Referitor la facelift, e irelevant, conteaza doar estetic, iar personal prefer varinata originala de 10^999 in favoarea celei facelift. Alte schimbari nu ai sa vezi, in afara de cea descrisa mai sus si un infocenter mai mic la facelift.
Nr. de km este un argument, insa eu personal m-am dezis de el cind mi-am cumparat GTA-ul, dupa ce am testat unul din 2004 cu 25k km la bord, si masina era PRAF, iar prin praf inteleg ambreiaj dus, discuri de frina ovalizate(sunt al dracului de greu de ovalizat astea de 330mm), etc, am ales alta masina, cu 37k km, 2 ani mai veche, in conditie impecabila. Deci pina nu vezi si testezi nu ai cum sa iti dai seama care e si cum e.
Sfatul meu e sa vezi intai masina de la Bavaria, ia cu tine un amic sau pe cineva care stie ce sa caute la Alfe(ca motorizare, TS-ul, indiferent de versiune, are multe probleme comparativ cu JTS, incepind de la variator, si terminind cu numarul dublu de bujii ce trebuiesc schimbate, iar la 60k km tocmai vine schimbul de distributie si bujii), nu te obosi sa o duci la tester sa mai dai bani pe platforma si diagnoza.
Apoi ia-l de o aripa pe George, testeaza-i masina tot cu cineva de incredere care se pricepe la Alfe, iar daca ai undeva nelamuriri abia atunci duci masina in cauza, fie ca e JTS-ul sau cea de la Bavaria, la un tester. Nu vad rostul unui tester(arunci banii de pomana si cine stie peste ce "specialist" dai care nu stie sa iti spuna nimic pertinent) atita vreme cit nu auzi batai, zgmotote ciudate, etc, totul merge OK. Invariabil la ambele vei avea de schimbat cel putin 2-3 chestii minore(filtre, lichide, etc, sa fii tu impacat ca totul e cum trebuie), desi am parca mai multa incredere ca George a schimbat ce era de schimbat la a lui decit ca domnii de la Bavaria s-au catadicsit sa schimbe distributie, bujii, sa verifice bucse and so on.
Iar dotarile sunt totul, crede-ma, cum spune si EGE, un 156 fara xenon te umple de nervi noaptea. Evident, primeaza ca masina sa fie in perfecta stare, insa daca ambele sunt in stare buna, vei vedea diferenta intre interior piele si unul din textil, volan piele si ala din cauciuc, etc.
Nu mai pomenesc de evacuare si admisie, sunt bonus-uri binevenite.
PS. De ce nu vii duminica la intilnire, il chemam si pe George cu JTS-ul, testezi pina te plictisesti