It is currently 08 Feb 2025, 17:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Jul 2009, 21:15 
Offline

Joined: 22 Jun 2009, 14:00
Posts: 20
Location: Pitesti
Salutare tuturor.am si eu o noua problema cu motorul,cand ajunge temperatura apei la 90 si este cald afara,motorul nu mai trage cum trebuie,parca nu mai are cuplu cum trebuie.daca afara este racoare motorul merge normal.a mai patit cineva asa ceva?as fi mers la tester la AI dar nu am incredere in ei pentru ca nu prea stiu nimic.mentionez ca este un motor de 1,9 jtd,105 cp,pe o alfa 156.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2009, 21:43 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Este normal fenomenul.Cand afara e canicula si temperatura aerului este peste 30 grade cantitatea de oxigen din aer este mai mica deci si motorul nu va avea aceiasi putere ca si atunci cand afara temperatura aerului este de 15 grade si cantitatea de oxigen este mai mare.
Tu de ce gafai dupa ce alergi 5 minute pe caldura(iar cand e rece iti face chiar bine o incalzire de 5 minute,la fel e si in cazul motoarelor ca astea tot oxigen papa :mad2: )

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2009, 14:18 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Verifica si curata intercoolerul, eventual il dai jos de pe masina desi e mai dificil.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2009, 21:29 
Offline

Joined: 22 Jun 2009, 14:00
Posts: 20
Location: Pitesti
Multumesc pentru sfat.am curatit intercoolerul cand am schimbat turbina,toate furtunele de la admisie,galeria de admisie.intercoolerul l-am spalat interior-exterior,l-am verificat daca pierde aer si e ok.o fi si faza cu temperatura aerului dar e prea puturoasa cand e cald,spre ex anul trecut nu facea faza asta.turbina e ok,i-am masurat presiune in plina sarcina si e 1,1 bari,atat are nevoie motorul.nu stiu ce ar putea fi.


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2009, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
Toto Quote:
Multumesc pentru sfat.am curatit intercoolerul cand am schimbat turbina,toate furtunele de la admisie,galeria de admisie.intercoolerul l-am spalat interior-exterior,l-am verificat daca pierde aer si e ok.o fi si faza cu temperatura aerului dar e prea puturoasa cand e cald,spre ex anul trecut nu facea faza asta.turbina e ok,i-am masurat presiune in plina sarcina si e 1,1 bari,atat are nevoie motorul.nu stiu ce ar putea fi.
Nu are nici o legatura cu oxigenul :) . Cum stai cu consumul la ulei? De fapt masina se va comporta asa fie vara fie iarna, indiferent de temperatura de afara. Bineinteles ca iarna se va intampla sa piarda puterea dupa o perioada ceva mai lunga de timp(motorul se va incalzi mai greu) insa tot o va face. Asa-i?

_________________
156 2.0 jts


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited