It is currently 04 Feb 2025, 09:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Apr 2009, 11:15 
Offline

Joined: 23 Dec 2008, 21:05
Posts: 7
Location: BRASOV
salut am si eu o problema cu debitmetru, pe care l am schimbat de curind dar masina se comporta la fel, cu toate ca atunci cind ii scot mufa de la debitmetru masina merge fara probleme. Simptomele sunt urmatoarele lipsa putere in momentul cind masina se inclina in curba sau in momentul frinarii se intimpla ceva ce ma lasa fara pedala parca as avea 30 de cai, iar apoi dupa citeva secunde isi revine fumegind puternic. Acum intrebarea mea este ce ar putea fi din moment ce debitmetru este nou si problemele dispar in momentul cind scot mufa .

nu mai posta consecutiv
data viitoare iei si warn pe chestia asta
madkat


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2009, 17:14 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2008, 23:33
Posts: 20
Location: Slatina
acum suntem doi.DECI...chiar nu ne ajuta nimeni??? am desfacut, ca un incepator ce sunt(vazut in poze si alte postari), debimetrul.ok.nu prea parea el afumat.L-am curatat cu decarburol(asa scria acolo:alcool izopropilic sau solutie de spalat carburatorul).capacul senzorului este siliconat.desfacut,ok,siliconat, pus la loc.Merge la fel, adica EXACT ca a lui sykenstarr. Am citit pe un forum ca si valva N75(pompa vacuum?!) trebuie curatata.nu o pot desface.mi-e frica sa nu-i rup clamele.atat am stiut, atat am facut.

Ajutati-ne si pe noi!!!!

ALFA ROMEO 156, 2.4 JTD


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2009, 09:06 
Offline

Joined: 23 Dec 2008, 21:05
Posts: 7
Location: BRASOV
vicoli incearca sa cureti supapa egr si asigurate ca solenoidul functioneaza promt. Eu am curatat acea supapa fara rezultat cei drept dar cine stie poate la tine merge, cit despre pompa de vacuum nu te sfatuiesc sa o desfaci eu am incercat si se monteaza foarte greu plus ca am pierdut o pala de antrenare si acum tre sa imi iau alta pompa, daca se rezolva asa revin cu informatii.


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2009, 09:11 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2008, 23:33
Posts: 20
Location: Slatina
scz.am uitat sa precizez ca EGR-ul l-am anulat.asa m-a sfatuit un mecanic.o sa scot mufa de la debimetru,sa vad daca trage mai bine.unii zic ca nu,altii...da.incerc si eu.ce s-ar putea intimpla?!


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2009, 16:12 
Offline

Joined: 23 Dec 2008, 21:05
Posts: 7
Location: BRASOV
fara mufa la egr la mine merge bine doar ca se simte lipsa de putere, se zice ca fara egr pierzi intre 10 si 30 de cai plus creste consumul. dar fara mufa la debitmetru si cu egr activ cum merge ai incercat?
aa.. si apropo de pompa de vacuum tocmai am schimbat o si nu are nici un efect dupa mine nu are legatura cu simptoma asta


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2009, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2008, 23:33
Posts: 20
Location: Slatina
nu am incercat fara mufa la debitmetru si cu egr activ, dar cred ca o sa incerc maine ca oricum nu am ce face.
mai am o problema....cu incarcatul bateriei.cred ca e dus regulatorul de tensiune,dar pt asta cred ca tre sa dau jos alternatorul,sa vad seria.
ma iertati ca am scris de asta aici,dar simteam nevoia sa scriu acum!


Top
   
PostPosted: 03 May 2009, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Va rog sa ma ajutati si pe mine....sunt mai mult(sau mai putin) decat incepator.Deci nu stiu nimic...La fel am si eu o problema ce se manifesta cam de o saptamana in urma.Pornesc si uneori(nu tot timpul) imi moare motorul(scoate mult fum atunci cand reusesc sa nu o scap), iar cand o turez merge in gol parca, dupa care scoate mult fum si incepe sa traga dar parca mai putin ca inainte.Mentionez ca am un furtun spart del de jos.Masina este 1.9 jtd din 2000.Va rog sa ma ajutati ca numai pot merge asa,imi plange sufletul cand o vad cum face.Multumesc

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
PAi ti-ai raspaPai te-ai ajutat singur. Schimba tubulatura de la turbo si va merge mai bine. Ia-ti de silicon vezi la gabrieldima, el are.


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 13:21 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Macar lipeste-l pina iei altu nou, fumul ala in catalizator numai bine nu face.


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
nu gasesc nicaieri o poza sau ceva care m-ar ajuta sa aflu unde-i debitmetru.Daca poate cineva sa ma indrume as fi recunoscator.va multumesc

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 17:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
keyafy Quote:
nu gasesc nicaieri o poza sau ceva care m-ar ajuta sa aflu unde-i debitmetru.Daca poate cineva sa ma indrume as fi recunoscator.va multumesc
la JTD e deasupra cutiei de la filtrul de aer pe tubulatura de aer
fumul si pierderea de putere le rezolvi schimband tubul ala spart sau il peticesti. Detalii AICI
cu stima, Marian Melinte

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 18:01 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
iti multumesc mult

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 23:24 
Offline

Joined: 24 Nov 2008, 02:04
Posts: 46
Location: constanta
Cititi va rog "reportajul" meu cu Copsa Mica. Am detaliat acolo ce am patit, ce am facut, si cum am rezolvat. Nu spun ca trebuie urmat indeaproape pentru rezolvarea problemei, dar e un inceput, avand in vedere faptul ca simptomele sunt comune.

Un om ( cu Alfa ) patit .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited