It is currently 23 Nov 2024, 11:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Alfa Mi.To - drive test
PostPosted: 20 Jul 2008, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Deci...sa incep cu inceputul

In urma unui telefon fulger si a unui accept dat pe loc, in ziua de 17.07 eram in avion spre Torino, motivul fiind ALFA ROMEO MiTo international training day.

Voi trece peste detalii gen organizare, amplasare etc ca nu astea conteaza.Ce conteaza este cum decurs totul.
Dupa ce am ajuns la locatia cu pricina, circuitul de teste oficial al celor din grupul Fiat, s-a facut o scurta prezentare a modelului dupa care toti aspteptam cu nerabdare sa conducem masinile.Masini care, in numar de 10 plus o mazda2, un clio3, un opel corsa si cel mai important concurent, un mini, ne asteptau cuminti afara,Prima data am fost dusi sa vedem cum functioneaza sistemul DNA si mai exact modul All-weather.Acest lucru s-a intamplat pe o fasie de marmura lata de 10 metri si inundata cu apa.Ce aveam de facut era sa mergem cu 40 km/h cu doua roti pe aceasta suprafata si cu 2 pe asfalt, odata ajunsi la viteza constanta se luau mainile de pe volan si se frana la podea.Rezultatul: wowwww, oh my god si orice altceva va vine intr-un moment din asta sa ziceti.Masina a ramas neclintita de pe traiectorie, oprinduse exact in pozitia in care inainta.Apoi se pornea iar, de data asta intr-un slalom la 40 km/h pe aceeasi suprafata foarte alunecoasa.Ca rezultat tot ce pot sa va spun este ca masina mergea de parca era puse pe sine si nu pe ceva foarte putin aderent.

Al doilea test a fost cel de pe circuit unde se testa modul Dynamic intr-un fel cat mai intens si dus cat mai la extrem.Sau cel putin asta am facut eu :lol: Va spun sincer ca nu am mai mers cu o masina ca sa stea atat de bine de bine pe trasa, sa aiba tractiune in momentele in care ai nevoie si sa ramana pe drum pana la urma in conditiile in care trainerul de la ei era pur si simplu aruncat prin masina in urma schimbarilor bruste de directie.

Dupa aceasta aventura nu pot spune decat ca aceasta masina este exact asa cum spunea georgecristian in urma cu cateva posturi " sa nu vorbim pana nu o vedem" la care as adauga eu sa si mergem cu ea.

Preturile pentru aceasta masina nu sunt inca stabilite nici macar in Italia, urmand ca pana la vacanta lor de vara sa fie gata.Ei eu promis ca pana la sfarsitul lui octombrie sa avem masini in showroom si pe stoc.Momentan in italia masini sunt orin showroom-uri insa nici macar pliante de prezentare pentru ele nu sunt, nici vorba de vreo sansa de a cumpara una.


And now cateva poze


Topic nou creat.
Marius.


Attachments:
IMG_8415.JPG
IMG_8415.JPG [ 393.63 KiB | Viewed 5185 times ]
IMG_8422.JPG
IMG_8422.JPG [ 361 KiB | Viewed 5186 times ]
IMG_8424.JPG
IMG_8424.JPG [ 354.87 KiB | Viewed 5188 times ]
IMG_8428.JPG
IMG_8428.JPG [ 318.28 KiB | Viewed 5189 times ]
IMG_8429.JPG
IMG_8429.JPG [ 337.36 KiB | Viewed 5201 times ]
IMG_8492.JPG
IMG_8492.JPG [ 359.65 KiB | Viewed 5204 times ]
IMG_8485.JPG
IMG_8485.JPG [ 383.38 KiB | Viewed 5206 times ]
IMG_8482.JPG
IMG_8482.JPG [ 320.31 KiB | Viewed 5206 times ]
IMG_8481.JPG
IMG_8481.JPG [ 388.33 KiB | Viewed 5211 times ]
IMG_8478.JPG
IMG_8478.JPG [ 326.55 KiB | Viewed 5218 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 11:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
and some more...


Attachments:
IMG_8445.JPG
IMG_8445.JPG [ 330.01 KiB | Viewed 5170 times ]
IMG_8446.JPG
IMG_8446.JPG [ 326.69 KiB | Viewed 5171 times ]
IMG_8452.JPG
IMG_8452.JPG [ 397.2 KiB | Viewed 5174 times ]
IMG_8453.JPG
IMG_8453.JPG [ 335.76 KiB | Viewed 5170 times ]
IMG_8454.JPG
IMG_8454.JPG [ 352.64 KiB | Viewed 5174 times ]
IMG_8462.JPG
IMG_8462.JPG [ 352.67 KiB | Viewed 5176 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Gata, mi-am gasit masinuta de zi cu zi! :jumpcolor:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 12:50 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Multumim George pentru poze si informatii. Viitorul suna bine deci..
Imi plac si pozele...prima masina careia chiar ii sta bine si cu piele rosie (parerea mea personala, desi tot nu mi-as lua :D ), imi plac cum vin jantele alea in 2x3 spite pe culoarea neagra (pe culoare rosie nu dau bine..parerea mea; jantele stil 8c insa raman No1 ;) ), este imbucurator ca are stabilitate buna si asteptam sa vedem masinuta in showroom cat mai curand, cu preturi & stuff.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 23:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
cred ca cineva de pe acest forum te uraste in aceste momente pentru experienta de care ai avut parte :lol:
ma bucur pentru vestile cu care te-ai intors din Italia, buburuza suna bine :D

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 19:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Tot ce stiu pentru moment este ca atunci cand vor ajunge masinile de prezentare, printre primii care vor avea parte de o surpriza placuta, veti fi voi cei cu adevarat impatimiti de aceasta marca.

Tinem aproape :wink:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 20:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Experienta ta deosebita merita un subiect separat pe forum.:)
Sper ca si alti colegi forumisti sa poata contribui in curand cu impresii pe viu.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 20:26 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Ba mai mult, cred ca in curand poate primi o sectiune separata, langa 156, 147 etc :)

BTW, nush' de ce mi se pare ca melodia asta i se potriveste foarte bine masinutei :D

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2008, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2007, 17:57
Posts: 308
Location: Targoviste
am placerea sa va anunt ca azi am reusit sa conduc alfa mito...primele impresii este incredibilaaaaaa extraordinaraaaa

am condus prima oara motorul de 1.6 diesel 120 cai...foarte reusitt motorul trage bine...in modul normal este o masina banala nu are viata in ea...dar cand selectezi modul sport se schimba treaba incepe sa traga mult mai bine...
un singur lucru care nu mi-a placut ca fost zgomotul prea ridicat al motorului...


apoi a urmat adevaratul festin: alfa MiTo 1.4 turbbo benzina 155 cai
va spun ca am ramas cu gura cascata cand am vazut cum trage motorul ala...aveam impresia ca acul kilometrajului urca mai repede decat cel al turometrului...
sunet acceleratie cum se schimba vitezele stabilitate franele(total diferite de 147) tot este schimbat...
am ramas uimit la fel ca si toti cei de acolo care au facut drive test.


un lucru care a mai fost o surpriza dieselul era omologat pentru 4 persoane iar benzina pentru 5..oare de ce??


sa ne auzim cu bine si sa vedem ct mai multe mito pe strada..
nu sunt cuvinte de a descrie ceea ce am simtit azi...inca o data alfa isi arata cu adevarat cuore sportivo


Mesaj mutat la drive-teste.
Marius.

_________________
147 negru 1.6 105 cai:D:P


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Am avut recent placerea de a conduce poate cel mai controversat model actual produs de Alfa Romeo, fie ca e vorba de look, feel, performante, reclame, whatever.

Masina testata a fost un 1.4TBi, 155cp, in echipare Distinctive, cu pachet sport si niscaiva optionale, dintre care tot ce mi-au atras atentia au fost jantele de 18". Nu de alta, dar completau mult prea bine look-ul dat de vopseaua neagra cu perle rosii (spre rusinea mea nu cunosc denumirea exacta a culorii, insa se apropie destul de mult de nero fuoco disponibil pe 147/156, find chiar mai fascinanta) in combinatie cu ramele cromate ale farurilor si stopurilor (care erau mai mult decat digerabile in aceasta configuratie). O garda la sol destul de joasa (cel putin in partea din fata), putin neobisnuita pentru clasa din care provine, dar care tradeaza totusi pretentiile sportive ale masinii, cu alte cuvinte, exact asa cum ii sade bine :) Contrar impresiei pe care o lasa in poze, vazuta live masina pare destul de asezata, deloc ingusta si nici prea inalta (am avut ocazia sa o privesc langa un 159TI si un GT cu suspensie sport, evident, mai inalta decat ambele, dar nu cu o diferenta atat de evidenta)

La interior, destul de primitoare, plansa de bord acoperita cu un material rosiatic completa de minune culoarea exterioara, destul de multe gadget-uri, gen Blue&Me, port USB inscriptionat Microsoft langa schimbator, comenzi pe volan. De departe cele mai fascinante 3 chestii au fost lipsa ramei de la geam, simpatica manetuta de operare a sistemului DNA, si displayul computerului de bord setat sa indice printr-un level bar boost-ul turbinei!

Pozitia la volan este buna, scaunul coboara suficient de mult pentru cei ce doresc o pozitie de condus cat mai apropiata de sosea, spatiul pentru cap exista din belsug, ochiometric chiar si locurile din spate pareau generoase. Un mic detaliu usor suparator este pozitia butonului de avarii, nu chiar la indemana in pozitia normala de condus.

Ajungem si la partea cea mai interesanta, cum se conduce :D Am avut ocazia de a simti masina atat de pe scaunul din dreapta in conditiile unui condus la limita (chiar dincolo de limite as putea spune pe alocuri), cat si de la volan. Masina a fost condusa permanent in modul dinamic (pentru cei ce nu sunt familiarizati cu modelul, Alfa a introdus in premiera sistemul D.N.A. - Dynamic, Normal, All wheater, sistem ce actioneaza asupra principalilor factori ce influenteaza condusul: suspensia, directia si sistemele de securitate; practic, modul Dynamic intarzie foarte mult interventia sistemelor de control al tractiunii oferind posibilitatea unui condus sportiv, intareste directia si suspensia). Motorul trage foarte frumos, destul de liniar as putea spune in ciuda supraalimentarii, senzatia de turbolag nefiind aproape deloc evidenta. Isi face simtiti cei 155cp si urca frumos pana la 180kmh. Are o tinuta de drum excelenta, ruliul este redus iar limitele de aderenta sunt destul de departe. La limita aderentei tinde sa piarda usor spatele, perfect controlabil insa (de fapt cred ca tocmai datorita intarzierii interventiei sistemelor de control al stabilitatii, care totusi isi fac intr-un tarziu simtita prezenta si aseaza masina inapoi pe drum).

Per total, masina mi se pare foarte fun, mai ales daca nu uitam nici o clipa clasa din care face parte si concurentii cu care se bate!
Exemplarul condus inteleg ca se invarte undeva in jurul sumei de 20.000E (TVA inclus), aici insa colegul Geogre, caruia ii multumesc pe aceasta cale, atat pentru amabilitatea de a ma invita la un drivetest cat si pentru faptul ca m-a condus teafar pana in locul in care am putut conduce si eu masina :lol: , poate confirma si completa.
Enjoy the pics! :wink:
Attachment:
01.jpg
01.jpg [ 208.96 KiB | Viewed 4950 times ]
Attachment:
02.jpg
02.jpg [ 263.27 KiB | Viewed 4950 times ]
Attachment:
03.jpg
03.jpg [ 170.43 KiB | Viewed 4949 times ]
Attachment:
04.jpg
04.jpg [ 155.52 KiB | Viewed 4949 times ]
Attachment:
05.jpg
05.jpg [ 127.14 KiB | Viewed 4946 times ]
Attachment:
06.jpg
06.jpg [ 190.23 KiB | Viewed 4947 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Senzatie junioara! :peace: Cum e sound-ul motorului?

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Deja i-a sarit vopsaua de pe bot ?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 23:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E mai frumoasa in realitate decit in poze, first of all.
Apoi, sta neasteptat de bine la capitolul spatiu interior, pozitie de condus, etc.
La condus iarasi, mai bine decit ma asteptam. Directia e OKish, cel putin pentru o servo electrica, dar n-are treaba cu directia de pe 147/156.
Interiorul, cheapo, din pacate, adica plasticele de pe usi si tot ce nu este instrument, exceptie facind materialul ce imbraca acele instrumente de bord. Scaune placute, instrumente foarte reusite.
Motorul mai bun decit credeam, chiar e fun masina. Cutia e OK, 6 trepte, totul e fix cum trebuie, rapoarte, etajare, exceptie facind maneta schimbatorului, aveam impresia ca raman cu ea in mana, si nu pentru ca as fi eu violent sau ceva, e ... flimsy.
Dar capitolul care mi s-a parut un mare fail sunt franele. N-am inteles nimic din ele. Masina frineaza decent, desi cam prost pentru etrieri cu 4 pistoane si discuri mari, dar pedala nu ofera niciun pic de feedback, e moale si atit.

PS. Gumele PZero Nero = crapo.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Skoda Superb
Location: bucuresti
mie mi-a placut foarte tare masinuta asta :)
despre spatiul din spate va pot spune eu:
am fost cu Vlad(alfa gt) si George si eu am avut loc ok in spate (prin ok ma refer ca 2 ca mine pot sa mearga 600 km fara sa sufere :) )
la cap insa trebuei sa stai putin mai lasat... dar cum eu stau la volan... ghinion :lol:
despre cums e conduce :clapping: :dribble:

mie mi-a palcut :) si la o configuratie in care sa am mai de toate am ajuns undeva la 18000 deci e si ok ca bani

ms George :D

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Un lucru de care am uitat sa mentionez mai devreme: ASR nedecuplabil :? chiar si in modul Dynamic, masina este unoeri gatuita in acceleratie..pacat!

Vip, cum ti-a iesit tie la 18.000 cu mai tot ce ti-ai dori pe ea? Distinctive-ul pleaca de la 19.000 din ce am observat eu, si chiar si la Distinctive eu personal as mai adauga cateva chestii (in genul configuratiei masinii de drive-test, care, cum spuneam, iese in jur de 21.000..).

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
pai vlad vrea masina in echipare progression...pentru el conteaza mai mult placerea condusului decat optionalele care aduc kg in plus masinii :tongue:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 17:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
da, doar ca aia nu se numeste configuratie in care sa aiba mai de toate :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Felicitari pentru articol... vroiam sa fac si eu ceva asemanator insa la noi la tzara nu au adus inca masina de drive test. Exista una singura in showroom despre care nu stie nimeni sa articuleze cuvinte dincolo de ce scrie in fisa tehnica. Inca astept masina de drive test la Bv ca sa o pot scoate pe drumul de poiana.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
ala da drive-test (pe drumul de poiana).. sunt mai mult decat curios cum s-ar comporta!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 11:59 
Offline

Joined: 09 Jun 2009, 11:54
Posts: 2
Am mers si eu cu masina. Dupa ce am obtinut acordul lui Alex, iata si un link unde puteti citi cum mi-sa parut MiTo: http://mandu.ro/test-drive-alfa-romeo-mito-partea-i/


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 12:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Bine ai venit pe la noi, Laurentiu :)
Sunt foarte curios de opinia ta referitoare la comportamentul masinii, avand in vedere locurile prin care ai dus-o si condus-o..
Referitor la articol, un singur comentariu am: vorbim totusi despre un Alfa Romeo, nu cred ca se astepta nimeni sa se bata cu kia ceed la pret.. Gandeste-te ca principalul sau rival in clasa este Mini, care nu e nici el tocmai chilipir.. Din pacate, alta a fost nemultumirea mea, pentru pretul cerut puteau sa puna dracului alte materiale, pe usi cel putin..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 12:41 
Offline

Joined: 09 Jun 2009, 11:54
Posts: 2
Bun gasit!

Nu am vrut sa detaliez vizavi de pret si materiale, dar iti dau dreptate... Nici eu nu sint un fan al materialului de pe usi si nici al celui de pe bord; arata bine, dar prea e aspru la atingere


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cel de pe bord, daca ne referim la "invelitoarea" rosie, mi s-a parut mai mult decat ok, plus ca nu e pozitionat intr-o zona in care sa ai ce sa cauti cu mainile, dar usile.. :disgust1:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
LaurMandu Quote:
O chestie foarte interesanta vizavi de design: s-a facut un sondaj de opinie si a reiesit ca barbatii prefera partea posterioara, iar femeile partea frontala a masinii. Oare chiar nu exista si oamenii care sa aprecieze toata masina?
Am citat din articolul tau. Raspunsul la intrebarea ta: MiTo a fost votata cea mai gay masina (asa....ca sa se impace femeia cu barbatul). :lol: :lol: :lol:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2009, 09:07 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Am vazut Mito la Paris, trecand pe langa un concesionar Alfa. Pe rosu este superba! Mi se pare totusi cam inalta pt clasa si pretentiile de sportivitate afisate.


Attachments:
mitoalfa.JPG
mitoalfa.JPG [ 141.41 KiB | Viewed 4374 times ]

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited