It is currently 17 Nov 2024, 13:59

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 1730 Next
Author Message
PostPosted: 15 Jun 2009, 15:51 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Ieri, venind dinspre Bucuresti spre Sibiu am observat ca la drum intins nu-mi ajunge apa la temperatura optima (90 de grade). Statea acul undeva intre a 2-a si a 3-a liniuta de pe cadran. E normal? Asa se intampla daca mergi mai tare?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Ai 18 pagini la prezentul topic sa te lamuresti daca e normal sau nu! Spor la citit! ;)

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2009, 22:54 
Offline

Joined: 23 Nov 2008, 12:53
Posts: 3
eu patesc la urcare imi creste acul de la apa pana la urmatoarea linie dupa 90 si la coborare imi scade intre 50 si 90 . o fi defect? la 156 1,9 jtd


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2009, 12:10 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Fierbe apa daca dau drumul la clima. Pompa de apa functioneaza dar tot pierd apa pe undeva. Care ar putea sa fie problema?

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2009, 22:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Hmmmmm...uitasem de topicul asta!
Revin cu un update despre masina mea pe aceasta tema. Concluzia finala e urmatoarea: termostatul merge super OK, la fel si treptele la ventilatoare. Singurul defect il am la ceasul indicator al temperaturii apei care indica cum vrea el (99% din timp mai putin decat trebuie). Concluzia a fost trasa dupa ce am circulat cu un dispozitiv de citit temperatura montat pe masina timp de 3 zile. Nu ma mai agit. Motorul merge in parametri doar ca nu pot sa vad asta in bord.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 10 Jul 2009, 19:22 
Offline

Joined: 11 Jun 2009, 14:10
Posts: 11
Location: Bucuresti
marian Quote:
cumperi radiator nou si antigel, apoi le schimbi, urmeaza satisfactia maxima :lol:
Domnilor...intradevar SATISFACTIE MAXIMA...am fost la service si au constatat ca radiatorul de apa e varzaaaaa....am cumparat altul ( vinerea la ora 16:00 e greu sa gasesti un radiator de alfa...asa ca am inghitit in sec si pt ca masina era bucati in service si trebuia sa plec sambata cu ea am luat un Valeo)...am schimbat si acum......surpriza, acul de temp de apa sta la jumatate intre 50 si 90....chiar si cand o alerg bine.....
deci recomand tuturor care au radiatorele de mult timp...controlati-le....se manaca alveolele dintre conductele radiatorului , cum am patit eu....si poti sa ajungi sa iti fiarba motorul...ca daca se ridica temperatura peste 110....ventilatorul nu mai face fata...
oricum...multumesc de sfaturi....

_________________
Still refurbish...Still Dree
Present: Alfa 156 jTD SW
Old: Clio 1.5 dCI
in atenzza parti di ricambio


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2009, 12:53 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jun 2009, 21:23
Posts: 86
Location: Iasi
Don_Gotty Quote:

Domnilor...intradevar SATISFACTIE MAXIMA...am fost la service si au constatat ca radiatorul de apa e varzaaaaa....am cumparat altul ( vinerea la ora 16:00 e greu sa gasesti un radiator de alfa...asa ca am inghitit in sec si pt ca masina era bucati in service si trebuia sa plec sambata cu ea am luat un Valeo)...am schimbat si acum......surpriza, acul de temp de apa sta la jumatate intre 50 si 90....chiar si cand o alerg bine.....
deci recomand tuturor care au radiatorele de mult timp...controlati-le....se manaca alveolele dintre conductele radiatorului , cum am patit eu....si poti sa ajungi sa iti fiarba motorul...ca daca se ridica temperatura peste 110....ventilatorul nu mai face fata...
oricum...multumesc de sfaturi....
Vazusem foarte multe persoane care spuneau ca temperatura ar trebui sa stea undeva la 90 cand e cald afara si chiar aveam ceva semne de intrebare intrucat a mea nu a atins inca 90(sta maxim undeva pe la 70-rar sare).Credeam ca e o problema dar acum vad ca si la tine e la fel. :clapping:

_________________
Alfa 156 2.4 jtd


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2009, 02:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Daca e la fel nu inseamna ca nu ai o problema...atat el cat si tu trebuie sa va schimbati termostatele pentru a avea o temperatura constanta de aprox. 90

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2009, 04:51 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Daca acul sta la 70 (jumate intre 50 si 90) ar fi cazul macar sa verificati daca indica bine, dar cel mai probabil e cazul pentru un termostat nou.


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2009, 18:05 
Offline

Joined: 11 Jun 2009, 14:10
Posts: 11
Location: Bucuresti
IRBabuin Quote:
Daca acul sta la 70 (jumate intre 50 si 90) ar fi cazul macar sa verificati daca indica bine, dar cel mai probabil e cazul pentru un termostat nou.
daca te referi la termostatul ala din carcasa de la ventilator ..... l-am schimbat... e nou...
auzi... poate fi de la faptul ca la mine e motorul de 110cp 1,9 jtd...si nu cel clasic??

_________________
Still refurbish...Still Dree
Present: Alfa 156 jTD SW
Old: Clio 1.5 dCI
in atenzza parti di ricambio


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2009, 00:01 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
Si eu am aceeasi problema. Se incinge apa la peste 100 de grade la temperaturi ale aerului mai mari de 27 de grade chiar si la drum lung, daca o forjez mai tare, mai ales daca am si clima pornita. Am fost la AI si mi-au spus ca-i garnitura de chiloasa arsa, asta dupa ce mi-au facut un test cu o sonda. Abia astept s-o schimb sa vad daca intr-adevar asta e cauza.

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2009, 04:45 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Termostat este unul singur, si anume dispozitivul care pastreaza temperatura apei din motor ~ constanta. Se afla linga baterie, pe motor. ce spui tu este rezistenta de treapta 1, nu ma refeream la aia.


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2009, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Antiloop Quote:
Din nefericire am dat si eu peste o problema cu temperatura apei,si as avea si eu nevoie de niste sfaturi.Problema este urmatoarea.Daca merg cu masina in oras temperatura apei creste peste gradatia dintre 90 si 130 de grade(si cu ac pornit).In afara orasului acul sta fix pe 90 de grade indiferent de cat solicit masina.Apelez la cunostintele voastre pentru ca eu sant foarte nedumerit.
Am controlat urmatoarele-treapta 1 a ventilatorului=pleaca imediat ce trece peste 90 de grade cu o grosime de ac
-recircularea antigelului(cu toate ca daca nu o facea pleznea ceva)
-termostatul=asa la ochi deschide pe la 80+grade(nu as putea sa spun exact)-mentionez ca asta iarna temperatura apei nu crestea mai mult de 70 de grade decat in trafic intens
Eu banui ca singurele lucruri care ar putea cauza aceasta crestere de temperatura ar fi,calitatea antigelului(mentionez ca la schimbarea pompei de apa nu am avut paraflu si am completat cu ce am avut),pompa de apa sau termostatul.
Astept sfaturile voastre.
Am rezolvat problema prin schimbarea radiatorului care era intr-o stare deplorabila.Ii multumesc lui @madkat ca mi-a deschis ochii in legatura cu radiatorul si nu m-am apucat sa schimb termostat,pompa de apa,garnitura chiuloasa etc.Acum acul imi sta la 85 de grade in mers,iar cand stau pe loc ajunge la 93,intra ventilatorul TR 1 si scade la 87.Verificat pe tester.
Acum ca sant patit pot sa dau si eu un sfat.Cand aveti probleme cu cresterea temperaturii apei,primul lucru pe care sa il verificati sa fie RADIATORUL.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2009, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
Idem si la mine, dupa ce in prealabil am fost la AI, mi-au facut ei niste teste care m-au costat 150 ron si au ajuns la concluzia ca am garnitura de chiulasa arsa. Noroc cu Catalin, care n-a vrut in ruptul capului s-o schimbe, avand in vedere ca el facuse motorul. A verificat radiatorul si era praf. Acum sta la fix 90 grade.

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2009, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
DaJackal Quote:
Idem si la mine, dupa ce in prealabil am fost la AI, mi-au facut ei niste teste care m-au costat 150 ron si au ajuns la concluzia ca am garnitura de chiulasa arsa. Noroc cu Catalin, care n-a vrut in ruptul capului s-o schimbe, avand in vedere ca el facuse motorul. A verificat radiatorul si era praf. Acum sta la fix 90 grade.
Si pe mine ma batea gandul sa merg la AI sa imi faca o diagnosticare.
P.S.-cum se prezinta discurile alea noi pe care le-ai pus

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 01:25 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
Un lucru ciudat mi se intampla de cateva zile. Mi se incinge apa pana aproape de 115 grade daca merg fara clima. Care ar putea fi cauza?

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Rezistenta treapta I ventilator?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
Si eu m-am gandit la ventilator. O sa verific. Mersi!

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2009, 16:46 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 13:32
Posts: 5
Location: Sf. Gheorghe
Eu am un 156 2.4 jtd la mine temperatura se misca intre cele doua lini la partea stanga si dreapta a numarului 90 zeci! asta e normal?


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2009, 13:12 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
La mers in aglomeratie asa trebuie sa faca, sa se miste in jurul lui 90 (mult mai putin la dreapta lui 90 totusi).


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2009, 17:35 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Iote frate, a inceput frigu si nu mai zice nimeni nimic pe aici.
Urmatorul log s-a facut cu viteza de 90-100km la vreo 2200rpm, temperatura 5 grade afara. Unde sint cercurile galbene e indicat ca am dat drumu la caldura (24 grade).
Unde sint cercurile verzi, viteza a fost constant BLANA 100 fara decelerari, in rest au mai aparut diverse distractii, dar n-am coborit niciodata sub 70.
Primul virf, care atinge 90 este la prima deschidere a termostatului.
Image

Asa arata acul tot timpu:
Image


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2009, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
am observat ceva foarte ciudat acum cand am fost pe trans si cred ca e cumva legat de temperatura apei.
clima automata indiferent ca o las pe 17 sau 32 grade baga caldura ca la nebuni ,doar daca il pun pe 16 grade intra automat aerul cond si face frig.
ma gandesc sa nu fie si de la senzorul care masoara temp interioara , mai face la cineva asa?

termostatul cred ca e bulit pt ca la drum lung nu sare de 60grade,ramane intre 50-70 , numai in oras in aglomeratie se duce pana la 90 si apoi sare si incep ventilatoarele sa lucreze.

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2009, 19:34 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
La mine sigur nu face asa, am pus-o la 19 grade, a bagat cald vreo 15 minute si dupa aia am inceput sa simt racoare pe la picioare. Niste senzori sint chiar la iesirea din gurile care baga la picioare.

O sa fac un log similar in oras, dimineata in aglomeratie, sa vad cum se incalzeste motorul.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2009, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Intrebare: de ce daca dau pe 22 grade pe vremea asta de exemplu, si dau auto, imi baga aer numai pe la picioare? Mi se pare anormal, am mai mers si cu alte masini cu clima automata si nu face la toate la fel. E foarte enervant sa te incingi la picioare si sa dea numai pe-acolo caldura, iar daca muti comanda de aer de la pciioare la geam de ex, se dezactiveaza modul auto. Deci nu mai actioneaza ca un climatronic ci ca un AC normal. Sau ma insel?


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2009, 22:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
te cam inseli..
daca treci directionarea aerului din automat in manual, ramane pe automat reglarea vitezei de introducere astfel incat sa se atinga temperatura prescrisa. adica nu e AC manual ci e AC automat (sau semiautomat daca poti sa-i spui asa).

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 1730 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited