Salut tuturor alfistilor de pretutindeni,
Am achizitionat de curand o frumusete argintie 2.0 ts selespeed din 2001. Toate bune si frumoase, i-am schimbat distributia si transmisia , uleiul si filtrele pentru ca nu prea aveam un istoric clar al elementelor schimbate dar si ca sa fiu eu impacat sufleteste, masina avand atunci cand am achizitionat-o 138000 de Km la bord(sa nu ma intrebati de pretul pentru distributie si transmisie daca suferiti cu inima, mentionez doar ca le-am schimbat la fiat craiova, deci pretul este irelevant, asta este, trebuia si eu sa imi iau o teapa). A mai trebuit sa schimb bratele inferioare si superioare (le-am comandat de pe ingaraj, sper ca nu este o problema cu reclama)la preturi destul de bune, 1400 de RON brate superioare, inferioare si bieleta antiruliu dreapta. Mecanicul mi-a mai cerut 200 de RON pentru operatiune deci a fost chiar OK.
I-am mai facut un test de suspensii si concluzia a fost ca trebuie schimbate toate 4, operatie ce va mai dura deoarece acum sunt in vacanta iar masina va mai rula 2 saptamani dupa care va sta garata pentru 3 luni.
Acum, problema rezolvata:
Dau detalii numai pentru ca poate cineva se va confrunta cu o problema similara si nu strica o patanie rezolvata.
Ieri, a trebuit sa astept pe cineva si fiind cald afara am dat drumul la AC si am lasat si motorul pornit pentru ca am ceva probleme deocamdata cu bateria. dupa 2 ore de asteptare, cand sa plec, avertizarea de la selespeed a inceput sa clipeasca si nu mai intra de loc in viteza. Am verificat vasul de lichid iar nivelul era foarte crescut si lichidul avea aproximativ 70-80 de grade. Am fost nevoit sa o remorchez pana acasa. De dimineata, cand am deschis portiera nu s-a mai auzit bazaitul specific de amorsare al pompei(sper ca nu spun tampenii). Am verificat pompa cu multimetrul si parea OK. Dupa aceea, am verificat toate releele, toate bune. Am verificat daca releul pompei cupleaza dar am constatat ca nu primeste curent. Am verificat sigurantele din bord, oricum nu cred ca aveau vreo legatura. Aproape ma dadusem batut cand mi-a trecut prin cap sa verific si blocul de sigurante de pe borna de + de pe baterie. A doua siguranta de la dreapta la stanga (de 30 A) era arsa. Am schimbat-o si surpriza....alfita si-a revenit din nou la viata.
Acum, intrebare: daca am mers cu ea remorcata, iar pompa de lichid nu a functionat, este vreo sansa sa fi afectat cumva cutia? Parerea mea este ca nu dar mai bine sa am inca o opinie de la cineva mai autorizat.
Sper ca nu v-am obosit sau plictisit cu romanul de mai sus si voi reveni in curand cu poze si un update la profilul meu
pentru moment mentionez ca sunt din Bailesti Dolj iar masina va primi saptamana viitoare numere de Dolj, pentru moment fiind cunoscuta cred de cativa dintre voi ca PH-31-SEK
va multumesc pentru rabdare si voi reveni cu poze in curand
_________________ Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona
|