It is currently 16 Nov 2024, 04:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 22:44 
Offline

Joined: 25 Jun 2006, 03:06
Posts: 14
Location: Timisoara
Problema e probabil de la contactele interne ale releului, nu de la cele de insertie. Lucrand in sarcina multa vreme, contactele de lucru ale releului s-au oxidat de la micile scantei (arc electric) ce se ivesc la intreruperea contactului. Schimba releul :wink:

_________________
www.flashtuning.ro


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Problema e ca a schimbat releul cu pricina cu cel de la A/C, care e identic (le-a interschimbat intre ele) si tot la fel face. Buba e din alta parte, nu e de la relee... Ciudat, oricum....

o fi...

POLTERGEIST?!?
:ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Aug 2006, 20:02 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Ma bucur ca s-a rezolvat man si ai scapat de belea ;)
Dar nu pot sa nu remarc ca nu a fost deloc ieftin..., ai decartat ceva :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2006, 20:51 
Offline

Joined: 23 Sep 2006, 18:54
Posts: 19
Location: Oradea
Salut baieti! :D
Am ceva probleme la pornire (Alfa 156, 1.9 JTD,fabr 2001) in sensul ca uneori parca nu primeste curent suficient de la baterie pt a porni, desi bordul este iluminat corespunzator si nu sta aprins nici un led care sa indice vreo problema. Stiu ca s-ar putea sa fie bateria de vina, am dus-o la verificat si mi s-a spus ca este OK, dar ca s-ar putea sa am ceva consumatori (totusi nu am vreo instalatie audio sau altceva care sa consume mult).
S-ar putea nu fie suficiente aceste informatii, dar va rog totusi sa-mi dati ceva sugestii, eventual daca v-ati confruntat si voi cu asa ceva.
Credeti ca ar putea avea legatura cu faptul ca am o siguranta oxidata (ba chiar s-a rupt cand am incercat s-o curat) dintre cele care se afla in cutiutza de deasupra bateriei ? Mai exact, este vorba despre o sigurantza de culoare maro (70A), nu stiu la ce corespunde, dar m-am uitat in manualul de utilizare (franceza) si scrie asa: "Unite de chauffage supplementaire-uniquement motorisation diesel" . Nu inteleg ce vrea sa spuna cu "unitate de conducere suplimentara" .
Va rog sa ma lamuriti daca puteti. Va multumesc anticipat :plecaciune: ! Sandulex. :wave:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 19:38 
Offline

Joined: 23 Sep 2006, 18:54
Posts: 19
Location: Oradea
:?: Nu stiu daca este vorba de ceea ce spui tu dar in carte scrie ca este valabil doar la diesel , siguranta este cea din cutia de pe borna (+) de culoare maro de 70A prinsa pe doua suruburi cu piulite . Bateria este de 70Ah iar in legatura cu becurile de la ABS si frana nu am remarcat daca raman sau nu aprinse . :cry:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2006, 22:55 
Offline

Joined: 23 Sep 2006, 18:54
Posts: 19
Location: Oradea
:wave: Sunt pe aproape de a rezolva problema, mi-am comandat siguranta arsa care este de la preincalzitoro de motorina si mi-o aduce abia in ianuarie . In legatura cu pornirea am un consumator la pozitie pe partea stanga fata dreapta spate care imi descarca bateria . Multumesc pentru intrebare


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 22:05 
Offline

Joined: 23 Sep 2006, 18:54
Posts: 19
Location: Oradea
Salutare baietzi, tin sa va anunt ca am rezolvat problema cu consumatorul. Va sfatuiesc sa aveti f. mare grija cu bateria mai ales ca vine iarna :wave:


Last edited by sandulex on 25 Nov 2006, 22:08, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2006, 22:13 
Offline

Joined: 23 Sep 2006, 18:54
Posts: 19
Location: Oradea
Nu, bateria este in stare buna dar am avut un consumator care o descarca , asta patzeam o data pe saptamana pana am rezolvat problema acum nu mai am probleme :pfff:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Nov 2006, 19:21 
Offline

Joined: 23 Sep 2006, 18:54
Posts: 19
Location: Oradea
Bateria a revenit la capacitatea ei normala iar consumatorul a fost pe circuitul de la pozitie care lam rezolvat acum totul este OK :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Aug 2007, 11:30 
Offline
User avatar

Joined: 28 Aug 2006, 09:18
Posts: 612
Location: Timisoara
salutare pisica nebuna... uite ca am patit si io treaba cu pornitul... nu mai pornea nici impuscata.... (si profit de ocazie sa-i multumesc mentorului meu in alfe, mihai) pana la urma am descoperit un surub lipsa de la cutia de sigurante care vine montata pe baterie, la borna de plus... surubul era la o siguranta maricica...de vreo 70 de ampi parca... si cred ca avea legatura cu electromotorul, ca nu invartea.... pus surub la loc, strans, si dat la automat... mere brici.... azi trecem la operatiunea dezmembrare si curatare.... trebe, ca nu se mai poate... fac luna cutiuta aia si, bineinteles, lustruiesc toate contactele....


Top
   
 Post subject: salutare fratilor
PostPosted: 20 Aug 2007, 00:32 
Offline

Joined: 17 Jul 2007, 01:47
Posts: 50
iar s-a stricat alfa .am oprit-o sa merg sa iau ceva de la un magazin cand pun contactu ,astept sa se stinga becurile si cand....surpriza -nimik nici macar un zgomot cat de mic am sunat pe ici pe colo sa vina sa ma ia cu platforma dar nu era nici unu disponibil si m-au sfatuit sa o imping si sa ma duc la cel mai apropiat service.zis si facut am impins-o si a pornit imediat ,la service aia creca nu aveau timp de mine si mi-au zis ca sunt dusi carbunii de la electromotor si nu mai invarte.am plecat in drumul meu ca mai aveam vreo 80 de km de mers si cand aproape sa ajung la destinatie m-i s-au aprins becurile de la abs ,frana de mana si airbag iar motorul statea turat constant la o mie de ture dar dupa vreo 5 min s-au stins becurile si motorul s-ia revenit la normal dar nu a durat decat vreo 10 min ca din nou.am ajuns unde tebuia iar a doua zi trebuia sa ma intorc acasa ,alti 200 de km si pe drum aceeiasi problema cu becurile,la un moment dat nu mai aveam curent deloc nu imi mai functiona nimik si totusi eram in mers si m-i s-a optit si motorul.l-am mai lasat vreo 10 min si si-a revenit dar tot impinsa porneste si becurile nu se mai sting si nici vitezometrul si nici turometrul nu mai functioneaza normal,cel putin vitezometrul nu mai indica nik e la 0 km permanent.....imi puteti da cateva sfaturi va rog.masina e 156 2.4 jtd.multumesc anticipat
P.S. masina am jasat-o la un service pe la tecuci,a nu ma-m mai riscat sa o duc pana acasa la iasi si sa vad manecand or pune-o pe tester sa vad ce zic aia.

_________________
alfa 156 2.4 jtd


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2015, 11:46 
Offline

Joined: 23 Sep 2015, 13:40
Posts: 2
Car: Alfa Romeo 156 2.4
Salut , am si eu o problema cu alfa romeo 156 2.4 jtd , 2003 mi s-e oprea in mers in o acceleram agresiv , pe tester apare regulator presiune combustibil , bun l-am schimbat , la fel se manifesta , am schimbat si senzorul de pe rampa , tot la fel e , la service cand am dus-o ba ca ii pompa , ba ca is injectoarele , nu stou ce sa mai fac . . . . va rog daca stiti sau a patit cineva problema asta sa dea un reply

_________________
Alfa Romeo 156 2.4 jtd


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited