It is currently 04 Dec 2024, 10:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Aug 2006, 00:34 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Deci: exista aceasta posibilitate, asta este ideea principala pe care trebuie sa o prindeti. :)
Cost: in jur de 2000E
Cum, cu ce, in ce fel, unde? Priviti mai jos:
http://www.147virtualclub.it/forum/view ... hp?t=18919

Va rugam sa nu salivati abundent :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 01:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Trebuie sa fii inregistrat sa poti vedea topoicul. Si tre' sa intelegi italiana :)
Oricum, nu e mare filozofie, se schimba turbina si intake manifold.
Garett se fac si la noi la TurboMecanica, apropos ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 02:03 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
..si se elimina catalizatorul.
Da, turbina schimbata face marea smecherie din cate se pare.
Oricum, un castig de aproape 100% cu 2000E mi se apre ceva super marfa.
Ar fi interesat sa va dati cu parerea despre motorul modificat cu noua turbina: duce cresterea de putere safe? Ar cam trebui sa fie OK, nu?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 03:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sincer, la diesel sa scoti catalizatorul e ... crima curata. Parerea mea.
Turbina face marea jmekerie, si e oarecum safe, daca nu vrei sa tii motorul ala pentru mai mult de 2-3 ani.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 08:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Alexandrus Quote:
Sincer, la diesel sa scoti catalizatorul e ... crima curata. Parerea mea.
Crima curata impotriva cui? A naturii doar.... La motor e numai de bine, nu mai e "gatuit".

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 10:22 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
tupac.....si motorul cat mai tine ? :(

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 14:29 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai asta e, ca nu stiu.
Mie cel putin (cam habarnist recunosc :oops: ), mi se pare ca teoretic ar trebui sa fie cat de ca safe, de vreme ce castigul cel mai mare de putere (probabil in jur de 50CP) este asigurat de turbina mai mare si mai puternica, iar apoi probabil un remap mai adauga un 30CP...
Acum sincer nu stiu, care va pricepeti mia bine puteti sa va dati cu parerea daca si cum afecteaza viata motorului ... :?
Ideea este ca din punct de vedere al raportului pret/performanta, investitia de 2000-2200E pentru un castig de aproape 100% mi se pare ca merita cu varf si indesat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
alexmirica Quote:
Alexandrus Quote:
Sincer, la diesel sa scoti catalizatorul e ... crima curata. Parerea mea.
Crima curata impotriva cui? A naturii doar.... La motor e numai de bine, nu mai e "gatuit".
Pai a naturii si a mediului, normal.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
cred ca wollf te poate lamuri maine cel mai bine ce si cum cu turbina 8)
eu sincer nu stiu cat de mult va mai tine motorul ala daca as merge eu cu masina si cred ca cel mai important e cand pleaca turbina aia mare care zici u

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2006, 02:27 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 13:38
Posts: 276
Location: BUCURESTI
gabrieldima Quote:
cred ca wollf te poate lamuri maine cel mai bine ce si cum cu turbina 8)
eu sincer nu stiu cat de mult va mai tine motorul ala daca as merge eu cu masina si cred ca cel mai important e cand pleaca turbina aia mare care zici u
:lol: :lol: :lol: PRIETENII STIU DE CE !!!!!

Dieselul tine mult mai bine la surplusul de putere decat benzina, fiind el de felul lui un motor cu inclinatii" sovietice" dupa parerea mea. Ce se tuneaza de fapt la diesel e cuplul si abea dupa aceea puterea in timp ce la benzina se urmareste inversul acestui proces.

_________________
IL CUORE HA SEMPRE RAGGIONE. TRACTOR CUORE SPORTIVO.
Lancia Kappa Coupe 2.4, 20v
Nissan Patrol a.k.a Patrocle 2.8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2006, 18:46 
Offline

Joined: 25 Jun 2006, 03:06
Posts: 14
Location: Timisoara
Un "stage II" bine facut (turbina si intercooler marite, chip, injectoare schimbate) poate sa-ti dea pana la 100 CP in plus pe un turbodiesel. Blocul motor e destul de rezistent, dar e bine sa mai schimbi si pe-acolo cate ceva (pistoane, supape).

_________________
www.flashtuning.ro


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Aug 2006, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Un stage 2 iti da mult la orice turbo, nu doar la turbodiesel. De fapt, la benzina turbo iti da mai mult decit la diesel.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited