It is currently 03 Feb 2025, 11:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Apr 2009, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Incep prin a spune ca am furtunul acela celebru spart, dar parca nu scotea chiar asa mult fum.Ar mai fi o probleama care pare sa fi aparut dupa ce am scos toate mufele de la calculator:La turatie de 4500(este diesel) mi s-a oprit motorul,la plecarea de pe loc uneori daca nu tin bine ambreajul imi moare motorul(inainte chiar nu mi se intampla asta) ,si atunci cand nu calc puternic pe pedala de acceleratie parca nu trage deloc(si atunci cand pleaca mai tare nu pot spune ce se intampla in spate,se face noapte)
Sa fie oare si motorina proasta sau sa se fi intamplat ceva intradevar la scoaterea mufelor din calculator(le-am scos ca nu-mi mai pornea fiindca udasem niste sigurante, si imi aparea "code" alaturi de cheita).
offtopic : unde se afla clapeta de acceleratie ca sa pot sa o curat?

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2009, 20:05 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Masina nu are clapeta de acceleratie, are un obturator pentru EGR care se afla exact la intrarea in galeria de admisie (dupa furtunul care trece peste baterie).

Eu am lipit furtunul respectiv si tine bine mersi. Probabli la tine acum s-a rupt si armatura de pinza si acu scapa majoritatea aerului afara si amestecul este extra bogat, de unde si lipsa de putere. Incearca ssa nu mai mergi asa mult, pentru ca paradesti si catalizatorul. Unde e spart si pe ce distanta?


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2009, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Este prins cu niste coliere pe o distanta de circa 20 cm.Are un manson peste care vin colierele puse.Masina am luat-o asa si nu am desfacut niciodata colierele alea sa vad care-i treaba.Mai mentionez ca masina trage, dar parca nu trage cum tragea inainte(la fel de rotund nu stiu cum sa spun).Acum circa 3 saptamani am fost la o liniuta cu un Bmw 320, 150 de cai, 6 cilindri in linie, benzina(an 2000) si l-am facut categoric.Acum nu cred ca s-ar mai intampla la fel.Motorul meu este chipuit.

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2009, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2008, 20:20
Posts: 129
Location: Iasi
keyafy Quote:
La turatie de 4500(este diesel)mi s-a oprit motorul
:D saraca masina...a intrat la regim cu tine.
In ce sens "se face noapte" e fum negru? Cum e cipuit calculatorul? are powerbox sau remap sau alt cip....

Toate scot fum negru la forja de pe loc pana intra turbina, scoate si peste 2000 rpm?

Trebuia sa-ti fi luat benzina, ca sa-i dai rosu la liniute

_________________
Un om bogat nu este acela care are cel mai MULT ci acela care are nevoie de cel mai PUTIN


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2009, 08:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
keyafy Quote:
Este prins cu niste coliere pe o distanta de circa 20 cm.Are un manson peste care vin colierele puse.Masina am luat-o asa si nu am desfacut niciodata colierele alea sa vad care-i treaba.Mai mentionez ca masina trage, dar parca nu trage cum tragea inainte(la fel de rotund nu stiu cum sa spun).Acum circa 3 saptamani am fost la o liniuta cu un Bmw 320, 150 de cai, 6 cilindri in linie, benzina(an 2000) si l-am facut categoric.Acum nu cred ca s-ar mai intampla la fel.Motorul meu este chipuit.
:lol: :lol: Te-ai gandit ca poate acele coliere si mansonul respectiv sunt acolo din fabrica??? Pun pariu ca zona "peticita" se afla exact deasupra bateriei.
La mine asa a venit de la mama ei. Scopul acelor coliere si a mansonului e de a proteja furtunul de admisie de frecari cu cablul de plus de la electromotor si baterie.
Iti recomand sa te bagi sub masina si sa verifici celalalt furtun de turbo, cel de la turbina la intercooler precum si intercoolerul. La fel verifica cat de bine sunt stranse colierele de la acest furtun. Am intalnit mai multe dieseluri cu coliere slabite; nu stiu daca asa au venit ele din fabrica, se desfac singure in timp sau a umblat un neavizat pe la ele. In general daca acest furtun e spart ar trebui sa auzi cum pierde presiune pe acolo. Suieratul e cu atat mai sesizabil cu cat gaura e mai aproape de turbina.
Bafta!

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2009, 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Exact asta este . Scoate fum cand este subturata.Cat despre portiunea peticita este exact deasupra bateriei.Despre chip nu pot spune nimic pt ca nu stiu nimic.

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited