keyafy Quote:
Este prins cu niste coliere pe o distanta de circa 20 cm.Are un manson peste care vin colierele puse.Masina am luat-o asa si nu am desfacut niciodata colierele alea sa vad care-i treaba.Mai mentionez ca masina trage, dar parca nu trage cum tragea inainte(la fel de rotund nu stiu cum sa spun).Acum circa 3 saptamani am fost la o liniuta cu un Bmw 320, 150 de cai, 6 cilindri in linie, benzina(an 2000) si l-am facut categoric.Acum nu cred ca s-ar mai intampla la fel.Motorul meu este chipuit.
Te-ai gandit ca poate acele coliere si mansonul respectiv sunt acolo din fabrica??? Pun pariu ca zona "peticita" se afla exact deasupra bateriei.
La mine asa a venit de la mama ei. Scopul acelor coliere si a mansonului e de a proteja furtunul de admisie de frecari cu cablul de plus de la electromotor si baterie.
Iti recomand sa te bagi sub masina si sa verifici celalalt furtun de turbo, cel de la turbina la intercooler precum si intercoolerul. La fel verifica cat de bine sunt stranse colierele de la acest furtun. Am intalnit mai multe dieseluri cu coliere slabite; nu stiu daca asa au venit ele din fabrica, se desfac singure in timp sau a umblat un neavizat pe la ele. In general daca acest furtun e spart ar trebui sa auzi cum pierde presiune pe acolo. Suieratul e cu atat mai sesizabil cu cat gaura e mai aproape de turbina.
Bafta!