It is currently 10 Nov 2024, 23:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 115 16 17 18 19190 Next
Author Message
PostPosted: 01 Jun 2009, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Daca iti e murdara/imbacsita clapeta de acceleratie, DA!

La randul meu:

Stie cineva daca bujiile originale cu care vine Alfa 147 1.6TS 88kW din fabrica, adica NGK BKR6EKPA au 1 sau 2 electrozi? Ale mele care le-am dat jos de pe masina, au 2 electrozi. Eu am luat 4 buc. Bosch cu 4 electrozi, 80 lei toate 4 dar sunt slabe rau, am gasit pe eBay set de 8 bujii originale Genuine Alfa Romeo - NGK part la un pret deosebit de atractiv, insa in poza de pe site apare o bujie cu un singur electrod. Poate e cea mica, nu stiu, nu am vazut niciodata cum arata bujia mica. Deaia si intreb.
http://cgi.ebay.co.uk/8x-NGK-PLATINUM-S ... otohosting
Help?

L.E. m-am edificat intre timp!
Quote:
Consists of x4 single electrode 10mm NGK PMR7A Plugs
and x4 Twin electrode 14mm NGK BKR6EKPA plugs

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2009, 20:36 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Hop si eu cu inca 2 :

1) Aveti idee de ce in manualul masinii imi scrie sa pornesc motorul cu pedala de frana apasata? Dar nu scrie ca la toate masinile (manualul e comun pentru cateva modele) se face asa, ci precizeaza "La motorul 2.0 JTS apasati pedala de frana la pornirea motorului".

2) E normal sa "simt" turatia motorului in pedale? In special la turatii mari si mai ales in pedala de ambreaj.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2009, 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2008, 12:47
Posts: 125
Location: Oradea
Ce fel de cheie iti trebuie ca sa desfaci surubul de la ulei? si de cat ii?

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 Jtdm 2011 136 cp
Ex: Alfa Romeo 156 1.9Jtd 2001


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2009, 18:43 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
scociu Quote:
Hop si eu cu inca 2 :

1) Aveti idee de ce in manualul masinii imi scrie sa pornesc motorul cu pedala de frana apasata? Dar nu scrie ca la toate masinile (manualul e comun pentru cateva modele) se face asa, ci precizeaza "La motorul 2.0 JTS apasati pedala de frana la pornirea motorului".

2) E normal sa "simt" turatia motorului in pedale? In special la turatii mari si mai ales in pedala de ambreaj.

up? :?:

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2009, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
dan Quote:
Ce fel de cheie iti trebuie ca sa desfaci surubul de la ulei? si de cat ii?
Imbus 8mm.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2009, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Scociule,din cate stiu pedala de frana apasata se tine doar daca ai cutie de viteze automata-Selespeed.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2009, 21:47 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Nu pare sa fie vorba despre salespeed. Am atasat o poza.


Attachments:
ss.jpg
ss.jpg [ 208.48 KiB | Viewed 1798 times ]

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta
Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 09:15 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Aiurea. Aberatii.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 09:48 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Cristi84 Quote:
Va salut oameni buni! In week-end m-am apucat sa dau bara fata jos pentru a curata si indrepta "zimtii" de la radiatorul de AC.Daca tot eram pe sub ea :lol: m-am chinuit sa dau jos si filtru de aer.Nu stiu daca e bine sau nu,dar l-am si spalat ca era negru rau.In stanga fata este un radiator mai mic,care daca nu ma insel,ar trebui sa fie intercooler-ul sau radiatorul lui,nu?Intrebarea mea e alta : Am vazut ca furtunul care merge la turbina este cam plin de ulei,nu cat sa pice dar destul de murdar.Ar trebui sa ma ingrijoreze asta?Ar trebui sa curat ceva?Ce e de facut? Va multumesc pentru ajutor! :wave:
Deci nu zice nimeni nimic....Fratilor,fac infarct sau merg la gratar? :lol: :wave:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 08:42 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2008, 12:47
Posts: 125
Location: Oradea
Am verificat furtunul de la turbo care intra in intercooler si ii foarte moale, asa trebuie sa fie? Sau asta-i semn ca trebuie schimbat?

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 Jtdm 2011 136 cp
Ex: Alfa Romeo 156 1.9Jtd 2001


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2009, 08:13 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
De ceva vreme am descoperit că porneşte mai greu când e cald motorul - 1.9 JTD 8V 2001, adică învârte sensibil mai mult electromotorul. Uneori parcă se ineacă(dă un mic rateu), adică ar fi vrut să pornească dar mai învârte o dată după care o ia.
Când este rece porneşte bine, no problem.
Åžtie careva ce ar putea fi?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2009, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
salut.ca,sa nu mai deshid un alt topic mi-ar fi de ajutor un topic sau chiar niste poze pentru:aerisire pedala ambreiaj.mi se intampla din cand in cand sa mai agate,si nu stiu exact cum se face aerisirea.masina este din 99 motor 1600 16v.va multumesc anticipat.

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 04:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Aerisire pedala ambreiaj zici tu....
Pai daca pedala vrei sa o aerisesti, deschide usa si sufla spre pedala.
Dar daca vrei sa rezolvi problema, cred ca ar trebui sa incerci desfacerea pedalei, verificarea pompei de ambreiaj, si, de ce nu, cititul din manual, unde recomanda schimbarea lichidului de frana odata la 2 ani. Care lichid de frina, by the way, e folosit si pentru actionarea ambreiajului.


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 15:52 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Cat ulei inseamna (in litrii), diferenta intre MAX si MIN pe joja? Vreau sa vad cat imi consuma.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
1l

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Decit sa completezi cu ulei, solutia smart ar fi un vas ce retine uleiul recirculat. Dai maxim 2 mil, dar nu mai arde DELOC ulei, stii cit a vrut sa recircule si il poti turna la loc.


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 22:24 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Hmm, suna interesant ce spui tu. Are cineva de pe aici asa ceva pe masina? E relativ simplu de instalat?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu va suparati pe mine, dar parca e colectie de intrebari stupide aici. Toata lumea vrea mura in gura, chiar e asa dificil sa dati un search pe google ?

Da, e simplu de instalat, insa daca tu nici macar nu stii ce e, nu cauti pe google sau oriunde altundeva sa te documentezi, in mod cert nu il poti instala singur.


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2009, 19:49 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Nu va suparati pe mine, dar parca e colectie de intrebari stupide aici. Toata lumea vrea mura in gura, chiar e asa dificil sa dati un search pe google ?

Da, e simplu de instalat, insa daca tu nici macar nu stii ce e, nu cauti pe google sau oriunde altundeva sa te documentezi, in mod cert nu il poti instala singur.
Nu se supara nimeni pe tine, dar eu vroiam sa aflu ceva de genu' : "Da, uite X are pe masina asa ceva, suna-l, intalniti-va si discutati ce si cum." sau "Da, uite Y stie cum se monteaza, el a mai facut si a dres, du-te la el".

Pe google pot sa gasesc si cum sa-mi fac masina racheta si sunt convins ca o sa gasesc si cum se monteaza vas-ul pe recirculare, dar asta nu inseamna ca ma apuc sa le fac de capul meu.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2009, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Deci nu vreti doar mura in gura, vreti mura in gura cu exemple despre cum ajunge mura in gura, si eventual cineva sa va puna mura pe limba. Nu purtam aceasta discutie daca te oboseai sa citesti pe google, e atit de simplu ca pricepe oricine rolul acelui oil catch can. Daca vrei sa vezi cum arata, ce parere are Gigel Ionescu, care are deja unul instalat, ne aberam inutil, nu ai nevoie si gata.
Intrebarea aia daca se monteaza usor era pentru cultura generala, sau de ce ? Ca daca tot vrei sa iti puna cineva mura pe limba, de ce te-ar interesa daca ii este sau nu usor ? Usoara este, de exemplu, pentru cine se pricepe, operatia de apendicita, asta nu inseamna ca as putea face daca mi se confirma ca e usor.
Google e foarte informativ, pentru cine poate sa priceapa, cine nu vrea sa faca nici macar acest efort, sanatate si succesuri, dati bani la dealer pentru ulei si alte cele. Toate finetzurile astea nu sunt pentru oricine.

PS. Mi-a luat fix 2 minute sa gasesc astea pe Google, dar e nevoie de un efort considerabil pentru anumite persoane, vad eu. De aceea suntem un forum unde 99% din persoane nu contribuie cu nimic decit intrebari, si alea....
http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve
http://www.turbophile.com/technical/diy_catch_can.html


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2009, 00:08 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
In fine, nu vreau sa aberam despre teoria murelor pe aici; am cautat si inteles de prima data ce incerci sa-mi arati in linkuri. Incercam doar sa aflu cine imi poate face asa ceva pentru ca, dar te-ai prins deja, nu prea le am cu DIY (inca). Dar din moment ce nu am primit un raspuns, nu-mi ramane decat sa renunt la idee si sa completez cuminte ulei-ul cand scade. Ca ar fi culmea sa gasesc raspunul in alta parte decat aici.

Cat despre treaba cu intrebari mai mult sau mai putin stupid puse de unii din noi : e forum, e inevitabil, unii intreaba altii raspund...daca o sa pot sa raspund la intrebari, sau sa dau sfaturi o s-o fac.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2009, 03:41 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Problema nu e ca unii intreaba si altii raspund, problema e ca unii intreaba mereu, nu invata nimic niciodata, nu ii intereseaza sa invete, asteapta mura in gura ca deh, de aia e forum, nu ? Ba chiar unii devin oarecum enervati cind nu li se raspunde.

Cit despre acel oil catch, implica prinderea intr-un surub sau maxim doua, plus strangerea a 3 coliere in cazul motoarelor in linie(5 coliere la motoarele in V). Deosebit de complex, as zice eu, mai ales daca nici macar sa cauti un link nu a fost simplu.


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2009, 09:39 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 09:35
Posts: 150
Location: Bucuresti. Sector3
sincer ...

mi-e si frica sa mai intreb ceva la cat de agresiv raspund unii colegi de forum... mai ales pe acest topic care e deschis pentru " mici intrebari care nu merita un topic separat!" .

da... si eu inteleg mai greu aceste rezolvari pentru ca nu sunt specialist in acest domeniu.

Dragi colegi care se pricep mai mult .... aveti rabdare cu noi cei mai "novice" ...

_________________
ALFA 147 -1.9 mJTD 16v


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2009, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Se pot gresa rulmenţii conici de pe spate la AR 156?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2009, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Care rulmenti conici? :blink: Ca nu e ca la dacie, are rulment normal cu bile!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 115 16 17 18 19190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited