It is currently 01 Dec 2024, 02:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 117 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 26 Mar 2009, 12:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
un comparativ in imagini al masinilor ferrari din 2007-2009


Attachments:
21422f2008f2007ht7dp0.jpg
21422f2008f2007ht7dp0.jpg [ 76.55 KiB | Viewed 3506 times ]
Copy of 21423f2008f20071es3dd1.jpg
Copy of 21423f2008f20071es3dd1.jpg [ 65.93 KiB | Viewed 3508 times ]
Copy of 21424f2008f20072al6qm0.jpg
Copy of 21424f2008f20072al6qm0.jpg [ 73.4 KiB | Viewed 3508 times ]
Copy of 221422f2008f2007ht73hl6.jpg
Copy of 221422f2008f2007ht73hl6.jpg [ 68.14 KiB | Viewed 3507 times ]
21422f2008f2007ht7dp0.jpg
21422f2008f2007ht7dp0.jpg [ 76.55 KiB | Viewed 3509 times ]

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER
Top
   
PostPosted: 26 Mar 2009, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Vettel explica schimbarile de regulament

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2009, 14:11 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Ni le-a explicat si pe pagina anterioara,sper ca ne-au intrat bine in cap :lol:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2009, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
:lol: ma bad....nu vazusem postul lui marius :mrgreen:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2009, 12:23 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Ferrari,Red Bull si Renault au inaintat un protest oficial privind folosirea de catre Williams,Brawn si Toyota a unui difuzor neregulamentar.
Coincidenta sau nu,exact cele trei echipe incriminate au dominat antrenamentele libere din aceasta dimineata de la Melbourne...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2009, 10:02 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Grila de start Melbourne :
1.BUT 2.BAR 3.VET 4.KUB 5.ROS 6.GLO 7.MAS 8.TRU
Cursa maine la ora 9.00

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2009, 23:43 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
max Quote:
Honda preluata in mod oficial de Ross Brawn.
azi primele teste... :scratch:
ma intreb, urmatorii pasi cine-i va face?
pentru a face o stagiune , se vor teste peste teste, modificari, dezvoltari, proiecte ,,,,,samd.
inclin sa cred ca Barica si compania vor da forfait cat de curand.
sau poate Brawn are ceva spioni pe la niscai team-uri..de frunte...
....
hmmmm...chiar asa s-o dau in bara cu pronosticurile?
vedem maine..
oricum mie unul, Domenicali(sefu' la Ferrari-divizia formula 1)nu-mi spune nimic.preferam Todt.
si urez succes lui Mister Virgin(sponsor la Brawn)!

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2009, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
duplex Virgin...
Bravo!

cat despre Ferrari,aparte dificultati tehnice apar si cele strategice:
de ce Massa facand pit-stop (al 2-lea)anticipat, a reusit sa fie depasit de Hamilton , plecat printre ultimii???
aiaiaiai...Domenicali!
:fuck:

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2009, 19:24 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Da,Massa a acuzat probleme cu pneurile,de aceea a facut prima oprire mai devreme decat era prevazut,ghinionul lui a fost ca la putin timp dupa ce a reintrat pe circuit a aparut safety-car-ul.Dupa iesirea acestuia a avut mai putin de 10 tururi in care trebuia sa forteze si sa se distanteze fata de urmaritori,dar,ruland in pozitia 3 si cu mai multa benzina decat era prevazut, nu a reusit acest lucru...
Dupa al doilea pit-stop au aparut problemele care au dus la abandonul sau ,iar pe partea cealalta Raikkonen a lovit zidul :uhuh:,daca nu o facea,termina pe podium...
A propos de podium,dupa cursa,Hamilton a ajuns pe locul 3 pentru ca Trulli a fost penalizat cu 25 de secunde pentru ca l-a depasit chiar pe acesta in timp ce safety-car-ul,la a doua sa intrare pe ista,neutraliza sfarsitul cursei....
Altfel,Vettel a fost si el penalizat cu retrogradarea 10 locuri pe grila de start de duminica viitoare in Malaiezia,pentru ca a continuat sa ruleze pe trei roti dupa ciocnirea cu Kubica.
Oricum,cam mare debandada,din punctul de vedere al clasamentului nimic nu e sigur pana dupa cursa viitoare,cand Consiliul FIA va solutiona apelul cu privire la neconformitatea difuzoarelor echipelor Brawn GP,Willliams si Toyota.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2009, 15:25 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Curtea de Apel FIA a respins azi apelurile depuse de Ferrari,BMW Sauber,Red Bull si Renault in privinta difuzoarelor utilizate de Brawn GP,Toyota si Williams.
In consecinta,clasamentele celor 2 etape disputate pana acum raman neschimbate.
E clar ca pana la etapa de duminica din China nu vom vedea astfel de difuzoare la nici una din echipele reclamante (cel mult Renault ar putea utiliza un astfel de difuzor pe care au declarat ca l-au mai folosit si in perioada precompetitionala),dar probabil ca la sosirea Marelui Circ in Europa la inceputul lunii mai,situatia se va schimba...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 11:40 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Dupa etapa din China (desfasurata tot pe ploaie...), s-a ajuns la situatia ca, dupa 3 etape, Ferrari sa nu acumuleze nici macar un punct in clasament :shock: .
Sunt curios sa vad cand si cum vor reactiona cei indreptatiti sa o faca ...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 13:28 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
O sa-i vedem din nou cu legendarul numar 27. :lol:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2009, 16:35 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Eu tot sper ca nu...
Azi au "spart gheata" si sub privirile lui Di Montezemolo,Raikkonen a terminat pe locul 6 in Bahrein unde Button&Brawn au ajuns la a treia victorie din 4 curse disputate.
Ordinea primilor clasati : 1.BUT 2.VET 3.TRU 4.HAM 5.BAR 6.RAI 7.GLO 8.ALO

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2009, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Am vazut.
Ma gandeam la Button,oare e satisfacut ?Adicatelea se pare ca va deveni campion,dar in adancul sufletului e constient baiatul ca e cel mai bun dintre cei care au ramas, e "contemporan" cu Schumacher,dar atat timp cat acesta a fost pe pista,Button excela prin mediocritate.
E drept ca nu l-au ajutat niciodata masinile pana acum...

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2009, 21:58 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Da,Button a aparut in F1 pe cand avea 20 de ani,mai precis in 2000,anul in care Schumacher castiga primul dintre cele 5 titluri consecutive alaturi de Ferrari.
Mi se pare ca deocamdata situatia se aseamana pana la un punct cu cea din '94, cand M.Schumacher domina inceputul de sezon (in fata unui A.Senna care avea sa ne paraseasca in acel an la Imola...) si castiga primele 4 etape cu o masina care nu era cotata printre favorite la inceputul sezonului.
Acum Button,ajuns intre timp la maturitate,pare sa beneficieze si el de o buna conjunctura si sa nu aiba deocamdata adversar.(desi Vettel imi place foarte mult,astept sa si confirme)
In acest moment Brawn este masina cea mai bine adaptata noilor exigente tehnice ale FIA,dar sezonul este lung, si poate la un moment dat celelalte echipe vor reusi sa gaseasca antidotul necesar stoparii unei eventuale dominatii "3B" (Brawn,Button,Barichello)...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 10 May 2009, 20:59 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Alta etapa,acelasi scenariu...
O noua "doppietta" pentru BrawnGP,o noua victorie pentru Button ! Buna gaselnita cu "Terminator"...
Attachment:
Terminator_medium.jpg
Terminator_medium.jpg [ 25.36 KiB | Viewed 2983 times ]
Primii clasati la Barcelona : 1.BUT 2.BAR 3.WEB 4.VET 5.ALO 6.MAS 7.HEI 8.ROS
Raikkonen a abandonat iar Massa a pierdut 2 pozitii in ultimele tururi facand economie de benzina ca sa reuseasca sa ajunga la sosire :uhuh:
Cred ca acest campionat se incheie un pic prea repede pentru Ferrari si nu numai pentru ei... :(

