Salut Tadi, imi pare bine ca ati ajuns cu bine la HD.
Referitor la serii, din ce spunea Venom, a avut candva probleme. Insa, asa cum scrie si in carte, seriile au fost poansonate la RAR si acum te asigur ca nu exista absolut nicio problema, adica corespund perfect si cea de caroserie si cea de motor. Deci cu legalitatea acelei masini poti sta linistit, fara probleme.
Daca ce spune Venom e adevarat, cum ca ar fi Evoluzione si ca acel bun mester a sters seriile intentionat, atunci ar fi bine pentru ca e vorba de alta masina. Insa, repet, nu stiu daca sa ma asigur in spusele lui Venom.
Cat despre masinile rosii Evoluzione, tin sa precizez ca au fost fabricate 510 bucati, NU doar 500. Credeti-ma ca nimeni nu detine mai multe informatii referitoare la modelul Evo decat mine, care a facut cerere si la centrul istoric Alfa Romeo din Italia de carti si de informatii despre masini, dupa seria de sasiu - fie ca e cu 9 fie ca e cu 3. Deci au fost fabricate 500 de bucati in culoarea rosie si 10 bucati de diverse culori - se pare ca acestea au fost date cadou diverselor personalitati, presa, etc. Deci, exista sanse, ca acest 75 sa faca parte dintre acestea.
Referitor la probleme, eu am spus tot ce stiu despre masina. Cel mai mult stie Alexandru cu siguranta. Ma rog, cel mai mult stie acel nesimtit din povestile lui Venom, fictiv sau real, cum o fi el.
Tadi, cred ca stiu de ce nu venea benzina, cum ti-am spus si ieri - am schimbat rezervorul cu unul de diesel. Am conectat furtunul direct la teava din rezervor si s-ar putea ca acel rezervor sa aiba in interior pompa. Nu stiu, e doar o supozitie. Oricum, ai si rezervorul original al masinii in portbagaj, poate reusesti sa-l refaci pe acela daca ti-e mai usor. Insa te rog sa ne anunti cand pornesti masina, sunt sigur ca e doar o problema minora faptul ca nu-i venea benzina, ca stiu ca benzina avea in rezervor. Scanteia era, deci...
Repet pentru a zecea oara, motorul mergea foarte bine si Alexandru poate confirma asta. In prima zi cand am fost la el sa o iau, a pornit la sfert, fara probleme, ne-am plimbat cu ea. Mi se parea ca nu prea trage, parca nu baga presiune turbina, cine stie, dar se misca bine, oricum. Nu de 155 cp, asta e clar. Dupa aia, eu m-am mai tot plimbat cu masina s-o duc la facut, la tinichgerie, etc. Dupa ce Alexandru si-a luat inapoi numerele de inmatriculare, masina a fost trasa pe dreapta. O mai porneam rar, lunar, ca sa-i aud motorul si ma plimbam in jurul blocului. Dupa care nu am mai pornit-o deloc. Deci, masina de la stat, ma indoiesc ca poate avea ceva grav la motor.
O alta problema sunt franele - cand mergeam cu ea, frana masina bine. De la stat, s-a inmuiat pedala de frana si acum am vazut ca ambreiajul este moale - cine stie de la ce poate fi asta? Stiu ca este hidraulic si ca au pompa comuna, s-o fi scurs lichidul din pistonasul hidraulic, cine stie... Un kit de reperatie pentru pompa este 50 RON, stiu de la Alex Mirica ca l-am intrebat pe el si vindea asa ceva mai demult.
In rest, geamul din dreapta mergea mai incet, usa de la pasager nu statea aliniata - sa o schimbi cu cea pe care ti-am dat-o ca este in stare excelenta, la fel si portbagajul. Am uitat sa-ti dau grila originala inainte de facelift - daca mai ai drum pe aici, ti-o dau cu drag - este de la Twin Twin
Si, nu in ultimul rand, o sa-ti trimit pe mail cartile tehnice ale masinii, complete, din scoarta in scoarta, poate ai nevoie.
Venom mai zicea ceva si de instalatia electrica. Vei ramane surprins ca tabloul acela de bord, un fel de computer de bord mai primitiv, care se bazeaza pe martori luminosi rosii, nu ramane cu niciun bec aprins. Decat cel de frana de mana ridicata si usi deschise, daca e cazul. Insa in rest, ulei, curent, presiune, turbo, ce mai e pe acolo... sunt toate ok. Deci la electric, nu as zice ca sunt probleme daca ma intrebi pe mine.
Acul de la benzina nu-ti arata ca are benzina pentru ca nu sunt legate mufele la rezervor.
Daca mai imi aduc aminte, iti mai povestesc.
Asta imi doream sa fac si eu - sa o fac, un proiect mai ambitios decat cel al lui Mirica, si sa vin cu masina mea rosie si stralucitoare care fassaie de la blow-off valve la Alfa Fest. Cu ultima Alfa adevarata, cu RWD... Vise. Pe care sper sa le continue Tadi si sa le realizeze.