It is currently 03 Oct 2024, 00:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 08 Feb 2009, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Am inca o problema. :( De la un timp a inceput sa-mi scartie ceva din zona curelei de la accesorii.Dupa parerea mea cred ca ar fi o rola care necesita innoita.As vrea sa stiu cam care ar fi acea rola pt ca imi scartie mai tare cand este in viteza si cand accelerez.Daca este pe liber se aude dar mai putin.Mc.

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2009, 01:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
avem nevoie de detalii!
distributia: schimbata? daca da, cand? cu ce piese, ce anume s-a schimbat...(ce curele, ce role, variator, pompa apa...etc ,etc)
daca nu s-a schimbat.....fuguta la service si fa operatia.
cu stima, Marian Melinte

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2009, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Distributia nu s-a schimbat recent.Stiu doar ca ieri am dat cu un spray din ala de lubrifiat si nu s-a mai auzit un timp.Tind sa cred ca nu ar fi chiar distributia,deoarece se aude de la rolele de la pompa de apa si ce mai este pe acolo.Cam cat ajunge distributia de schimbat la 1.9 jtd din 2000?

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2009, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
search....search....search !

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Ai dat cu spray pe transmisie sau pe distributie?? ca normal distributia ar trebui sa fie acoperita cu un capac. verifica si alternatorul!

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2009, 09:36 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
si eu am patit la fel dupa schimbarea distributiei, cam 3-4 luni de zile dupa ce se incalzea motorul incepea la turatii mari sa scartaie rola fixa de la accesorii, acum vad ca s-a oprit, nu mai face.

_________________
Saab 9-3SS 2.2TiD
Aprilia SL1000 Falco
ex. Land Rover Freelander TD4
ex. Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v Sportronic Progression
ex. Alfa Romeo 156 2.0TS 16v


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2009, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
keyafy Quote:
Distributia nu s-a schimbat recent.Stiu doar ca ieri am dat cu un spray din ala de lubrifiat si nu s-a mai auzit un timp.Tind sa cred ca nu ar fi chiar distributia,deoarece se aude de la rolele de la pompa de apa si ce mai este pe acolo.Cam cat ajunge distributia de schimbat la 1.9 jtd din 2000?
Ai dat cu spray lubrifiant pe cureaua de accesorii?Da cine te-a invatat sa faci asa ceva.Nu ai facut altceva decat sa grabesti schimbarea acesteia.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2009, 00:05 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Am dat cu spray pe rolele alea de pe acolo si implicit si pe curea.Cu alte cuvinte nu a ramas nimic in miscare nelubrifiat :D .Mentionez ca distributia a ramas neatinsa.

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2009, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
keyafy Quote:
Am dat cu spray pe rolele alea de pe acolo si implicit si pe curea.Cu alte cuvinte nu a ramas nimic in miscare nelubrifiat :D .Mentionez ca distributia a ramas neatinsa.
Sa te uiti dupa vre-o luna de zile la curea si role sa vezi cata mizerie se va aduna acolo.Bine macar ca ai iertat distributia :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2009, 23:11 
Offline

Joined: 13 Nov 2007, 17:28
Posts: 26
Location: Oradea
Costul pentru schimbul distributiei este undeva la 630 de lei, asta incluzand:
curea distributie, rola intinzator, rola fixa, pompa de apa, si curea pentru accesorii. acestea fiind producator Gates, nemtesti si foarte bune. plus manopera undeva la 200 lei. Depinde de magazin respectiv mecanic la pretul final.


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2009, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Curele de distributie Gates NU RECOMAND. Insa la accesorii Gates sunt foarte bune!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 07 May 2009, 00:50 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
Am si eu o problema asemanatoare.Cand motorul e subturat se aude un harait mai ales in primele trei trepte, daca apas ambreajul sau o scot pe liber nu se mai aude.Sunetul vine de undeva din stanga fata, la inceput am crezut ca e ceva legat de roata.
Distributia a fost schibata si pompa de ambreaj.
Si sa nu uit, nu face tot timpul si niciodata dupa ce a stat ceva timp oprita.
Deci? :?:

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
PostPosted: 07 May 2009, 00:59 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
Roca Alexandru Quote:
Am si eu o problema asemanatoare.Cand motorul e subturat se aude un harait mai ales in primele trei trepte, daca apas ambreajul sau o scot pe liber nu se mai aude.Sunetul vine de undeva din stanga fata, la inceput am crezut ca e ceva legat de roata.
Distributia a fost schibata si pompa de ambreaj.
Si sa nu uit, nu face tot timpul si niciodata dupa ce a stat ceva timp oprita.
Deci? :?:

NU DREAPTA FATA ?! la mine s-a auzit "ceva legat de roata " atunci cand mi s-a rupt cureaua de la accesorii ...de fapt s-a rupt longitudinal... cea mai mare parte ramanabd pe masina... Verifica cureaua de accesorii ... ea scartaie vro 5-7zile inainte sa se rupa... nu e prb mare daca se rupe ... ramai fara servo, AC, alternator ...poti ajunge acasa , doar sa nu ai ghinionul sa iti sara pe la distributie. cureaua e vro 80-100ron


Top
   
PostPosted: 07 May 2009, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
Nu e din dreapta, e de undeva din stanga.Asta ma surprins si pe mine.Unii mi-ai spus ca e din cutia de viteze pentru ca am urcat masina pe elevator si atunci nu face, dar as vrea sa fiu sigur inainte sa dau cutia jos.

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 00:53 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2008, 14:48
Posts: 66
Location: Craiova
Roca Alexandru Quote:
Nu e din dreapta, e de undeva din stanga.Asta ma surprins si pe mine.Unii mi-ai spus ca e din cutia de viteze pentru ca am urcat masina pe elevator si atunci nu face, dar as vrea sa fiu sigur inainte sa dau cutia jos.

Si la mine se aude la fel cum ai descris tu mai sus....si eu am schimbat kitul de distributie, variator, inclusiv bujii si fise de bujii + aproape tot ce tine de suspensia fata ( brate superioare, bucsi bara antiruliu, stabilizatoare antiruliu) si sunt putin suparat pt ca dupa ce am investit atat in ea tot se aude scartaitul asta despre care vb si tu ...dar nu tot timpul si a aparut acuma dupa ce am schimbat distributia la 2 saptamani dupa...se aude mai mult cand se muleaza masina usor pe o groapa sau pe o denivelare din asfalt ...ori cand franez usor si se distribuie greutatea in fata...nu stiu ce sa fie ca am dat rotile pe fata jos am verificat fiecare piulita , surub, etrierii si plachetii sa nu joace... si restul articulatiilor ...am zgaltait de masina si pe loc nu se aude nimic...ma gandesc sa nu fie cumva pivotul din capul bratului inferior ...nu o mai avea vasilina...ma gandesc de se aude asa...numai intr`o anumita pozitie...desi burduful la pivot este bun ca l`am verificat nu este spart....

sa fie oare din cutie? eu nu am schimbat uleiul in cutie niciodata desi masina are 167 mii km si nici nu stiu la cat trebuie schimbat ori verificat....?!?!

_________________
Somnul Ratiunii Naste Monstrii!


Top
   
PostPosted: 15 May 2009, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
Eu am avut si masina ridicata cu elevatorul.Dar atunci nu a facut, deci ma gandesc ca e de undeva din cutie deoarece numai cand e fortata masina si e in sarcina se aude.

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
PostPosted: 16 May 2009, 09:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2008, 14:48
Posts: 66
Location: Craiova
Cam aceeasi simptoma este si la mine....cred ca am sa schimb si eu uleiul am inteles ca este 75W90 2 L sper sa nu se schimbe greu :)

_________________
Somnul Ratiunii Naste Monstrii!


Top
   
PostPosted: 16 May 2009, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi AICI cum se schimba uleiul din cutie!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 16 May 2009, 20:21 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2008, 14:48
Posts: 66
Location: Craiova
Multumesc Alex Mirica!

_________________
Somnul Ratiunii Naste Monstrii!


Top
   
PostPosted: 16 May 2009, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cu placere! Sa inteleg ca ai gasit poza cu busoanele de golire si umplere! ;)

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 16 May 2009, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2008, 14:48
Posts: 66
Location: Craiova
Da am gasit`o ,foarte simplu de schimbat , cu toate ca si celelalte poze sunt foarte ajutatoare in caz de ceva si te ajuta mult sa`ti verifici mecanicul :D atunci cand apelezi la el.

_________________
Somnul Ratiunii Naste Monstrii!


Top
   
PostPosted: 16 May 2009, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Corect, de-abia astept sa fac un tutorial cu schimbarea distributiei... sa vezi cum se imputineaza mecanicii!!! :lol:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2009, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 11:44
Posts: 86
Location: Timisoara
Nu vreau sa deschid alt topic despre scartait, dar am si eu o problema.
Dimineatza cand motorul este rece cand apas pedala de ambeaj imi scartaie ceva sub capota.Cand apa ajunge la 90 de grade se oreste scartaitul(sau nu il mai aud eu).Tin sa precizez ca am schimbat distributia acum 8 luni (am facut cam 20.000km)
am schimbat ieri si cureaua de la alternator cu rola si intinzator(din cauza unui mecanic nepriceput care a zis ca asta este cauza).
De la ce poate sa fie? Ambreaj?

_________________
Alfa Romeo 147 Sport 107 CP!


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2009, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2008, 20:41
Posts: 50
Location: Bucuresti
Intervin si eu tot la capitolul "scartait".
Dupa ce am mai avut ptobleme similare insa pe care le-am rezolvat in vara, de mai putin de 2 luni mi-a aparut un scartait sacaitor in momentul pornirii motorului insa numai daca acesta este rece.
Un alt zdranganit pentru care inca nu am gasit rezolvare este unul cu care incerc sa ma obisnuiesc de vreo jumatate de an: de fiecare data cand ajung la 2000 rpm (nu mai mult nici mai putin).
Mi-a sugerat Alex M. ca ar fi de la un tampon de cauciuc care sustine galeria de evacuare; dupa ce am dus-o in service sa o verific mi s-a spus ca nici nu il mai am... :scratch:
Sper sa mai ajung si eu pe la intalniri, poate gasesc un binevoitor cu o solutie :tongue:
Pana atunci, sa auzim de bine! :wave:

_________________
___________________________________________
Alfa Romeo 2.0 Twin Spark 155CP, Argenteo

Scopre la vera passione di guidare!
ALFA ROMEO - L'Essenza di Raffinatezza.


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2009, 14:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Scartait la rece/pornire poate fi si de la vreo rola buclucasa, sau, in cazuri relativ rare, vreo fisura foarte mica in galeria de evacuare, care odata ce se incinge se dilata si inchide porul.. Se aude doar la pornire dupa care inceteaza, sau continua pana se incalzeste masina?
Chiar asa, mai treci si tu pe la intalniri..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited