bun, am reusit s-o pocnesc.
cauza e un copil dobitoc de pe undeva din fundu' transilvaniei care are carnet de cateva luni care a reusit cumva sa-si bage passatu exact in fata mea la intrarea in ploiesti.
am pierdut 4-5 ore prin ploiesti la asigurari pentru ca baiatu' respectiv a vrut neaparat ca suportul de numar si partea de spoiler spate din plastic nevopsit care erau zgariate la masina lui sa fie reparate/inlocuite pe rca-ul meu.
damage-ul nu e chiar asa de grav pe cat de horror arata in poze, dar probabil ca o sa stau iar fara alfa cateva saptamani pentru ca mi-e rusine sa merg cu ea asa
bine totusi ca am luat decizia corecta si nu am vopsit-o rosso 8c, atunci as fi plans si mai tare - nu ca acum nu plang...
CONCLUZIA: PIRELLI PZERO si EBC REDSTUFF =
masina trebuia sa se opreasca pe distanta aia indiferent ca eu am avut o reactie intarziata cu jumatate de secunda si probabil ca multi dintre voi stiu ca eu nu merg tare si nu stau in curu' astora din fata.
fara sa se supere lumea sa explic de ce sunt redstuff-urile naspa din punctul meu de verede: depinde de unde pornesti.
pentru un 147 mai usor cu o tona si cu frane banale (nu sariti ca nu vreau sa jignesc pe nimeni), ebc-urile sunt upgrade-uri care chiar se simt, dar in momentul in care franele stock sunt aceleasi model facut de brembo care vine si pe lancer evo x si pe alte masini cu pretentii, redstuff-urile sunt un downgrade. asta combinat cu un feeling-ul franelor de la 159 - sau mai bine lipsa feeling-ului - e o reteta destul de sigura ca masina sa te lase atunci cand ai nevoie sa te ajute.
m-am incapatanat sa realizez cat de mult am stricat franele cu placutele astea, dar dupa episodul asta nu mai fac prostii de genul asta. fara placute 'racing' si fara chestii asupra carora planeaza indoieli.
iar gumele... gumele au partea lor de vina si o sa zboare si ele.