Am rezolvat cu becul indicatorului de kilometraj (multumesc madkat). Era ars.
Legat de centrala de airbag nu a mers nici macar cu resetare. In schimb, am reusit sa o "remaiez". De fapt nu eu, am aflat de niste baieti de la mine din oras care sunt "guru" pe probleme electornice. M-am dus la ei (la coada asteptau septari, optari, tuaregi) si foarte natural au luat centrala de airbag, au "intrat" in ea si au reparat-o. Asa ca daca mai sunt colegi de suferinta cu astfel de probleme ii recomand cu caldura.
Pe un topic anterior mentinonam si problema mea cu indicatorul de benzina (am peste un an de cand merg doar cu ochii pe kilometraj si tot fac plinul din cand in cand). In sfarsit misterul s-a rezolvat : pompa de benzina nu era corect pozitionata si plutitorul ramanea blocat - concluzia asta a aparut dupa ce s-a verificat instalatia electrica de la bord, circuitul electric pana in pompa, potentiometru sonda. Astfel, "relieful" rezervorului de benzina este putin ondulat si daca pompa este montata de cineva care nu a mai facut operatiunea asta se risca blocarea plutitorului si astfel indicatorul ramane blocat pe 0 si becul galben aprins etern. Aviz celor care isi schimba pompa de benzina.
Am rezolvat cu aceasta ocazie si problema capacului de la airbagul pasagerului, "smuls" de niste "profesionisti" care au incercat sa-mi schimbe filtrul de polen. Saracii, credeau ca pe acolo se inlocuieste. Baietii din service mi-au inlocuit clemele albe rupte cu altele asemanatoare (provenite tot de pe o Alfa insa din alt sector).
Capacul de la sigurante, care de asemenea este dislocat urmeaza a fi prins zilele astea asemanator cu cel de pe MK2 (eu am un MK1 si se pare ca e o problema frecventa care a fost rezolvata la MK2). E vorba de o tja care se introduce prin compartimentul de depozitare.
Now I'm Happy!