It is currently 23 Nov 2024, 02:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1029 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1342 Next
Author Message
PostPosted: 14 May 2009, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
N-are piele, comenzi pe volan, de fapt e o echipare mai slaba. Iar motorul de 1.6 consuma cit un 2.0 insa nu e la fel de performant. Eu unul as merge pe 2.0 JTS, fara discutii, de preferat o varianta Distinctive ca echipare, macar stii o treaba.
De testare, poti merge la Mirica, dar pentru tester/diagnoze computerizata trebuie sa te duci in alta parte, vezi ori IRBabuin, ori il rogi pe Mirica sa te duca la AI, ca el avea amici pe acolo ;)


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 20:53 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Mda, tocmai am aflat ca pe cea de la reprezentanta nu pot s-o testez, doar daca o duc/aduc eu pe platforma pana la tester si inapoi.

@Alexandrus : Da, sunt logice argumentele tale, dar cea de la reprezentanta are cu 70k km mai putin (dar rulati in romania) si e si facelift.
Oricum, o sa ma decid dupa ce vad ambele masini.

Un scurt rezumat al celor 2 masini intre care trebuie sa ma decid : :scratch:

Alfa 156 1.6i 2004 58.041 km
Capacitate cilindrica 1598 cmc / Putere 120 CP
Dotari
Culoare: Neagra
Tapiterie: Stofă gri
Alarma
Jante aliaj
Computer de bord
Aer conditionat automat
RadioCD
Cotiera centrala fata
Oglinzi reglabile electric
Garantie Automobile Bavaria
http://www.bmw-company-cars.ro/descrier ... re=0&pag=1
Plusuri :
+an 2004
+facelift
+km putini
+Garantie 3 luni (desi nu imi dau seama ce inseamna asta)
Minusuri :
-motorizare (altii chiar mi-au zis ca ar fi submotorizata)
-slab dotata (fata de cealalta)
-Cica daca vreau sa o testez la autoitalia sau in alta parte trebuie sa o duc pe platforma, asta
-cumparata din RO, deci km sunt toti rulati in RO

*********************************************
Alfa 156 2.0 JTS
motorizare 2.0 jts 165cp cutie manuala, inmatriculata in RO in septembrie 2007, an fabricatie 2003, km 126.000
Dotari :
- faruri xenon cu spalator
-tapiterie piele, scaune sport fata incalzite, scaun sofer cu reglaj lombar electric
-cotiera
-dublu climatronic
-sistem audio hi-fi BOSE
-ABS cu EBD si VDC
-8 airbag-uri
-computer bord, cruise control
-jante aliaj 16 selespeed cu cauciucuri iarna noi WinterSport 3D-rulaj 1500 km.
Update-uri :
-kit admisie bmc cda
-sistem evacuare novitec

http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=9&t=6360

Plusuri :
+Dotata "full fara navi" :D
+motorizare superba
+o pot testa unde vreau
Minusuri :
-un an mai veche 2003
-~130k km, dar doar ~50k in RO
-nu e facelift

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2008, 17:33
Posts: 92
Location: Craiova
Mergi pe JTS, un motor modern, puternic, cuplu bun la turatii joase, consum decent pentru un 2 litri. Si ai sa vezi la iarna, pe zapada, avantajul ASR+VDC.

_________________
2003 Alfa Romeo 156 2.0JTS


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 21:32 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Semnatura ma face sa cred ca esti subiectiv :D Ehh, glumesc.


Sa inteleg din ce spui tu, ca modelul 1.6i din 2004, nu are ASR+VDC, desi teoretic este mai nou?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Facelift-ul e chestie de gust, mie personal mi-e greu sa ma decid care versiune imi place mai mult, stiu atat preFL cat si FLuri care nu-mi spun nimic (probabil datorita aspectului banal datorat unei echipari mediocre - jante/suspensie/culoare etc, fie datorita aspectului mai neingrijit), pe de alta parte stiu si FLuri (superbul TI al lui Cristi99) cat si preFLuri (si in aceasta categorie intra clar si cea de-a doua ta optiune) dupa care pur si simplu sunt inebunit!
Motorul, nu incape discutie, am avut 1.6 (e drept, varianta de 105cp) si simteam din plin faptul ca masina e submotorizata. Si nu te gandi numai la condusul sportiv, mai ales in condusul cotidian te dispera, atunci cand ai nevoie sa accelerezi sa schimbi o banda sau sa tasnesti de pe o straduta, trebuie sa tii tot timpul motorul sus in ture sa poti face cat de cat ceva cu el, si asta implica automat un stres suplimentar si un consum marit (de aceea consuma un 1.6 aproape cat un 2.0, in conditii ideale de trafic sunt convins ca ar fi diferenta ceva mai mare de consum).
In plus, nu numai capacitatea cilindrica marita ar trebui sa te tenteze la JTS, ci si motorul de conceptie mai noua. Twin Spark-ul a fost un motor bun la vremea lui, dar cu minusurile mult stiute si rasdiscutate pe forum. JTSul este un motor de conceptie mai noua, cu o tehnologie destul de actuala si o fiabilitate marita.
Un an vechime intre masini este prea putin relevant, poate doar pentru ca face diferenta intre preFL si FL, dar, cum am spus si mai sus, e chestie de gusturi.
Kilometri, da, e ceva diferenta intre masini, dar crede-ma ca 127k nu sunt multi daca masina a fost ingrijita, am vandut prima Alfa la 165k si acum are peste 185k si merge perfect fara sa se fi umblat in motor. Nu stiu nimic legat de prima varianta expusa asa ca nu pot sa ma pronunt, dar macar la a doua este totul verificabil, si nu neaparat dupa carnet de service care stim cu totii cat de usor se poate falsifica, ci dupa tot istoricul prezent aici pe forum plus minim 10 oameni care cunosc indeaproape masina si stiu cat de ingrijita a fost (ulei de calitate, schimbat intotdeauna la timp, verificat si mentinut intotdeauna la nivel, distributii facute la timp etc. Conteaza enorm in durata de viata a unui motor!)
Last, but not least, dotarile! Mi se pare ca pui prea putin accent pe ele cand spui "full fara navi", stai si gandeste-te putin la fiecare chestie in plus in parte, s-ar putea sa nu mai sari asa usor peste aspectul asta. Dincolo de faptul ca masina arata mult mai bine pentru faptul ca are piele, Sport Pack (suspensie usor coborata, praguri), un mare plus caruia eu personal ii simt din plin lipsa este Xenonul!
Deci, stai si analizeaza, fa un calcul, trage linie, si vezi ce iese :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Referitor la facelift, e irelevant, conteaza doar estetic, iar personal prefer varinata originala de 10^999 in favoarea celei facelift. Alte schimbari nu ai sa vezi, in afara de cea descrisa mai sus si un infocenter mai mic la facelift.
Nr. de km este un argument, insa eu personal m-am dezis de el cind mi-am cumparat GTA-ul, dupa ce am testat unul din 2004 cu 25k km la bord, si masina era PRAF, iar prin praf inteleg ambreiaj dus, discuri de frina ovalizate(sunt al dracului de greu de ovalizat astea de 330mm), etc, am ales alta masina, cu 37k km, 2 ani mai veche, in conditie impecabila. Deci pina nu vezi si testezi nu ai cum sa iti dai seama care e si cum e.

Sfatul meu e sa vezi intai masina de la Bavaria, ia cu tine un amic sau pe cineva care stie ce sa caute la Alfe(ca motorizare, TS-ul, indiferent de versiune, are multe probleme comparativ cu JTS, incepind de la variator, si terminind cu numarul dublu de bujii ce trebuiesc schimbate, iar la 60k km tocmai vine schimbul de distributie si bujii), nu te obosi sa o duci la tester sa mai dai bani pe platforma si diagnoza.
Apoi ia-l de o aripa pe George, testeaza-i masina tot cu cineva de incredere care se pricepe la Alfe, iar daca ai undeva nelamuriri abia atunci duci masina in cauza, fie ca e JTS-ul sau cea de la Bavaria, la un tester. Nu vad rostul unui tester(arunci banii de pomana si cine stie peste ce "specialist" dai care nu stie sa iti spuna nimic pertinent) atita vreme cit nu auzi batai, zgmotote ciudate, etc, totul merge OK. Invariabil la ambele vei avea de schimbat cel putin 2-3 chestii minore(filtre, lichide, etc, sa fii tu impacat ca totul e cum trebuie), desi am parca mai multa incredere ca George a schimbat ce era de schimbat la a lui decit ca domnii de la Bavaria s-au catadicsit sa schimbe distributie, bujii, sa verifice bucse and so on.

Iar dotarile sunt totul, crede-ma, cum spune si EGE, un 156 fara xenon te umple de nervi noaptea. Evident, primeaza ca masina sa fie in perfecta stare, insa daca ambele sunt in stare buna, vei vedea diferenta intre interior piele si unul din textil, volan piele si ala din cauciuc, etc.
Nu mai pomenesc de evacuare si admisie, sunt bonus-uri binevenite.


PS. De ce nu vii duminica la intilnire, il chemam si pe George cu JTS-ul, testezi pina te plictisesti :)


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 21:54 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
As veni cu placere, si sigur o sa vin cu masina la intalniri, oricare ar fi ea, dar Duminica asta as veni cam degeaba, pentru ca am vorbit azi cu George la telefon si in week-end e ocupat cu treburi personale, deci n-am ce masina sa vad.

Referitor la ce zici tu, nu prea am pe cine sa iau sa se mai priceapa si la alfe. Poate rog pe cineva de pe forum, dar cred ca sunt slabe sanse sa gasesc pe cineva dispus. Oricum, parca as da si banii pe un tester, nu chiar tot se poate verifica din ochi.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 22:15 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2008, 17:33
Posts: 92
Location: Craiova
Desigur, sunt subiectiv. In aceeasi postura am fost si eu in urma cu un an, pana la urma m-am decis in favoarea celei din semnatura. Argumente suficiente ti-au fost prezentate mai sus, daca ai nevoie de detalii suplimentare nu ezita sa intrebi.
Cu privire la ASR/VDC, am observat in fotografia interiorului ca si cea de la Automobile Bavaria poseda. Cel putin butonul este prezent, aceasta optiune nu exista ca dotare de serie.
Diferenta de pret CIP dintre modelul 1.6 TS echipare Progression si cel 2.0 JTS Distinnctive a fost de peste 5000 de euro, sa nu mai vorbim de extras ca piele, xenon. Cam asa vad eu problema, in aceeasi bani ai de ales intre mai putini km sau mai multa masina.

_________________
2003 Alfa Romeo 156 2.0JTS


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
manu64 Quote:
in aceeasi bani ai de ales intre mai putini km sau mai multa masina.
Cel mai tare post de multa vreme incoace! :clapping:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 02:02 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Scociule, daca te vezi cu George pe unde lucreaza el, pot sa vin eu sa inspectez masina. Nu sunt eu mare mecanic si nici un guru nu sunt, insa stiu cum trebuie sa fie un 156 JTS. Insa iti spun sincer, ultima oara cind am mers cu JTS-ul lui George, se prezenta perfect masina, ceea ce nu pot spune despre toate JTS-urile conduse, din pacate. Oricum, mare minune sa aiba hibe masina si sa le ascunda George, poate doar sa nu le stie, insa e Mirica aproape, ii facem o vizita sa verifice macar suspensie, bucse, etc.


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 08:20 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Ok, mersi, ai PM

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 08:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Eu as alege JTS-ul! Poti sa-ti faci o mica idee despre TS vs JTS si aici: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=8&t=4459

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 18 May 2009, 22:48 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Pana la urma, si dupa o vizita cu masina la AlexMirica, m-am hotarat sa cumpar 2.0 jts-ul lui GeorgeG. Azi am mers un pic cu masina, mai greu cu pedalele la inceput :lol: pentru ca sunt incepator, dar pana la urma a mers. Mie, ca incepator, mi s-a parut racheta, dar nici nu prea am cu ce s-o compar : logan, c4 sau aveo.

Intrebari :
1) Daca merg mai lejer (a se citi a 1-a, a 2-a, a 3-a si maxim 60 la ora) o perioada, pana cand ma acomodez cu masina, e vreun efect negativ asupra masinii?
2) George mi-o da cu gume de iarna, deci trebuie sa iau urgent un set de anvelope. Ce recomandati? El zicea de astea : http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 18 May 2009, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Proxes T1-R se duc relativ repede, mai bine alegi Vredestein Ultrac Sessanta, sunt mai ieftine, mai bune si tin si mai mult.

PS. Sa o cam stapinesti sanatos ;)


Top
   
PostPosted: 18 May 2009, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
sa o stapanesti sanatos, excelent choice! :wink:
Cat despre cauciucuri, sunt ok Toyo, se poate si mai bine, dar din ce inteleg oricum nu te prea intereseaza aspectul performance al masinii, cred ca e ok sa mergi pe un profil ceva mai cuminte, mai ieftin si mai durabil..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 May 2009, 23:25 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Mersi, mersi.
Quote:
Proxes T1-R se duc relativ repede, mai bine alegi Vredestein Ultrac Sessanta, sunt mai ieftine, mai bune si tin si mai mult.
Eu pe acelasi site, le vad cu aproape 200 RON mai scumpe : http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 02&dsco=39 Varianta Ultrac (no Sessanta) sunt intradevar vreo 320

Despre intrebarea 1 nimic?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 18 May 2009, 23:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
pai nimeni nu zice nimic daca mergi mai lejer, e chiar indicat daca esti incepator. doar sa nu ti motorul subturat, ca atunci e problema. la benzinara de care zici nu stiu ce sa zic, care ar fi o turatie minima la care sa o ti, poate te ajuta colegii cu benzine...sau, daca tot ai luat-o de la george, poate il intrebi chiar pe el cum se conduce, si in varianta soft/economic, si in varianta sportivo

altfel, sanatos sa fi sa te bucuri de masina

PSdaca vi la intalniri o sa se poata bucura george ca vine la intalniri cu 2 masini :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 May 2009, 05:59 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mda, Sessanta e doar de la 17" in sus, tough luck. Iar Ultrac simple sunt banale.


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2009, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jun 2009, 21:23
Posts: 86
Location: Iasi
Salutari la toti.

Sunt din Iasi ,nou pe forum si totodata ,nou iubitor de alfa(din pacate nu si posesor - inca).
Vara asta m-am hotarat sa achizitionez un bibiu si bineinteles am dat cu ochii de AR 156 :dribble: si e exact masina care mi se potriveste- o masina cu alliura sportiva care poate fi condusa si in regim sportiv si normal fara a parea foarte agresiva sau prea eleganta- o masina care imbina perfect confortul sportiv si eleganta.

Singura alfa 156 pe care am gasit-o in banii pe care ii am si totodata si cea care mi-a placut cel mai mult e o visine frumoasa cu jante , impecabila la exterior destul de ok si interior tinant cont de dotari(nu prea sa avut grija de ea sau mai bine zis nu prea are - mie mila de ea ca o vad asa nespalata :ohmy: ).
E din 97 immatriculata in RO acum o luna si voia pe ea 4000 E. Bineinteles ca voiam sa o iau si sa ii platesc omului 3800 insa dupa o vizita la ROMIL - Fiat/Alfa din Iasi am aflat ca pe cat de bine arata interior si exterior pe atat de mult are lipsuri pe dedesupt. O sa vi le enumar si as dori ca voi care va pricepeti sa imi spuneti daca mai are sens sa ma gandesc la ea sau nu(daca da cat m-ar ajunge sa o pun la punct - daca nu ce sfaturi imi dati).
O sa enumar lipsurile:
-caseta de directie ,
-bara stabilizatoare,
-baia de ulei picura iar suportul de sustinere , acela care vine peste tzeava de esapament , e crapat nasol(nu mai stiu daca ori baia ori suportul au fost sudate -oricum imi trebuie amandoua fie sh fie noi),
-ambele brate inferioare pe fata(stanga+dreapta - cele superioare din cate am inteles inca sunt bune),
-capat de bara dreapta fata,
-burduf planetara dreapta,
-cabluri frana de mana,
-una din barele alea de sustinere de la roata stanga spate e putin lovita dar am inteles ca trebuie schimbata pt ca o sami rod cauciucul acolo,
-variatorul de turatie,
-si mai o chestie care se fixeaza undeva pe axul cu came ca si variatorul care coordoneaza ordinea aprinderii sau ceva de genu - acum motorul merge pe un system de urgenta sau backup ceva de genul mi-au explicat cei de la service,
-turometru- intrucat din cauza chestiutei aleia de sus statea becul de injectie aprins si probabil vanzatorul in loc sa dezlipeasca un fir a scos turometrul si a spart ledul de la injectie.
Cam astea ar fi lipsurile ei (cel putin cele majore)daca nu am mai uitat vreo una -doua dar mai minore.In rest partea electronica functioneaza foarte bine si masina se prezinta exccelent.Ciudat e ca in pofida acestor lipsuri eu i-am facut o proba de vreo 2 ore atat urban cat si extraurban pe drumuri cunoscute f bine de mine pt a vedea cum se coporta si in curbe etc.
Ciudat e ca desi are atatea lipsuri eu nu le-am simtit la probe si imi cam imaginez cum ar merge daca ar fi pusa la punct :clapping: .

Cred ca m-am indragostit de ea:inlove: dar bineinteles ca nu as mai plati pe ea cat cerea el , voi ce spuneti un 2800-3000 ar fi ok sau e prea mult?

Astept un raspuns de la voi. Multumesc !

_________________
Alfa 156 2.4 jtd


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2009, 06:00 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
1. Bine ai venit pe forum.
2. Incearca putina gramatica/exprimare, suntem fani Pruteanu pe aici.
3. Nu te lega la cap daca nu te doare. Decit sa schimbi caseta de directie mai bine te lasi pagubas(nu ca ar fi greu, e doar mult prea scump), cauti alta masina. Restul pieselor ce trebuiesc schimbate intra la categoria consumabile, dar toate adunate or sa coste cit masina, asa ca.....


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2009, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jun 2009, 21:23
Posts: 86
Location: Iasi
Multumesc pentru sfat si scuze daca uneori mai fac greseli "gramaticale/exprimare" (a gresi e omeneste).

_________________
Alfa 156 2.4 jtd


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2009, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ba pardon, nu e omeneste sa gresesti in scriere si exprimare, se numeste in general analfabetism. Nu spun ca e cazul tau, dar nici sa gasim scuze pentru orice nu e tocmai productiv.


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2009, 23:21 
Offline

Joined: 23 Nov 2008, 22:33
Posts: 209
Location: Constanta
Se spune ca doar cine munceste poate gresi. Cred ca a muncit cand a scris deci e posibil sa fi gresit. Trebuie sa fim un pic mai indulgenti si sa nu ne grabim cu concluziile. Iar in general din greseli se pot invata multe lucruri care iti pot fi folositoare pe viitor.

_________________
Alfa 156 1.9jtdM
140 HP
CT - 84 - MTA


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 00:38 
Offline

Joined: 15 Mar 2009, 21:25
Posts: 40
Location: craiova
Ca de obicei...cum apare cineva nou..hop cu gramatica..lasati-o mai usor..sau mai dulce,cum vreti voi...
Daca vreti perfectie ar trebui sa umblati prin alta parte nu la un forum in care se vorbeste despre masini..mai bine grabitiva sa dati un sfat..
In cea ce priveste pe noul nostru posibil coleg...eu zic sa nu te incurci...e mai bine asa...Cel mai bine dute la un magazin de vanzari piese auto import si fati un calcul..sigur imi vei da drepatate... :thumbdown:

_________________
i love my ride,,


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jun 2009, 21:23
Posts: 86
Location: Iasi
Multumesc mult.
Unora pentru suport , altora pentru critici (nu ma asteptam ca exprimarea gramaticala "corecta" sa aibe o importanta atat de mare , de unde sa stiu ca Pruteanu are user pe acest forum - eram putin nerabdator sa ma alatur acestui grup si sa aflu parerile voastre si probabil de asta am facut atatea greseli si probabil voi mai face...).
In fine...

Daca as fi vrut alta marca as fi putut sa achizitionez un Golf, cu 4000E , dar "vreau" AR 156.
Am facut un calcul sumar si am ajuns la concluzia ca daca ar fi lasat-o in 2800-3000E era posibil sa o repar eu cu 1000E , chiar daca majoritatea pieselor ar fi fost la mana a doua(mergeam cu un mecanic sa le verifice inainte sa le cumpar).
Realizez acum faptul ca am doar doua variante:
-mai strang ceva bani si incerc sa cumpar una mai noua(2000-2001),
-caut in continuare , poate poate gasesc una de prin 97-98 care sa nu aibe atatea probleme.

Multam fain!Bafta!

_________________
Alfa 156 2.4 jtd


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1029 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1342 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited