Revin cu poze si impresii.. Pentru partea vizuala, pozele spun totul. Partea mecanica este insa mai greu de exprimat. Aseara m-am dat in sfarsit putin (prea putin) la masina, asa incat pot sa vin cu ceva feedback:
Plusuri:
+ ambreiajul se simte din plin, rotile au scartait pentru prima data inclusiv la shimbarea vitezei a 3a
+ Q2ul e absolut genial, ori am uitat eu cum se comporta masina in curbe luate strans in plina acceleratie, ori pur si simplu o trage perfect pe trasa ca pe sine, oricum, imi pare ca combate mult efectul subvirator al masinii
Minusuri:
- masina scapa aer ca la balamuc, suspectez fie vreun colier prins prost, fie vreun furtun intepat in timpul operatiunilor, fie pur si simplu conexiunea ceasului de turbo, care se face si printr-un fir cam subtire si legat oarecum artizanal. sper sa nu fie vorba de mai rau, avand in vedere ca aerul se aude scapand din zona intercoolerului..
- in timpul operatiunilor a cedat colectorul de motorina, o cutiuta din plastic prin care circula pe 4 circuite combustibilul. momentan am o improvizatie care sa ma imi permita sa merg cu masina pana la sosirea piesei, termen de livrare 2 saptamani..
- daca nu era suficient, dupa aer si motorina, masina mai pierde si ulei! cel mai probabil pe la simeringul de palier (intre cutie si motor), desi a fost inlocuit cu unul nou la montarea cutiei
- nici cu franele nu stau prea bine, pedala este destul de moale si prinde destul de jos, suspectez aerisire incompleta a sistemului de franare. Pe langa asta, placutele recent schimbate cu Ferodo DS Performance au inceput sa scartaie din ce in ce mai rau, contrar asteptarilor mele de a inceta odata cu trecerea timpului si asezarea lor pe discuri
- ceasul de presiune indica o presiune maxima de 1.7 in momentul unei acceleratii violente, dupa care se stabilizeaza la 1.5 pe toata durata acceleratiei. Pe langa faptul ca bazaie foarte deranjant (am senzatia permanenta ca am o libelula in masina), suspectez ca s-ar putea sa indice prost, la prima acceleratie s-a lovit de capatul superior al scalei (2bari+) dupa care a sarit inapoi in scala. Imediat dupa a inceput sa aiba mereu comportamentul de mai sus.
Slava domnului ca inafara de motorina, aer si ulei masina nu mai functioneaza cu altceva vital, caci cu siguranta mai pierdeam ceva daca mai aveam ce
Per total, inca nu stiu daca sa imi para bine pentru toate upgrade-urile sau nu, momentan nu ma prea bucur decat de cele vizuale si injur pentru cele mecanice, pentru ca inainte sa ma apuc sa umblu in ea mergea perfect saraca.. A mai avut o problema legata de un prezon care prinde galeria de evacuare in blocul motor si pe unde scapa gaze de evacuare la rece (la cald se dilata si nu mai scotea un sunet), insa din fericire treaba asta s-a rezolvat nice and smooth (exista o anumita explicatie..
)
Nu-i nimic, sper sa rasara soarele si pe strada mea.. pana una alta, Paste fericit everyone!
Attachment:
QV01.jpg [ 241.7 KiB | Viewed 1661 times ]
Attachment:
QV02.jpg [ 152.85 KiB | Viewed 1651 times ]
Attachment:
QV03.jpg [ 188.13 KiB | Viewed 1652 times ]
Attachment:
QV04.jpg [ 220.12 KiB | Viewed 2717 times ]
Attachment:
QV05.jpg [ 113.07 KiB | Viewed 1651 times ]