It is currently 24 Nov 2024, 10:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2083 posts ]  Go to page Previous 129 30 31 32 3384 Next
Author Message
 Post subject: Re: Un sfat va rog.
PostPosted: 12 May 2009, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
derby Quote:
N-are rost sa-ti iei o Alfa obosita, cu multi km si fugarita de nu sti ce nebun. tu faci eforturi cu banii si peste o luna, doua, trei... ce te faci cand tre sa schimbi o distributie, un debitmetru sau ceva brate pe acolo sau mai stiu eu ce... dupa aia ajungi si tu sa te enervezi pe masina si sa zici ca Alfa nu e fiabila ca a trebuit sa bagi nu stiu cati bani in ea etc, cum au facut multi care au zis ca fac afacere cu 147 luat la 5000euroi :smart:
Sincer si eu mi-am luat un tractoras 147 la 5000euroi si am schimbat kit distributie si mai trebuie schimbat kit ambreiaj si furtune servodirectie.Insa nu consider ca mi-am luat teapa.Este o masina SH si prin urmare cere bani.Nu m-am asteptat niciun moment sa merga inca 3 ani fara sa nu-i schimb nimic. :peace:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2009, 03:22 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
Salut,de cand am mers pe bancheta din spate al uni Alfa 156 parca ma bate gandul sa iau o masina SH dar 147,deoarece 156 e mai scump si nu-mi pot permite.Vreau sa acizitionez masina spre sfarsitul anului si ma intereseaza piesele dc sunt scumpe,ma refer in comparatie cu alte marci nemtesti cum ar fi Opel/Volkswagen.Am auzit ca la suspensii stau mai prost in sensul ca se strica mai repede fata de alte marci,este adevarat?Si daca iau pe motorina cel mai mic motor sau ma rog de 140CP imi puteti spune cam cat carburant "mananca" si este adevarat ca la motor nu trebuie sa schimbi mai nimic decat consumabilele?
Va rog sa-mi ziceti si mie ca sunt inebunit dupa ele,mai ales la aspectul lor si la sunetul motorului.Nu le am cu masinile,iar cand le zic unora ca vreau Alfa toti imi zic ca e scump de intretinut si ca e proasta din prisma ca e masina italieneasca.
ps:conduc prudent si nu o s-o forjez :P


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2009, 03:43 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Ce pot eu sa iti spun e ca, intr-adevar piesele sunt mai scumpe ca la marcile germane, dar nu cu mult. Insa, masina te rasplateste din plin pentru fiecare ban, de la modul cum te simti in ea si frumusetea ei pana la modul sportiv de a trata fiecare curba. Ia-ti!!! :peace:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2009, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 17 Feb 2009, 09:58
Posts: 20
Location: Arad
Salutare

Turgon, ma bucur ca ne-am intalnit la Arad, sper ca v-ati simtit bine

As vrea si eu sa ma exprim in legatura cu piesele, ca fost posesor de PASSAT TEDEI :samui: , piesele nu mi se par mai scumpe la alfa, tocmai mi-am facut o lista cu o gramada de piese si iti pot spune ca pot sa iti spun ca, cu 4100 ron, acuma +/- ceva, am schimbat urmatoarele: brate superioare si inferioare, bielete antiruliu, bielete de directie, telescoape fata si spate, filtrele toate (motorina, aer, ulei, polen), uleiul si distributia(curele, role pompa de apa). Mi se pare o diferenta enorma avand in vedere ca la "pasta" aia de cutie germana nu stiu daca ieseam doar cu bratele in banii astia...., acum nu vreau sa exagerez da am auzit ca doar bratele la Passat costa in jur de 1000 euro, se poate sa fi fost prost informat, dar i-am auzit pe multi ca se plang de costul ridicat al acestor piese

numai bine tuturor

_________________
147 1.9 jtd 2001 - speranta moare ultima - in sfarsit conduc si eu o alfa


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2009, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Eu am 147 1.9JTD de 116cp si-ti spun ca ma dau cu orice 1.9TDI.... :lol: Consumul....mai mic decat TDI. Cumnatul meu are Passat 1.9TDI de 131cp si el cu treapta 6 la 100km/h are 6-6.5l/100km iar eu cu treapta 5 la 100km/h am 4.2-4.5l/100km.
Iar cu piesele....da-i ulei selenia si la timp...Sigur o sa-ti mai ceara si alte piese dar senzatia de a conduce Alfa si modul de "negociere" 8) a curbelor e fantastica. :peace:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2009, 22:00 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 19:59
Posts: 239
Salut.
Referitor la intrebarile tale pot sa-ti spun ca depinde mult de vechimea masinii si de cum a fost tratata. Intr-adevar, cred ca articulatiile masinii nu sunt chiar cele mai fiabile, dar isi fac treaba foarte bine. Spunea cineva aici pe forum ca bratele superioare te duc cam 15000 km (poate mai mult, poate mai putin). Mie unul, mi se pare destul de putin, dar voi vedea, pentru ca ale mele au in jur de 6000 km.
Despre motorul diesel poti citi o gramada de informatie aici pe site. Ulei bun, filtre bune si motorina..cam atat.
Despre interior...calitatea este buna, dar sa nu te miri daca mai auzi niste chestii in habitaclu din cand in cand. Materialul de pe bord este unul foarte interesant, dar dificil de intretinut. Spatiul in spate este decent pentru oameni de 1.70 - 1.75 m. Volumul portbagajului este suficient pentru un troler de dimensiuni medii si cateva plase pe langa.

Tot ce am zis mai sus devine total irelevant atunci cand te urci la volan, dai cheie si pleci. Uiti de toate si doar tipatul isteric al sotiei sau prietenei cu "LAS-O MAI INCET!!!!!!" te mai intoarce un pic la realitate :dribble:
Alfa 147 este o masina pe care trebuie sa o ai macar o data in viata, mai ales acum cat esti tanar. Nu ai timp sa te plictisesti niciodata. Se conduce foarte usor, prinde viteza repede, sta bine pe curbe. Nu este foarte mare ca dimensiuni, deci iti ofera si avantajul unei masini de oras.

Nu stiu pretul pieselor la alte marci, dar la Alfa mie mi se par decente. Am dat pe kit-ul de ambreiaj 730 lei, in timp ce la Ford Mondeo era 1100 lei (asta ca exemplu). Pana la urma, cred ca cea mai mare problema de fiabilitate la diesele raman articulatiile si atat.


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2009, 13:22 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
Eu faceam referire la VW Golf4 sau un Opel Astra/Vectra in comparatie un Alfa 147.Din cate am auzit 147-le pe benzina consuma ceva mai mult decat celelalte,acum nu stiu care e varianta cu motorul cel mai mic ca pe mine ma intereseaza consumul,confortul si felul cum se infige masina si ia curbele.Am pretentia ca la o Alfa sa te simti altfel in ea decat la un peugeon/Renault sau o masina care este sub medie.Daca ma uit la pretul unei masini noi vad ca porneste de la 14mii acum,pe cand un 147 nou e in jur de 22mii.Nu am cunostiinte despre cat te tine un brat de la o Alfa fata de unul de la un Opel sau VW.Masina oricum o s-o iau second hand ca nu imi permit s-o iau noua,ca asa mi-as lua un MITO :P.Inainte sa ma urc in spatele unei Alfa 156 mai veche eram croit sa iau un Golf4,dar mi-am schimbat parerea mai ales cand am vazut ce frumos se comporta pe drumul de afara.Am mers si in spatele unui Golf4,dar mi s-a parut ceva mai rigid,iar clima si bordul Alfei m-a dar peste spate.Daca ar fi dupa mine m-as duce acum la nemti sa-mi iau un 147 din 2002-2004 ca am vazut ca porneste de la 5-6000 euroi.Oricum nu m-ar deranza daca piesele ar fi intr-adevar mai scumpe putin,dar cu conditia sa te si tina ceva timp fara probleme 1-2 ani sa zicem,ca eu nu o forjez sau merg prin toate gopile,ca nu-mi sta in caracter,imi place sa merg calm pt placerea condusului,sa ma relaxez si poate sa mai pun piciorul jos la pedala atunci cand ai unde sa-i dai.
Intreb aici pt ca stiu ca primesc parerile de la voastre,cei care intr-adevar sunt posesori de Alfa,nu de la altii care de necaz imi zic ca sunt masini proastea,ca sunt facute la italieni,ia-ti o nemteasca bla bla bla.
Multumesc pt raspunsuri.


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2009, 16:51 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 19:59
Posts: 239
Cea mai slaba motorizare la Alfa 147 este motorul de 1.6l cu 105 CP. Eu unul nu l-as cumpara. Daca ai bani, ia-ti 2.0l benzina, 150CP sau 1.9l motorina, 140-150 CP (daca as avea bani, as lua un diesel de 140 CP, 2003-2004). Sincer, nu cred ca articulatiile te vor tine 2 ani fara sa schimbi nimic. Depinde mlt de drumurile pe care le faci de obicei.


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2009, 23:37 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
Eu sunt din Craiova si aici sunt drumuri bune,ca au inceput sa asfalteze tot orasul:P.Oricum eu vreau masian cu consum mic ca sa-si scoata banii,dc mai e si confortabila si intra bine in viteze si are tinere de drum,nu-mi trebuie mai mult.Ziceti-mi si mie ce dotari standard are.


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Consumul e cum ti-l faci. Daca nu rupi gura masinii, ai un consum decent. Eu am 1.6 TS si am pe ultimii 2000 de km(din care 75% facuti in oras la ore diverse), un consum mediu de 9.8. Folosirea climei mareste substantial consumul, cam cu 1.5 litri/100.
O privire inapoi, cu exceptia intretinerii preventive(distributie, ulei, filtre) arata urmatoarele cheltuieli, inclusiv manopera:

Schimbare debitmetru - 410 ron
termostat - 200 ron
placute frana fata - 320 ron
bucse bara stabilizatoare + bielete antiruliu - 550 ron

Toate astea intr-un an si 3 luni sau 13.000 km.
Te las pe tine sa apreciezi...

LE: dotari standard la nivelul "Distinctive": ABS, 6 airbag-uri, clima automata bi-zone, tapiterie piele, jante aluminiu de 15, pilot automat, geam el. oglinzi reglabile electrice si incalzite etc.

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 01:30 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
[quote]Schimbare debitmetru - 410 ron
termostat - 200 ron
placute frana fata - 320 ron
bucse bara stabilizatoare + bielete antiruliu - 550 ron/quote]
Mi se pare prea mare pretul pt niste placuta fata,poate si manopera costa atat,dar tot mi se pare mare.


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 01:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Mda, ulterior am aflat si eu ca imi cam luasem teapa, dar asta e...
Mai taie atunci 100 de ron de acolo, o recomandare in plus sa alegi 147! :wave:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 01:48 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
[quote]Mai taie atunci 100 de ron de acolo, o recomandare in plus sa alegi 147! /quote]
Adica sa nu-mi mai iau sau ce?:P


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 01:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Dimpotriva, iti recomand sa iti iei! :sig:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 01:54 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
A crezui ca zisasi ca nu,asa intelesai eu :P Climatizare si confortul mi s-a parut punctul forte:D
Pacat ca e criza,ca dc nu era acum se ducea tata la banca sa faca imprumut:P


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Costul intretinerii difera foarte mult de felul in care conduci(mai bine zis,cat de "suparat"esti pe gropi).Ca sa iti dau un exemplu,eu am avut un 147 1,6 120cp un an jumate.In acest timp am facut 11000 de km si am schimbat doar uleiul, filtrele si placutele pe spate(astea erau uzate 50%de cand luase-m).Iar toata operatiunea ma costat 900 de lei,si asta la reprezentanta.
Ca un sfat,daca tii la consum nu iti lua TS consuma ceva dar intradevar iti ofera satisfactii.Iar cei care iti spun ca Alfa nu este o masina fiabila ,poti sa fii sigur ca nu au habar de aceasta marca.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 14:20 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
Antiloop Quote:
Costul intretinerii difera foarte mult de felul in care conduci(mai bine zis,cat de "suparat"esti pe gropi).Ca sa iti dau un exemplu,eu am avut un 147 1,6 120cp un an jumate.In acest timp am facut 11000 de km si am schimbat doar uleiul, filtrele si placutele pe spate(astea erau uzate 50%de cand luase-m).Iar toata operatiunea ma costat 900 de lei,si asta la reprezentanta.
Ca un sfat,daca tii la consum nu iti lua TS consuma ceva dar intradevar iti ofera satisfactii.Iar cei care iti spun ca Alfa nu este o masina fiabila ,poti sa fii sigur ca nu au habar de aceasta marca.
Si cele care nu sunt TS cum se numesc?


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 14:51 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
jtd, bineinteles

ts-urile consuma, depinde mult si de stilul de condus, in oras nu o sa ai sub 9l indiferent cum ai merge.
preturile pieselor sunt mari in comparatie cu ale altor masini, cauta pe net si o sa vezi diferentele.
are articulatii multe, nu poti schimba bucse, nu poti schimba pivoti, practic trebuie sa schimbi cu totul, iar cand incepe ceva sa bata...... :samui:
nu face credit pt alfa, nu merita, intr-un an o sa bagi destul in ea, ai prea mici sanse sa prinzi una la care sa nu schimbi nimic intr-un an, pe langa distributie si ulei, filtre, adica imediat cum ai luat masina i-ai plusat 1500ron :naughty: + alte neplaceri ca doar e sh (si ce va urma)

vezi ca firmele de leasing scot masini la vanzare la preturi bune, iar daca tot faci credit i-ati o masina noua, mai ales ca ai zis ca mergi linistit :wink:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 16:35 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 14:22
Posts: 68
Car: ALFA 147
Location: Bucuresti
Quote:
nu face credit pt alfa, nu merita, intr-un an o sa bagi destul in ea, ai prea mici sanse sa prinzi una la care sa nu schimbi nimic intr-un an,
sincer si daca nu e alfa cam tot pe acolo ajunge la bani de intretinere - vb de clasa de masini din are face parte si 147

ca preturi piesele aftermarket sunt ok la bani, ca este o politica idioata a AI de a umfla preturile asta este alta poveste.

