alfacorse Quote:
@Alexandrus vad ca esti omul care le stie pe toate ,nu are rost sa intru in polemica cu tine dar am incercat sa-ti explic un lucru simplu : daca doua masini au acelasi raport greutate pe cal putere masina mai usoara va fi mai rapida ,va frana si va accelera mai bine va sta mai bine pe viraje-am constatat si experimental pe circuit la Amkart cu o Pantera (de Tomaso) de 400 cai si un A110 de cca 140 ,Alpine-ul a fost mai rapid cu 3 sec pe tur in conditiile in care pe linia dreapta a fost instalata si o sicana-cu acelasi pilot.
Cat priveste siguranta ,cred ca masinile de F1 sunt mai sigure decat cele de strada ,o avea vreo legatura cu greutatea ?
Si marele Enzo Ferrari a avut aceiasi problema, ca si tine (da' va deosebiti ,el s-a prins mult mai repede ) nu intelegea de ce-l bateau Lotus-urile garajistului de Chapman care aveau motoare cu 4 cil de motopompa (Coventry-Climax) si mult mai putini cai ca V12-le lui !
Da cantaresc mult sacii ,capsele,firele si centralina salvatoare ?
Si sunt convis ca tu si Edy Murphy v-ati cumpara Competizzione Maggiorata ca sa ascultati muzica -tu pe Magheru si el pe Broadway-da' i-ai da clasa ca tu ai pune Beethoven !
Thank you for stating the obvious, legat de kg/CP si performante. Problema este ca la o masina de genul 8C, adica un grand turismo, performantele nu vin tocmai pe locul 1 in mintea inginerilor ce o proiecteaza.
Ce n-ai inteles tu este ca eu nu am criticat ideea expusa, si anume ca un GTA ar trebui sa cantareasca sub 1500kg, de fapt sub 1300kg chiar si cu motor V8 sau V12. Insa comparatia e total aiurea, bine ca nu ai comparat cu un KTM X-Bow, sau alt track toy de genul.
Din pacate, GTA si-a pierdut demult semnificatia, acuma e o denotatie pentru motorizarea cea mai puternica si atit.
Nu voi sta sa iti analizez argumentele, si anume experimentul de pe AMCKart, ca asa se numeste, apropos, iarasi o dam in certuri. Oricum dupa ultima fraza din post mi-am cam dat seama cel fel de persoana esti si cit poti, asa ca nu ma mai obosesc.
Insa daca as avea fonduri, chiar nu mi-as cumpara vreodata 8C modern, asta cu platforma de Maserati, cu pret de Ferrari, si performante de .... Aston Martin.
Marius, iarasi incepi cu respectul, pe forumul asta se pare ca habar nu aveti ce este respectul, il confundati mereu cu politetea. Respectul este ca si increderea, se castiga, nu se da gratuit. Iar politetea este ce vrei tu sa arat, insa, cumva, am un sixth sense in ceea ce priveste interlocutorii, fie ei virtuali sau reali, pe care ii tratez politicos. Dupa gluma(auto-aplaudata chiar) de scuterist fara casca ce se regaseste in ultimul post al lui alfacorse, a fi politicos devine optional. Iar eu, daca stai sa studiezi cu atentie, rareori sunt nepoliticos, in general sunt ironic, sarcastic si chiar ofensiv, insa la modul politicos
In ce privinta m-am lamentat, chiar ? Nu ca as vrea aura mea de coolness inapoi, nici nu stiam ca o am, dar sunt curios, ca n-am vazut niciodata un baietel abuzat in curtea scolii, dar e drept ca nici n-am fost in Irlanda catolica, unde e posibil sa se intimpla asa ceva destul de des