It is currently 23 Nov 2024, 00:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 613 Next
Author Message
PostPosted: 10 Aug 2009, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
geometria pe fata vine asa setata din fabrica pentru 'handling', nu are treaba cu ctc-ul :)


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2009, 17:25 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Al naibii "handling",daca nu CTC-ul,atunci altii ar trebui sa fie mai atenti...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2009, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Toshy, sa vezi urme de handling pe cauciucurile lui georgeg :fuck:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2009, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
nu, serios acum. asa vin toate cu un pic de toe out din fabrica. probabil ca ti le-au pus paralel acum.
ege, eu am schimbat primul set de gume la 19k km si au fost 'rotite' la 10k, dar e vorba aia romaneasca cu sufletul in rai si cu... uhm... multe stelute daca as scrie continuare aici :)


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2009, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3330
Car: Giulia Q
toshy Quote:
nu, serios acum. asa vin toate cu un pic de toe out din fabrica. probabil ca ti le-au pus paralel acum.
ege, eu am schimbat primul set de gume la 19k km si au fost 'rotite' la 10k, dar e vorba aia romaneasca cu sufletul in rai si cu... uhm... multe stelute daca as scrie continuare aici :)
asta poate in cazul motorizarilor mai mari! :D
eu am gumele (225/50/17) de 50 000 km si inca nu au ajuns la indicele de uzura maxima , cat despre uzura...este perfect uniforma.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2009, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
@kali : ma bucur ca am putut fi de ajutor...cu banii economisiti de pe 2 cauciucuri de 19 tre sa dai macar o bere :lol:
@alfetta : nu are nici o treaba cu motorul.acum 2 zile a venit un client care a luat masina de noua de la noi, 1.9 motor, si avea pneurile fata terminate in doar 17 mii km.deci cei care nu au avut probleme sa se bucure, a fost pura intamplare.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2009, 23:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
tre sa dai macar o bere :lol:
Da' cate vrei ma sa mai dea? Betivule! :P

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2009, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
ALXege Quote:
georgeg Quote:
tre sa dai macar o bere :lol:
Da' cate vrei ma sa mai dea? Betivule! :P
:roll2: :roll2: :roll2:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2009, 15:30 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Eh, nu sint singurii care dau masina din fabrica cu convergenta nitel aiuristica. Cum adica avea deviatie 5.3, cit era pe fiecare roata si cit ar fi trebuit sa fie?
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/ ... 09/t05.asp" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2009, 16:02 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Uite aici toate valorile : si inainte si dupa...


Attachments:
Image-428 (Large).JPG
Image-428 (Large).JPG [ 42.97 KiB | Viewed 3347 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 12 Aug 2009, 16:44 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Excelent, acum nu mai ai grija uzurii pe interior, vad ca alea importante care nu se pot regla sint foarte bine aranjate.
Testul si reglarea convergentei au fost doar 85RON? Merita facut la 2-3 ani.

la g6 ala, aveau -2.1 si +1.6, complet aiurea si se mai mirau ca li s-a mincat interiorul la un cauciuc in 17k km.


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2009, 21:32 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
85 lei puntea fata si 65 lei cea spate,dar aici nu au fost probleme asa ca pentru ea nu am avut nimic de plata :wink:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 18:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Jan 2009, 20:28
Posts: 44
Location: Bucuresti-Alexandria
Felicitai inca o data pentru jucarie :D
Acum ca am masina in service, am si eu timp sa citesc ce s-a mai intamplat in comunitate.
Cum scot masina ma duc si eu sa fac geometria la roti, am o uzura aberanta pe spate (dupa 66k) :o
Cand mai vi cu masina in Bucuresti ca vreau sa aud si eu motorasul ala?

_________________
Stelvio 2.0 280
Ex:Alfa 159 1.8 Tbi
Ex: Alfa 159 1.8 MPI


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 19:14 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Multumesc.
In principiu,atunci cand vin anunt din timp :wink:
Altfel,ma bate gandul sa-i montez la un moment dat bara de rigidizare,insa gasind pozele astea cu cea disponibila pentru motorul de 2.4 dar montata pe 1.8,am inceput sa am rezerve,prinderile la fiecare capat sunt doar in cate un surub...


Attachments:
Strut bar 2.JPG
Strut bar 2.JPG [ 72.64 KiB | Viewed 3202 times ]
Strut bar 1.JPG
Strut bar 1.JPG [ 75.25 KiB | Viewed 3202 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 19:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
pai asa e ea de la mama ei din fabrica.
oricum, cel putin la mine, diferenta a fost sesizabila de cand o am.
dar... din ce spunea Gabi Dima, cica nu se mai face (bara) :(


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
poti incerca asa ceva:


Attachments:
Eibach Anti-Roll-Kit.jpg
Eibach Anti-Roll-Kit.jpg [ 17.06 KiB | Viewed 3186 times ]

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6
Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
De ce nu se mai face bara?!

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 22:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
@ibitza: efectul rezultat dupa schimbarea barelor de torsiune (ceea ce apare in poza postata de tine) este cu totul altul decat dupa montarea barei de rigidizare (ceea ce apare in pozele postate de kali)

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2009, 11:36 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
E adevarat,nu vreau nici bare antiruliu si nici alte arcuri+amortizoare,sunt multumit cu suspensia de "ti" :)
Cat despre strut bar,daca nu se mai fabrica,asta e,n-o sa fie un capat de tara...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2009, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
La platforma pe care este facut 159/brera chiar nu sunt probleme de rigiditate.
Pe 156/147 se simte imdiat strutbarul, aici nu cred ca mai e cazul.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2009, 21:57 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
@yuxmm educate us please

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2009, 22:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
@ibitza:
KALI Quote:
E adevarat,nu vreau nici bare antiruliu si nici alte arcuri+amortizoare,sunt multumit cu suspensia de "ti" :)
Cat despre strut bar,daca nu se mai fabrica,asta e,n-o sa fie un capat de tara...
q.e.d.
education completed. mission accomplished.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2009, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
@yuxmm explica-mi care este diferenta, te rog.
e mai clar asa?

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2009, 23:09 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Bara de rigidizare (pe care o vrea) leaga capetele amortizoarelor (sau pe undeva pe acolo) unu de altu pentru a rigidiza ansamblul si ca geometria rotilor sa ramina cum s-a stabilit din fabrica sub actiunea fortelor care apar in curbe sau din cauza denivelarilor.

Bara pe care ai pus-o tu, se prinde de caroserie la mijloc si de brat de suspensie/amortizor la capete si are rolul de a impiedica ruliul (inclinarea) caroseriei cind iei curba.


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2009, 16:05 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
ALXege Quote:
180kmh la 4000rpm in viteza a 6a :shock:
...si 200km/h la 4500 rpm tot intr-a 6-a :wink:
Mai vedem ce va fi pe la 5000 si peste...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 613 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited