de polishat nu l-am polishat pentru ca nu are zgarieturi si sincer nici nu stiu cine face asa ceva in Oradea, de unde sunt eu. L-am dat insa cu ceva substante mai speciale si paste de lustruit pentru caroserie. Am luat mai multe de pe Alfisti si chiar a meritat.
Avantajul evident este ca de indata ce ploua, picurii se strang rapid si curg fara a lasa urme pe parbriz. Efectul nu se mentine la mai mult de cateva spalari ale masinii, asa ca e indicat ca si in cazul caroseriei, dupa fiecare 3 spalari se "dai" masina toata inca o data cu ultimul strat de "detailing", care pastreaza luciul si efectul de scurgere rapida a apei de pe masina.
M-am lovit de un singur inconvenient legat de luneta si parbriz: desi am stergatoare noi si de calitate (nu sunt aero dar au numai 3 saptamani), dupa ce am dat masina cu ceara si diverse alte solutii, lamela de cauciuc a inceput sa scartaie putin in momentul functionarii. Banuiesc insa ca dupa inca o ploaie mai sanatoasa si putin acida, sa revina la normal.
Legat de zgarieturile de pe parbriz, chiar cred ca e mai simplu sa dai 4 milioane la un 147 sa zicem pe un parbriz nou decat sa dai 2 si ceva pe un polishat care se poate sa nu iasa chiar asa de bine. Pentru posesorii de full casco, ramane si varianta cu "lasa-l pana crapa...si asa platesc ei". Asta in cazul in care nu ai fransiza pe dauna partiala...