De ce ? Nu e mai bine sa stii ca e ceva in neregula, decat sa nu stii ?
Nu ca acuma ai stii, dar macar exista o suspiciune.
Ca sa nu degenereze, te rog, abandoneaza atitudinea asta de lord francez cu onoarea insultata, am trecut cu vederea cateva chestii, din respect pentru topicul tau si nu numai, dar exagerezi.
- Nu am afirmat nicaieri ca sunt guru, ti-am spus simplu ca mie, din ce am citit, vazut, etc, mi se pare prea mare diferenta intre masurat si calculat. Daca e sau nu ceva gresit, ce e gresit, etc, nu stiu, nu dau cu presupusul aiurea, din principiu doar as face doar calcule bazate pe puterea masurata pentru ca la calcule sunt multe necunoscute. Masurat dupa - masurat inainte = castig.
- Nu trebuie sa fie multumita lumea, ca nu esti la scoala, nu se dau note, doar tu trebuie sa fii multumit. Insa daca prin topic de prezentare ai inteles topic de primit laude si felicitari, trebuia sa spui asa de la inceput, nu mai aveam nimic de comentat la adresa graficelor, nici macar cu intentia de a ajuta, intentie pe care tu automat ai interpretat-o drept atac la al tau ego virtual, masurat in CP, or something.
- Nu ti-am sugerat sa incerci alt dyno ca sa confirmi altcuiva decat tie cifrele masurate in alta parte. Desi, parerea mea e ca sunt bani aruncati, important e cum simti tu masina, nu ce masoara sau calculeaza diversi. De 150 RON cat e un run pe dyno, eu personal mai bine cumpar ceva palpabil masinii, benzina, stergatoare noi, ceva
Deja se ajunge la sume aberante daca stai sa vezi castigurile dupa fiecare modificare.
- Nu vad de ce e atit de important daca stii sau nu de respectivul dyno inaintea mea sau dupa mine, plus ca e hilar sa determini cronologia asta. Dar e posibil sa fie vorba de acelasi loc, se ... lucra sa zicem, la mai multe VW vechi pe acolo, iar din ce am gasit pe net despre HP Customs, cam VW vechi lucreaza si ei.