Tarox shmarox, Brembo si gata.
Si fac multe altele, poate nu pentru 159, dar cum 159 ma intereseaza cam atit cit ma intereseaza procedura optima de tuns oile, m-am uitat dupa alte cele. Oricum, daca tu cauti galerii pentru diesel, multe succesuri tie, ce pot sa zic
Camber plates la double wishbone sau multi-link nu exista, adica nu se poate ajusta camber la alea decit cu un sururb mai lung si special care iti modifica prinderea unuia din brate. Ce vezi tu la 159 nu sunt camber plates, iar la 156/147 nu inteleg ce rost au, poate doar pe spate, dar in fine.
Orque fac urmatoarele chestii interesante, exceptind modificarile motor despre care nu inteleg ce si cum : SSK, tampon motor ajustabil, bucsi, bielete directie ajustabile, bielete antiruliu ajustabile(gasesti si in Europa, indeed, dar ca idee), tendoane ajustabile, bari antiruliu(aici e discutabil, gasesti si in Europa destule), downpipes egale ca lungime, galerii fara precat, evacuari finale, bari si alte elemente de rigidizare facute cu cap(au pentru 159, in Europa succes in a gasi), nu Wiechers si OMP si alte prostii, furtune apa siliconice(meh....), ambreiaje mai bune(gaseste asa ceva pentru V6 in Europa...), radiator mai mare, si lista poate continua. Chestiile de carbon de capota motor, capace oglinzi nu le pun pe lista ca nu imi plac, dar nu le gasesti prea usor prin Europa