Multumesc de urari si aprecieri , nu am mai intrat de mult , problemele oricum ma urmaresc scai si pana una alta cu bugetul meu redus pot sa ma ocup de corectarea aripilor spate si ce mai am de facut la contraaripi , iar de cand o am am tot avut idei de genul , numai ca am examinat si abarth-urile , desi nu sunt urate nu-mi plac in intregime , aripile spate sunt mult mai late , aripile fata nu sunt deloc facute de aspect ci de eficienta , iar baietii cu care am facut-o aveau niste idei... pasajele sa fie rotunde , la imbinari sa vina in linie pe drept... ar fi iesit urat , in afara de prizele de aer pentru ca nu aveam cu ce sa indoi metal in asa fel incat sa vina ok pana in usa , totul a fost facut la rece , ciocanit cat s-a putut , cat nu , din chit fibra , acum sunt pe ganduri , cred ca duc toata caroseria la sablat sa vad in intregime ce ascunde , este foarte probabil sa fiu nevoit sa schimb toata partea din fata si pragurile , pe spate schimb suspensia cu una sport reglabila , schimb unghiul rotilor si le pun cat mai late , pe fata nu cred ca am sa depasesc 195 ca sa fie ok la directie , jante oricum iau dupa ce schimb suspensia , am vazut in mare parte ce trebuie sa fac , niste ramforsari etc. pana una alta am incercat sa o pornesc , electromotorul tot facea figuri , s-a dus de tot si apoi am facut din 2 unul cu niste bucsi , e ok am pornit masina , chiar daca o cunosc va spun cu mirare ca a pornit in 3 bujii ca una era varza de tot , scanteie avea si nu avea , benzina deabia dupa toate cele am vazut k s-a innegrit , pompa de benzina facuta iar din 2 care nu prea mergea , fisele... uleiul vechi , in fine a pornit pt cateva secunde , acum din pacate am o problema in familie si astept sa vad daca se rezolva sau nu si ii iau bujii , ulei cutie , motor , oricum asta de mers colo colo cat lucrez la ea , ca motorul am de gand sa-l schimb , tot cu ceva italian dar mai deosebit
si nu foarte exagerat , frane sper sa imi permit brembo cu disc pe toate 4 ( abarthurile au avut 2 avantaje fata de mini pe vremea cand concurau , discuri pe toate 4 rotile si jante pe 13 pe spate foarte late , avand in vedere si configuratia mai buna motor spate tractiune spate , mini aveau discuri fata tamburi spate si jante pe 12 relativ inguste , configuratie relativ ok tractiune fata motor transversal , dar fiatul mereu a invins ) o cutie de viteze pentru care mai mult ca sigur trebuie sa fac un drum in afara ca in ro slabe sanse sa gasesc , multi pun motoare de vw broscuta , nu vreau sa pun nemtia pe fiat asa ca ma chinui ceva mai mult , dar merita , m-am apucat sa fac si niste schite pentru interior , nu vreau sa dezvalui inca , doar dupa ce vad toate cele facute , sunt superstitios din fire , pe zi ce trece imi mai vine cate o idee , si pe zi ce trece ma indragostesc mai mult de ea , eu am 2 metri inaltime , cu bancheta spate pusa nu aveam loc de nicio culoare
, daca nu aveam problemele astea inca eram pe ganduri , dar cand am vazut k nu merge m-am decis , sa vad cum rezolv si distanta la pedale... talpa mare nu doar grea ... probabil ca o sa-mi gasesc un scaun pe masura foarte greu si voi fi nevoit sa il prind in asa fel incat sa am si loc de usa... prefer sa fac asta decat sa o dau
, sper sa fac multe vara aceasta ca n-am garaj incalzit sa lucrez la ea , de fapt momentan voi lucra in spatele blocului , vedem ce va fi , sunt multe de facut
, pana una alta
http://www.youtube.com/watch?v=_DBJNm3Vofo , imi pare rau ca n-am apucat sa filmez evacuarea , se aude mult mai tare
salutari
PS: ma scuzati pentru romanul scris , dar n-am gasit o modalitate mai scurta sa-mi exprim gandurile
PS2: limba a fost doar pentru show , sa o fac mai haioasa , cu toate ca in presa scria , si citez "in coltul opus un fiat 600 privea incruntat expozitia" in forma finala dispare , iar chestia cu aripile spate trebuiesc rotunjite mai mult aman2 , fara bara pe spate arata mult mai ok.