea el chef. La service mi-au spus problema vine de la un senzor care atunci cand se incalzeste taie alimentarea (sau asa ceva am inteles eu, din ceha/engleza tipului). Pana nu se racea nu mai pornea motorul(cam 30 minute).
Senzorul a costat vre-o 80 de euroi. Nu am idee ce senzor este, nu am inteles ce mi-au spus cei de la service inafara cuvantului "senzor".
Incercati sa explicati problema unui mecanic mai experimentat dintr-un service Alfa, poate stie vre-unul.
Exact asta am avut si eu in ultimul an de proprietate Alfa 156 2.0 TS, pe la 70.000 km. Se oprea in mers, cand se incalzea motorul. Apoi nu mai pornea (motor pornit, si ceva taia gazul automat) pana nu se racea.
Cauza : senzorul de rotatie. Schimbat la Auto Perugia, pret in jur de 100 EUR, si nicio alta problema dupa aceea!!

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2009, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Corect

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2009, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jun 2009, 08:40
Posts: 361
Location: buzau
mai nou apare la tester "vss defect permanent"adica vehiclespeedsensor.....o fii asta cauza?

_________________
alfa 166,2.0 TS,1999 buzau


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2009, 10:24 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Variatia de relanti ramane un mister , care implica multi bani si nu reusim sa scapam de ea.


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2009, 11:59 
Offline

Joined: 18 May 2009, 08:52
Posts: 64
Location: Constanta
Am sa incerc saptamana care vine sa schimb acesti senzori, apoi am sa recuplez cablul acela, fac teste si apoi va anunt! sa speram ca asta ar fi cauza probabila! Am vazut ca multi colegi de forum spun ca nu ar face asa ceva nici in ruptul capului. Nici mie nu mi se pare o "rezolvare" dar speram ca poate cineva va gasi rezolvarea misterului si se va face o reparatie fiabila si corecta! Update la "operatie" - am cateva luni bune de cand am taiat cablul, masina merge perfect nu au aparut alte probleme suplimentare ! :) Numa` bune!

_________________
" Alfa Romeo " what else?!? = Mandru "posedat" de Alfa Romeo 156 2.0 TS.


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2009, 11:43 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Alex nu mai cheltui banii degeaba, eu am avut probleme cu senzorul de la axe cu came, care a fost inlocuit la fel si cel de rotatie,eu banuiesc fisele de la bujii sau potentiometrul, altceva n`a mai ramas de schimbat.


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2009, 21:03 
Offline

Joined: 18 May 2009, 08:52
Posts: 64
Location: Constanta
Cei de forumurile straine, au scapat de problema, in urma inlocuirii unitatii ABS ... stim cu toti ca are un pret exorbitant. Dar asa ziceau cei de acolo ca au scapat de problema ...

_________________
" Alfa Romeo " what else?!? = Mandru "posedat" de Alfa Romeo 156 2.0 TS.


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2009, 15:20 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 23:42
Posts: 3
Mai ideea e ca la mn nu se mai opreste in mers se oprea dar am umblat la o valva electronica in spatele admisiei se vede intra un fir cu o mufa ca la injectoare in ea.. e greu sa ajungi la ea ,am desfundat un retur de la apa din termostat mai exact e cel pe care intra furtunul ala care se intoarce in borcanul de apa,si am curatat clapeta
Nu se mai opreste dar turatia mai variaza din cand in cand ..asta am facut eu acum ......Salz

Sa mor daca am inteles ce ai scris aici.... Virgula ioc, gramatica varza, ortografie canci...
Data viitoare sa nu se repete! Nu esti pe messenger sau in padure!!!

Admin.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2009, 09:43 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Alte idei?


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2014, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 31 Dec 2013, 00:31
Posts: 13
Car: 156 1.8 T
Location: Buzau
Demontat clapeta, curatata si etansata cu mastic negru, verificat furtune, curatat debitmetru, taiat firul 15 din mufa 1 = relanti instabil 500-1500 rot/min. Daca opresc masina pe loc, nu mai face. Dar asta, cateodata.
Off topic: Cred ca mai bine rezolvam cu 2 litri de benzina bine imprastiati in interiorul masinii si imprumut de vreo 3000 de euro pentru orice alta masina si scapam de toate problemele AR. Sa mai zic de greierele extrem de enervant din bord care scartaie asurzitor la fiecare denivelare de asfalt? De rugina care a aparut sub praguri? De zgomotul de diesel care ma tortureaza permanent? De ambii rulmenti pe fata care huruie ca senilele? Nu mai zic nimic, ca intru in depresie...

_________________
cuore sportivo e passione per la guida

Ex:
E36 318
E46 316i
A4 1.8
Passat 1.6
E36 316
Vectra B 1.6 16V
Espero 1.8
Golf III 1.6
Golf II 1.3
Golf I 1.6D


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited