It is currently 15 Nov 2024, 14:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 07 Jul 2006, 10:52 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Probleme probleme...

In afara de reparatia programata la suspensie(care oricum e mai complicata decat ma asteptam,voi sfarsi prin a cumpara mai toate bratele,barile si alte bucsi de la directie :evil: asta e alta poveste in care e implicat si alex mirica,ii multumesc inca o data ) mai nou am alta belea,foarte frustranta aducatoare de emotii neplacute la volan.
Cat timp masina o folosesc in tara,nu alimentez decat cu OMV de 95(in Irlanda toata lumea foloseste doar 95,cred ca doua Shelluri in tot Dublinul au de 99).Poate ca de aici e buba,si nu datorita faptului ca marti seara am alimentat cu Petrom de 99 iar dupa 500 de metri,accelerand pe DN1,langa Ploiesti,era sa fac accident cand am incercat sa depasesc un TIR si in viteza a 3-a la 3000 rpm masina mi-a dat in nas!!!Am oprit imediat pe dreapta,am pornit incetisor,am incercat pe rand toate vitezele,acelasi rezultat:cand ajunge la 3000 rpm imi da in nas,ca si cum nu ar mai alimenta,se sguduie urat de tot masina.Dupa aceea,cand mi-am mai revenit,am observat ca daca apas foarte finut acceleratie,o pot urca si pana la 4000 in timp ce merg,sau chiar mai mult daca e pe liber.Doar daca accelerez foarte finut
Bun...din cata mecanica stiu eu(si nu stiu prea multa,recunosc) eu m-am gandit la sonda lambda...M-a lamurit totusi alfa33 ca nu aceasta este problema,povestindu-mi ca a avut si el problema asta la masinuta lui,si s-ar parea ca poate fi de vina debimetrul.
Ok...ma duc la AutoBrescia...oricum vroiam sa ma duc sa imi reseteze becul de airbag de pe bord.Nu pot si chiar nu vreau sa scriu aici cat de nemultumit sunt de raportul facut de reprezentanta.Ma rog,stiti si voi,dar chiar imi pare rau ca nu pot spune ceva bun despre ei :( .Le-am pvesti sintomele,ei ma intreaba pe mine ce piesa poate fi... :shock: :shock: .Zic si eu debitmetrul,vorbisem cu alfa33,gata,deja paream specialist.M-au sunat dupa o ora(asta ar fi un plus) sa imi spuna ca:au resesat martorul airbag,au verificat suspensia(daca e sa ma iau dupa ei,ar fi trebuit sa dau vre-o 60 de milioane numai pt piese-noroc cu don admin :) ) dar...nu au gasit nici un defect in privinta limitarii de turatie :shock: Ce mi-au putut spune este ca ei au pus de proba un debitmetru bun si tot la fel merge.Si atat? Da ,atat!!Mai departe sa ma descurc!Mi-au spus sa schimb filtrul de combustibil :lol: S-au lamurit tot ei in 2 minute verificand pe calculator ca 156 2L TS nu are filtru benzina separat,ca si alte masini :!: Au mai dat cu presupusul in continuare si m-au trimis la un la un servis din apropriere unde sa verific injectia si sa imi curat injectoarele....Si sa nu uit inca un lucru bun la AutoItalia:mi-au spalat masina,era murdara,m-am ales astfel cu cea mai scumpa spalare din viata mea!(recunosc,asta e o rautate din partea mea,dar nu m-am putut abtine)
Mai departe...ma duc la servisul respectiv(Label in Noua pentru cine stie) si acolo imi spune un baietas de treba foarte rapid ca nu poate fi injectia si nici injectoarele.Mi-a spus imediat ca el banuieste catalizatorul.A scos sonda care este pe sistemul de evacuare chiar inainte de toba cu catalizator,am accelerat-o ...si mege pana la 7000 rpm.Bine,era sa spargem niste geamuri facand asta,dar macar am dat de ceva. :?

In timp ce scriu aceste randuri,furia mea este pe rampa la Label,se efectueaza o interventie chirurgicala asupra tobei cu catalizator,si asa cum a sugerat cineva( nu stiu daca e legal d-aia nu spui cine :wink: ) cred ca voi suda la loc teava fara nimic in ea,fara ceramica sau ce-o mai fi p-acolo!

Daca ati reusit sa intelegeti ceva din ce am scris si aveti si alte banuieli a ce ar putea fi hiba,va rog postati.Oricum tineti-mi pumnii,stiti si voi bine ce nasol este sa te ingrijorezi pentru Alfa din dotare!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jul 2006, 20:00 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu nu am rezolvat-o,am dus-o si prin 3 servisuri si nu imi spune nimeni nimic :roll: nu am mai vrut sa va povestesc frustrarile mele legate de subiect,tot sper sa ii dau de cap si sa va spun cum si ce a fost cu tot cu poze. Intre timp...nu mai da in nas la 3000 rpm,urca toata plaja de turatie,dar accelereaza foarte foarte greu,cred ca m-ar face si o dacie la o liniuta prin oras.Pur si simplu apas pedala de acceleratie la fund si acul de abia se misca,la fel cum si masina inainteaza foarte lent(cam aiurea exprimarea,dar intelegeti voi)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jul 2006, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Asa imi facea mie cand imi aparea Engine Control Failure. Se tura foarte foarte greu. Pe tester imi aparea o eroare legata de clapeta de acceleratie. Eu zic sa incerci alta de pe o masina asemanatoare.

La mine s-a rezolvat incredibil de usor. Toate mufele care veneau de la clapeta si ce mai e acolo, injectoare etc. , stau fixate pe o tabla metalica. Chiar mufa de la clapeta era sarita de la locul ei si se balabanea in toate partile. Eu am vazut cand am luat masina ca nu sta la locul ei, chiar am incercat sa o pun la loc, dar cum era destul de dificil de infipt urechile in tabla aia, am lasat-o in pace. Dupa ce m-am stresat o gramada de vreme cu becu din bord, intr-o zi fiind foarte harnic, am spalat frumos motorul si am zis hai sa imi belesc degetele si sa fixez mufa aia la loc. Si de atunci nu s-a mai aprins niciodata becu din bord si masina merge perfect.

Problemele aparent grave cateodata au rezolvari banale ..... Nu iti pierde speranta. :wink:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2006, 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Mersi wlf.E greu,dar speranta trebuie sa moara ultima.Mor de ciuda cand vad cum mi-o iau in fata toate VW-urile si toate loganurile.Si mi-a zis don admin ceva despre clapeta asta,dar daca je sunt bata la mecanica...Mie nu imi apare nimic pe bord,la testerul de la auto italia nu au citit decat eroarea legata de becul de la airbag...Fac pe dracu in patru si vad ce e cu clapeta aia,m-as baga chiar acum dar e noapte :evil:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 01:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Clapeta de acceleratie se curata usor, de altfel, e un soi de fluturas. Aveam un ghid despre cum sa o cureti, il caut si postez.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 01:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Here you go, am gasit dar e in engleza.
Oricum, aveti mare grija sa nu rupeti cutiuta in care se afla clapeta ca e o galagie de bani.

If the Twin spark engine is NOT idling OK (at about 900 rpm), but
suddenly go to about 1500rpm then down to about 500rpm then jump
between these values a couple of times then back to 900rpm.
The engine might even stall during this.

In most cases, there is an easy 10-minutes cure:

With a screwdriwer you loosen the spanner ring around the airintake-tube
at the point where it connects to the throttle-house.

Pull and bend the black intake-rubbertube a bit to the side and spray some
WD-40 onto the butterfly-valve. Let it work a minute or two, and then wipe
the inside of the throttle-house and the butterfly-valve with a clean cloth.

Oh - yes, you have to use one hand/finger doing the cleaning, and your
other hand/fingers pushing the top of the valve, so it opens and allows
you to clean up the inside. Would be nice with a third hand, though.

The reason for the erattic idle is, that over time the butterfly-valve picks
up dirt in the air-intake-tube. The dirt prevents the valve from completely
closing. The engine therefore gets confused thinking the valve is a bit
open (- thinks, that it is you putting your right foot to the pedal :) ).

You might have to reposition the idle engine to fix this completely after doing
the above. The way to do that is:
1. Insert key and turn to last position before start. Let it there for 90 seconds.
2. Then turn back off for 90 seconds (with key in).
3. Then start up the engine not using the throttle for a few seconds.

If this is not the cure, you can have a faulty idle speed motor and then
it has to be replaced.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
La mine sunt alte simtome:functioneaza perfect,rotund la relanti,pana la 3000 rpm e relativ masina pe care o stiu,dar in zona de cuplu maxim,dupa 3000 rpm,apas pedala la fund si abia abia se misca,parca e o martoaga bolnava de cancer in stadiul terminal.Voi incerca clapeta de acceleratie,oricum,de ieri am alte probleme mult,mult mai mari.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Baieti ajutati-ma si pe mine ca nu-i dau de capat singur,din pacate nu prea am afinitati cu mecanica :(
Daca e ceva relativ simplu,ce poate fi facut de mine,vreau sa-l fac cu mana mea.
Poate ca daca m-as duce la un servis independent specializat m-ar rezolva,dar m-ar usura si de ceva banuti,iar la servisurile romanilor de aici se lucreaza doar...bemve si VW(ok,e tipic)
Am inteles din posturile lui wlf,alex mirica si alexandrus ca ar fi vorba de clapeta de acceleratie,de "fluture"...Am incercat eu ieri sa ma bag pe acolo,dar tot in ceata am ramas.Daca e vorba de piesa din poza alaturata,nu stiu ce sa spun...e ceva praf p-acolo,e drept,dar mufele sunt bine izolate si de neclintit.S-au m-am chinuit degeaba cu mufele astea,fluturele fiind de fapt altceva?
Puteti sa postati o poza cu fluturele asta,sau o schita unde sa o gasesc pe langa motor.Va rog :oops:

Image

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Salut, marius!

Desfaci colierul ala incercuit cu rosu, scoate furtunul admisiei si uita-te in directia sagetii, o sa vezi clapeta. La cat praf e pe motor sunt convins ca e murdar corpul clapetei. Invarti clapeta cu un deget (sa fie deschis) si cu cealalta mana stergi bine inauntru cu o carpa imbibata cu WD-40.

Bafta!


Attachments:
18082006004zq8a.JPG
18082006004zq8a.JPG [ 37.28 KiB | Viewed 9772 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 20:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
De curiozitate, ce e WD-40 ?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 20:52 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
E imposibil sa nu stii.Nu faci caterinca cumva? :)
Water Displacement...legenda spune ca formula corecta a fost obtinuta la a 40-a incercare.Lubrifiant,anti rugina,e o solutie buna la toate de fapt.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Chiar nu stiam, eu folosesc alte chestii pentru curatat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Stiti cum e vorba aia cu mutul care nu le aude dar le potriveste?Asa si eu cu mecanica,nu prea ma pricep dar nu ma las pana nu imi julesc mainile... :D De dimineata m-am trezis bine dispus si increzator,m-am hotarat sa iau taurul de coarne...

Image

1.-am desfacut colierul de pe furtun,l-am tras deoparte,am impins discul din interiorul tubului de aluminiu si am observat ca interiorul este murdar,ceva uleios dar de consistenta mai groasa,probabil imbacsit cu praf.L-am curatat pe cat am ajuns cu degetele.
2.-am tras de cablu,am dat cu WD,am curatat.
3.-am observat in continuarea cablului un arc,imbacsit si el cu praf.L-am spreiat si pe el,l-am curatat cat de bine am putut,e mai greu accesibil.

REZULTATUL-masina trage frumos,nu mai da in nas la 3000 rpm si nu se mai zdruncina daca apas brusc acceleratia pana la fund.Acum poate ma grabesc sa declar asta,nu am avut timp sa o testez ca lumea,dupa ce am mesterit la ea am plecat direct la munca,ora de varf,etc,nu prea am putut sa o coxuiesc :evil: Parca tot nu ma baga in scaun (cum obisnuia sa o faca mai demult) daca accelerez tare.Sau poate nu mai stiu sa apreciez,poate m-am dezobisnuit,voi vedea in zilele urmatoare,oricum o diferenta-enorma-exista in felul cum raspunde motorul.

Acum stau si ma gandesc:nu puteam oare sa aflu si sa fac chestia asta mai demult?As fi scutit o gramada de timp,de bani,sa nu mai spun de stress. :evil: :evil: :evil:
N-ar mai fi fost nevoie sa ii scot debitmetrul,catalizatorul,injectoarele,pompa de benzina... :evil: :evil: :evil:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
E clar. 100% e din vina admisia.
Cand ai timp o zi intreaga s-o pierzi, scoate frumusel admisia cu tot cu corp clapeta, da-o jos de tot si spal-o biiiiiine de tot cu benzina pana reusesti sa iti faci freza cu ajutorul ei (sa fie "oglinda") si ai sa vezi. Mint condition! Asa o sa fie.
Sa nu le f**i mumancur de nesimtiti pe aia de la service? Le durea mana sa scoata kktu ala de colier sa vada daca e murdara clapeta?!?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Sa ii iertam.Nu stiu saracii... :evil:
Oricum iti multumesc tie si celorlati baieti care au postat si au incercat sa ma ajute.Sincer sa fiu am cam fost bagat in ceata de mufe si alti clestisori,e cat se poate de simplu.Dar la ce te referi mai exact cand spui corpul adimsiei?Placa metalica care are deasupra 2 mufe iar dedesupt arcul care trage clapeta?Se demonteaza separat banuiesc tubul ala de aluminiu cu clapeta din interior?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 08:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Chestia aia de deasupra cu doua mufe e ECU motor. Aia se desface usor, e prins in 2 suruburi. Il dai jos, il pui deoparte, nu inainte de a nota care mufa unde vine, sa nu il pui invers :shock:
Apoi desfaci corpui clapetei, cea de sub ECU, exact ce se vede in poza, cu fluture si arc. Da-l jos, il speli cu benzina bine de tot si il pui la loc.

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 08:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Mersi fain,asta voi face cat de curand. :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2008, 14:01 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Am curatat si eu clapeta cu WD-40 dupa cum a descris marius in primii doi pasi. Dar acum, la relati, se accelereaza/decelereaza intre 2000 si 4000rpm. Acum am scos borna si voi incerca sa fac Throttle Reset poate ii trece. Era destul de murdar acolo dar am sters cat am putut.

Mai mult decat Throttle Reset nu stiu ce sa-i mai fac asa ca orice sfat mi-ar va fi de ajutor!

Multumesc anticipat!

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2010, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2010, 20:50
Posts: 9
Salutare baieti!

Zilele trecute, dupa ce am citit topicul acesta, m-am apucat sa-i curat Alfei mele clapeta de acceleratie. (1.6 TS, 88KW)
Am scos tot corpul clapetei. Am desfacut tot de pe ea(calculatorul in care intra cele 2 mufe de deasupra si TPS). Clapeta avea ceva mizerie si era uleioasa de la vaporii care vin din admisie. In stadiul in care era nu se inchidea de tot ci ramanea intredeschisa(doar putin)
Am curatat-o bine, pe urma am dat cu WD 40, am demontat si TPS-ul si am dat cu Wd40 pe motorasul care se afla in interior, am curatat toate contactele si am montat totul la loc.
Inainte sa fac asta, cateodata relantiul imi varia sau imi ramanea blocata turatia la 1500 RPM, stand pe loc, sau in mers cand masina era scoasa din viteza.
Dupa ce am curatat clapeta, problema s-a agravat :samui:. Acum masina sta turata si la 2000 RPM si singurul mod prin care isi revine este sa-i dau un "sprit". Se intampla asta foarte des si ganditi-va cum este cand mergi bara la bara :uhuh:

Off topic: Cand merg la drum intins si accelerez constant, la peste 2500RPM scoate un zgomot(tacanit) de parca ar bate ceva la motor. Daca o accelerez mai puternic zgomotul se diminueaza considerabil insa daca iau piciorul de pe acceleratie zgomotul dispare. Care credeti ca este cauza pentru aceasta problema?

Multumesc aniticipat si scuzati ca m-am intins asa mult!

_________________
be smart, be quiet, be deadly


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2010, 06:47 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
alex_bog curata valva de recirculare a gazelor pozitionata dupa clapeta de acceleratie, sigur e blocata iti baga aer fals.


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2010, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Ai miscat clapeta cu degetul?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2010, 20:47 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2010, 20:50
Posts: 9
"cipy83" acea valva este cumva EGR-ul? o sa ma uit atent dupa ea si o sa o curat.

"seth" am miscat cu degeteul de clapeta, acum eu nu stiu daca e vreo neregula, la ce te referi tu mai exact?

Ma gandesc ca am dereglat motorasul de la TPS desfacand-ul
Acel zgomot de care am pomenit in topicul anterior, aveti idee de al ce poate fi?

_________________
be smart, be quiet, be deadly


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2010, 07:08 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
e o simpla valva de recirculare a gazelor care se murdareste in timp.


Attachments:
18082006004zq8.jpg
18082006004zq8.jpg [ 99.65 KiB | Viewed 5904 times ]
Top
   
PostPosted: 29 Aug 2015, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 14 Aug 2014, 18:45
Posts: 152
Car: Alfa Romeo 156
Am si eu o problema asemanatoare, dar voiam sa va felicit pentru cunostinte, nu stiu ce profesii aveti, dar cunoasteti mai multe decat majoritatea mecanicilor la care am apelat.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2015, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Nu ai fosr la mecanicul care trebuie.



Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited