aalfaluk Quote:
va salut , sincer si pe mine ma sperie gandul ca va trebui pe viitor sa schimb basculele inferioare ,dar eu stau si ma intreb, de ce basculele de alfa sant mai scumpe ca cele de bmw e 46 ? si partea proasta e ca tin si mai putin ,intradevar asta e datorita arhitecturii suspensiei, dar parca tin prea putin ! spre ex : asta vara mam dus cu varamiu la el la tara cu" mia bella", si vreau sa zic ca am mers 10 km cu 40 pe ora, ( apropo daca o sa il vedeti pe unu cu un 156 pe la aviatorilor ca merge cu 20 km pe ora pe piatra aia cubica sa stiti ca ala sant eu , numai eu stiu cate claxoane si injuraturi imi iau cand dau de drumuri cu gropi) toti ma claxonau , mergeam asa fiindca, chiar nu aveam chef sa imi pun alte plombe in gura ,si sa imi cada vreo bascula . dupa 1 saptamana mam dus din nou in acea zona, de data asta am mers cu un bmw e 36 ,vreau sa zic ca ala mergea cu 80-90 km pe ora, si nu se zgaltaia in halul in care facea a mea ! concluzia este cam cati km tine o bascula inferioara ? fiindca am vazut la unii 5000 de km , la alti 10000 de km !
Acum 10000 de Km am schimbat eu bratele inferioare si superioare la a mea (TRW) si nu am absolut nici o problema cu ele. Masina a mancat numai Cluj-Craiova-Bucuresti-Brasov. Parerea mea este ca nu este o regula legata de durata de viata a bucselor ci modul cum o exploatezi, pe ce drumuri circuli. A mea a mai circulat si pe drumuri proaste rau, dar am lasat-o incet si chiar nu am treaba cu nici un scartait sau troncanitura. Ma gandesc ca e posibil sa influenteze calitatea bratelor si durata de viata si firma care le produce. Cand le-am cumparat pe ale mele, aveau baietii TRW la 420 de RON si alta marca la 250 de RON...cam dubioasa diferenta de pret.
La fel, dar nu sunt sigur, influenteaza si anvelopele (daca nu am dreptate rog pe cineva sa ma corecteze). De exemplu acum am pe ea anvelope cu talonul de 40 mm, imi vine sa plang pe drumuri proaste. Le voi schimba in curand pe 55 sau chiar 60, pentru ca na, arata frumos dar cam atat.