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 01:05 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Button e pilot bun cînd are maşină bună atît, ca şi Alonso, Hamilton şi alte comete d-astea. Acum zece ani a cîştigat o cursă chiar în epoca Schumacher şi toată lumea îl dădea drept urmaş al acestuia. A fost singurul succes, o întîmplare. Să nu uităm vremurile cînd Schumacher se lupta pe pistă într-o maşină inferioară maşinilor celorlalte echipe şi făcea minuni cu ea. Aia înseamnă meserie. Oricum eu nu cred în povestea cu Brawn cel vizionar şi genial care a creat peste noapte o echipă pefectă, cu maşini care spulberă totul şi piloţi nemaipomeniţi, în timp ce echipele celebre asistă neputincioase şi-şi numără eşecurile. Nu pot să cred că la BrawnGP s-au strîns toate valorile şi la restul au rămas doar ciurucurile.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 09:16 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
De acord,Schumacher era si un excelent "metteur au point" pentru toate echipele pe la care a trecut,si astfel reusea sa scoata rezultate aparent surprinzatoare pentru calitatea materialului de concurs de care dispunea la un moment dat,ceea ce nu se poate spune deocamdata despre Button (care,a propos, la inceputul acestui an era considerat "terminat",nu era sigur pe un loc in F1,iar acum se bate pentru titlu...)
Despre Ross Brawn iti amintesc faptul ca el a fost directorul tehnic al lui Benetton in perioada primelor doua titluri mondiale ale lui Schumacher iar prezenta lui apoi la Ferrari a fost una dintre conditiile puse de german italienilor ca sa se transfere la echipa cu care mai apoi au castigat impreuna cinci titluri la piloti si sase la echipe...
Poate ca Brawn nu e chiar "vizionar si genial" asa cum spui,dar pentru acest sezon a mai avut niste avantaje : anul trecut,in timp ce "greii" F1 se luptau pentru titlul mondial,el s-a concentrat pe dezvoltarea modelului 2009 (monopostul Honda 2008 fiind un rateu tehnic).Mai mult,a devenit responsabilul tehnic al FOTA si,din aceasta pozitie, a avut acces la ceea ce team-urile concurente realizau conform noului regulament tehnic, el fiind omul de legatura intre FOTA si FIA...
Astfel,uitandu-se si la altii dar adaugand si propriile solutii tehnice prin interpretarea proprie (si regulamentara) a specificatiilor 2009,a reusit sa scoata o masina care in acest sezon nu pare a avea deocamdata rivali pe masura.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 10:11 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Mda. Dar eu rămîn la părerea mea, Button nu e nimic extraordinar, doar un balon de săpun. Iar cursul actual al F1 denotă aceeaşi politică stupidă care se practică de cîţiva ani, aceea de a realiza "spectacol". Spectacol care pînă la urmă nu a constat în bătălii pe pistă ci numai în lupte de culise. Aşa a ajuns Alonso campion mondial, aşa a reuşit şi Hamilton să ridice capul, iar acum a apărut petarda asta de BrawnGP şi piloţii ei. Poate sînt eu paranoic, dar cred cu tărie că e o persoană în spatele a tot ce mişcă în F1, şi care mai nou cică şi-a făcut şi echipă.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 24 May 2009, 18:37 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Istoria s-a repetat si de aceasta data,tripleta "3B" nu avut probleme nici la Monte Carlo : Clasament etapa : 1.BUT 2.BAR 3.RAI 4.MAS 5.WEB 6.ROS 7.ALO 8.BOU
Podiumul s-a jucat pana in primul viraj...
Attachment:
diapo_301.jpg
diapo_301.jpg [ 58.59 KiB | Viewed 2835 times ]
De mentionat o oarecare imbunatatire a performantelor Ferrari tinand cont ca cel mai rapid tur in cursa i-a apartinut lui Massa iar Raikkonen a terminat pe podium...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 29 May 2009, 09:57 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Sunt si ei oameni. :lol:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 29 May 2009, 10:02 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Da,da,uite asa si-au gasit unii o scuza... :lol:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ntechnology,ex-Autodelta,ex-divizia sport Alfa,ex partener Alfa in WTCC ar putea intra din 20101 in F1.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2009, 22:36 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Da,inca un pretendent !
În timp ce actualele participante în campionat au un loc aproape sigur in editia 2010 a campionatului (prevazuta sa alinieze la start 13 echipe),echipele mai mici se lupta pentru cele trei locuri goale care vor mai fi disponibile. Numele lor : Superfund,Prodrive,Campos,LOLA,USF1,Epsilon-Euskadi,Litespeed,Brabham si,acum, N.Technology !
Oricum,pe 12 iunie ar trebui sa aflam numele echipelor inscrise pentru sezonul viitor,iar Max Mosley a dat deja de inteles ca ar accepta si mai multe echipe decat cele 13 stabilite initial, asta pentru a acoperi o eventuala retragere în timpul sezonului...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2009, 18:36 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Nimic nou sub soare azi la Istanbul : o noua victorie confortabila pentru Button in fata celor 2 Red Bull Racing,Vettel facand chiar 3 opriri la boxe fata de cele 2 pentru care au optat ceilalti piloti care au terminat "in puncte".
Clasament etapa : 1.BUT 2.WEB 3.VET 4.TRU 5.ROS 6.MAS 7.KUB 8.GLO

Pilotii s-au intalnit la Istanbul cu reprezentantii FOTA pentru a vorbi despte criza existenta intre FIA si echipele care fac parte din asociatie si care s-au inscris cu rezerve pentru sezonul 2010.
La sfarsitul intalnirii J.Trulli a declarat ca pilotii sunt perfect de acord cu FOTA si,in cazul in care se va ajunge la sciziune,sunt gata sa-si urmeze echipele intr-un nou campionat.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 117 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited