It is currently 02 Dec 2024, 10:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 May 2009, 22:27 
Offline

Joined: 09 May 2009, 22:19
Posts: 1
Sal.Poate cineva sa-mi spuna cum se face aerisirea ambreajului (fiind hidraulic),si eventual daca stie cineva cit ar trebui sa fie cursa rulmentului de presiune la o pedala pina la capat.Am probleme la ambreaj si inca nu imi pot da seama daca e de la placa de presiune sau aerisire,pompele de ambreaj f :scratch: iind schimbate de 4 saptamani.Mersi


Top
   
PostPosted: 09 May 2009, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
csaby1973 Quote:
Sal.Poate cineva sa-mi spuna cum se face aerisirea ambreajului (fiind hidraulic),si eventual daca stie cineva cit ar trebui sa fie cursa rulmentului de presiune la o pedala pina la capat.Am probleme la ambreaj si inca nu imi pot da seama daca e de la placa de presiune sau aerisire,pompele de ambreaj f :scratch: iind schimbate de 4 saptamani.Mersi
Da un search si gasesti si metoda si o imagine unde e valva. Am cerut eu mai demult asa ceva.


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2009, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2009, 12:51
Posts: 26
tiestob, am facut eu o cautare dupa ambreaj si nu am gasit nimic.

as veni si eu cu o intrebare referitoare la ambreaj pentru o alfa 147 1.6 105 cai, ca sa nu mai deschid alt topic:

am masina de cateva luni dar am circulat putin cu ea. problema ambreajului este ca atunci cand motorul e rece (cand o pornesc) pedala ambreajului e FOARTE joasa, avand o cursa de ambreaj foarte mica. uneori pana se incalzeste motorul abia bag in viteza iar dupa ce plec (cand plec cu ea rece) o simt cum zvacneste cand schimb vitezele. dupa ce s-a incalzit, ambreajul functioneaza perfect. DAR.. am o cursa de 1,5 cm in "gol". ca e la rece, ca e la cald.. acea cursa in gol e mereu acolo. uneori ramane apasata pedala, dar daca o trag cu piciorul sare.. deci se simte ca ar merge arcul dar e foarte slab. asta doar pentru portiunea "moarta" in care merge in gol, ca pt restul cursei revine in forta pedala.

vechiul proprietar mi-a spus ca a schimbat tot kitul ambreaj in urma cu vreo 5000 km. sa nu fi completat lichid suficient, sa nu fi fixat ceva bine.. sau pur si simplu sa nu-l cred ca l-a schimbat ?

ma gandesc ca imediat vine iarna.. si atunci chiar ca-mi va fi greu sa plec de pe loc pana ce masina nu se incalzeste bine.

nu stiu eu daca m-am exprimat exact cum se comporta masina.. pe scurt asta ar fi: la rece imi intra greu in viteze, la cald merge perfect. fie ca e la rece sau la cald, pedala are o cursa de 1,5 cm in care ambreajul nu prinde, merge in gol. DAR sunt dati cand la rece pedala e aproape de podea.. si pana nu se incalzeste si nu apas de cateva ori pe ea.. nu se ridica.

multam pt eventualele raspunsuri :)


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2009, 23:58 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Aici am gasit eu ceva valabil pentru 156 2.0 TS, nu stiu daca e la fel si la tine...

http://members.lycos.co.uk/greenserpent/index.html
http://members.lycos.co.uk/greenserpent ... eeding.pdf

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 20:50 
Offline

Joined: 30 Sep 2008, 13:58
Posts: 11
Location: brasov
ambreajul nu e pe cablu are legatura cu lichidul de frana incearca sa schimbi lichidul si s ar putea sa mearga mai bine ambreajul


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited