Ma gandeam ca le-ai dat deja Cristi , m-au lovit toate cele si nici nu te-am mai cautat , eu inca mai am numarul tau , adica sper sa il mai ai tu , ne auzim intr-o zi cand am iveco acasa , pff 132-ul meu a ajuns la fiare vechi ca a fost lovit si reparat prost si nu ii mai intra motorul , nu stiu de ce l-a luat tata , planuri , pai initial m-am gandit sa sudez diferentialul pe blocat si sa ma duc la drift cum nimeni nu a mai vazut un fiat pe acolo pana acum , dar am renuntat la ideea cu diferentialul , driftul nu-i marea mea pasiune dar nu exista numai ursulete si pisici tractiune spate in tara asta , asa ca am decis sa ii schimb motorul , ceva nu atat de puternic incat sa imi faca probleme la cutie sau sa fie nevoie de alt cardan , cel putin nu in prima faza , apoi cam tot ce prind legal de anul viitor ma chinui sa particip , inclusiv la drift , nu-i mai sudez diferentialul , acum nu se da prea bine pe asfalt din cauza cuplului mic (133nm) , cutia actuala are treptele destul de scurte ceea ce sper sa ma ajute cu viitorul motor si sa aiba reprize bune , viteza maxima mai putin interesanta , oricum tata a atins 180 cu ea cu motorul original inainte de modificari , in rest momentan si ce pot face mai usor , vreau in prima faza sa-mi fac toba de inox , acum are una de dacie cu acel tips sudat , tot de 1.6 dar o toaca in ultimul hal ca are alta compresie etc. apoi o improvizatie de filtru sport , merge oricum mai bine fara dar la praful din bucuresti stric carburatorul , apoi in functie de cat de repede imi iau ceva in regula de zi cu zi , ii fac si caroseria ca sunt multe de reparat si la caroserie , si desigur ceva modificari , dar o data ce fac asta nu-i mai pun interior si toate cele , ori vedem ce ma mai asteapta , ca pana acum s-au tinut ghinioanele scai de mine , ma gandeam foarte mult si la sfatul lui Marius , pentru asta am pus ochii pe un 131 diesel din brasov , stare foarte buna la caroserie , pare cat se poate de intreg , prea multe detalii nu cunosc , dar pe acela l-as lua pentru o reconditionare ca la carte si pastrat in forma originala , si cam atat , sunt cam nedormit si uit sa spun multe dar mai adaug eu pe parcurs , in rest cand am fost sa o iau si eu si tata eram in spatiu , nu mai auzeam nimic , nu mai retineam nimic , am incheiat oarecum tranzactia ca nici nu i-am dat toti banii din prima ca nu-i aveam , avea bateria o problema , a fost pornita cu cabluri , plecam spre cel mai apropriat peco (tata fiind la volan) , alimentam etc. normal nu pornea , dai si impinge , deja aveam spectatori prin peco mai ales dupa ce a pornit , plecam linistiti , pe drum pluteam printre amintiri , tot mergand pana la urma mi-au dat lacrimile , si tatalui meu cred , nu am fost prea atent , nu imi venea sa cred , anul trecut a fost ultima cearta mai grava cu parintii ca au dat-o , atunci eram cat se poate de suparat , nu credeam ca un an mai tarziu se va intoarce , nu am liniste deloc , ba ma uit in fata la 600 , ba in spate la 131 , seara imi vine sa ies de nebun sa stau in ea , sa dorm in ea de fapt , uneori ieseam si cand nu aveam ce face , dar ieseam si stateam la ea
_________________ 1981 Fiat 131 (prima iubire)
1962 Fiat 600D dragoste la prima cheie
2005 Iveco daily 35C10
Semnatura de om serios !
|