ai sanse bune sa prinzi una intretinuta daca casti ochii si daca faci minimul necesar adica o verificare a mecanicii la un service inainte s-o cumperi eventual si un tester si esti aranjat. daca nimeresti una ok nu o s bagi 1500 RON in ea - distrib este cam 250-300RON fara variator, consumabile filtre etc vreo 400RON iar bratele - daca sunt probleme la articulatii sunt ok la pret aftermarket.

din experienta mea la orice masina bagi bani in ea pt ca asta este o masina un aspirator de bani din care poti primi inapoi doar satisfactii. eu mi-am luat alfa pentru ca imi place si ma simt bine in ea si este un 1.6TS 120cp - un motor vioi dar are mica problema a variatorului in rest este foarte ok.

ca intretinere revizia de primavara m-a costat 400RON (ulei+filtru ulei+filtru de aer+filtru de polen+ulei la cutia de viteze-treb schimbat) manopera 0 am stat intr-un weekend si mi le-am schimbat - nu e greu - iar placutele de frana 200RON fata si 120RON spate (cand le-am schimbat anul trecut)

dupa mine o masina o iei sa-ti placa si sa te simti bine in ea, si daca ai grija de ea si ea va avea grija de tine si de buzunarele tale.

referitor la diferenta intre diesel si benzina apare doar daca o sa mergi foarte mult cu ea mai mult de 15 - 20.000 de km pe an, pentru ca atunci se face diferenta la consum daca nu planuesti s-o folosesti decat la plimbari eventual si mers prin oras cu ea da nu frecus zilnic recomand benzina, dar asta sunt doar eu :D

_________________
ALFA ROMEO 147


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 17:16 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
Ms pt raspunsuri,am aflat multe pareri,intr-adevar ce am auzit ca sunt ceva mai scump de intretinut este adevarat,dar chestia ca se strica repede mi se parea exagerat,o masina AR noua e scumpa comparativ cu VW/Opel sau mai stiu eu ce masini care intra in pretul asta.Masina o iau ca mai ma duc la tara cu ea,ba o plimbare pe la facultate,oricum acum depinde si de consum,dc consumul e relativ mic,o iau mai des prin oras:P,daca nu mai sta si in parcare.Nu sunt eu om cu treburi ca sa zici ca in fiecare zi merg cu ea ca sa rezolv nu stiu ce probleme,merg cand am nevoie si chef de o plimbare din cand in cand.


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 17:26 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
@inix a uitat accesoriile, pompa de apa si manopera.
cea mai ieftina bascula inferioara e posibil sa o gasesti pe la 450ron, nu poti schimba doar pivotul ca la alte masini asa ca vei da bani pe toata bascula
alfa are 2 bascule pe roata asa ca mai pui una care e pe la 200ron
amortizoarele sunt scumpe pe 300ron pe fata si 400ron pe spate, unul
sunt 4 brate pe spate iar unul costa in jur de 150ron
sa nu uitam senzorii abs care pica intr-o veselie, cred ca mai toti userii de pe forum au schimbat cate unul.
asa ca intereseaza-te de preturi, sunt mari, nu te mint! si mie imi place masina, chiar foarte mult si iti zic la ce sa te astepti.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2009, 23:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
valerica Quote:
@inix a uitat accesoriile, pompa de apa si manopera.
cea mai ieftina bascula inferioara e posibil sa o gasesti pe la 450ron, nu poti schimba doar pivotul ca la alte masini asa ca vei da bani pe toata bascula
alfa are 2 bascule pe roata asa ca mai pui una care e pe la 200ron
amortizoarele sunt scumpe pe 300ron pe fata si 400ron pe spate, unul
sunt 4 brate pe spate iar unul costa in jur de 150ron
sa nu uitam senzorii abs care pica intr-o veselie, cred ca mai toti userii de pe forum au schimbat cate unul.
asa ca intereseaza-te de preturi, sunt mari, nu te mint! si mie imi place masina, chiar foarte mult si iti zic la ce sa te astepti.
Cred ca tu esti jurat sa il sperii pe @SacreD[ro] :lol: :lol: Sigur nu isi mai ia alfa :)

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2009, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Pe bune! Oricum, faza cu senzorii... nu suna cunoscut!

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2009, 00:44 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
turgon Quote:
Pe bune! Oricum, faza cu senzorii... nu suna cunoscut!
de acord!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2009, 13:40 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
Baietii oricum mie cand mi se pune pata nu mai scapa masina:P Am si ca Afla iau si gata,daca sunt multumit de ea si se comporta bine o pastrez,daca nu o vand si gata:P


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2083 posts ]  Go to page Previous 129 30 31 32 3384 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited