Are cineva vreo idee: Dupa ce am facut inspectia de 30.000 km, la primul drum mai lung mi s-au aprins deodata beculetile de la motor (cel galben + dezactivare ESP + hillholder, etc) si masina a intrat in regim de protectie avarie, nemaipermitand sa treaca de 2000 de turatii. Am dus-o la service unde dupa cateva chei si-a revenit (am inteles cum functioneaza cu pornirea de un anumit numar de ori, etc). Tester-ul avea inregistrat o eroare de citire intre calculatorul de baza si cel de frana, cred. Ca rezultat dadea sa se verifice legaturile electrice, siguranta etc. Nu s-a gasit nimic, am mers cateva zile in regim de oras, totul ok, astazi a aparut aceeasi problema. A mai intalnit cineva aceasta problema? Ceva sfaturi? Ms
P.S.: Ahh, am facut si directia (nu cred sa aiba vreo legatura...)
_________________ Life is too short to drive ugly cars
_____________________________
AR 159 Sportwagon 2,4 JTDM 210 CP Q4
Ex: Crosswagon
Ex: 156 1,9 JTD 8V Sportwagon
|