It is currently 15 Nov 2024, 14:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1437 posts ]  Go to page Previous 127 28 29 30 3158 Next
Author Message
PostPosted: 15 Jul 2015, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Buei da ce carcotasi mai sunteti. In loc de dat cu parerea daca ajunge 2.0TS la 200 au bah, si apropo, nu cred ca omul o arde zilnic pe Magheru cu 200+, eu l-as intreba in felul urmator:
1/ care sunt concentratiile in amestecurile respective pentru fiecare produs?
2/ cum de ai ajuns sa deti "formula magica"? in sensul ca mixurile respective au sens in momentul in care exista un suport tehnic.

Ca o paranteza, ma intereseaza suportul tehnic deoarece experienta mea in domeniul asta e mai mult decat modesta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Pai poti sa-l intrebi pe om fara stres :lol:
Eu l-am intrebat cat ulei ii consuma si mi-a spus ca aproape deloc, ceea ce mi se pare greu de crezut la un 2.0 TS, care e motor de turatie si tuturor le mananca ulei, mai mult sau mai putin.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
sa revin cu ceva explicatii>
era o dacie nova din 99 parca, da in aia nu bagam uleiuri asa bune doar ca le schimbam eu mai des, chichita mea, iarna ulei mai subtire si vara ceva mai gros, dar uleiul nu ajungea la 7000 km il si schimbam. nu in service bineinteles... aditiv bagam de teflon dar si Metabond. intre timp s -a aflat ca teflonul nu e prea ok da ma rog intr-o Dacie Nova nu prea ma interesa.
oricum am invatat ca uleiul bun eventual si aditivat ca lumea si mai ales schimbat mai devreme, e cheia unui motor fiabil si performant


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 16:47 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
bineinteles ca nu ma dau zilnic cu Alfa 2.0 TS cu 200, cam de 2 ori pe sapt fac asta am observat ca ma calmeaza, nu stiu in fine e ok pt mine.e un drum ca n palma/perfect, de 10 km (stau in zona de vest granita cu Ungaria, nu zic unde) si ma informez inainte sa nu fie radare, si masina sa fie in stare f buna, incalzita bine in prealabil etc.


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Timisoara-Sannicolau, intre Lovrin si Sannicolau(grija la denivelarile drumului si tractoare) sau intre Lovrin si Sandra dar acolo ai o "sicana" care nu prea te lasa as ajungi la viteza aia, Sandra - Biled(cam rau drumul) SAU Timisoara - Sannicolau via Jimbolia, cel mai ok cred ca e Nerau - Sannicolau pentru 200 km/h(grija la tractoare si la ce lasa pe sosea). :D

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
ulei nu prea consuma masina e f bine intretinuta, conteaza cred mult si direct flow ul gazelor de esapament + remap ul, faptul ca trage aer rece (filtrul e stock in cutia originala trage aer din ext/aripa stg+ traseul admisia e izolat sa l mentina cat mai rece) si bineinteles "unjerea" enginei.


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
am mai avut in masina 5w50 Valvoline Vr1 Racing adus din Ungaria (aprobat de Koenigsegg) pe care nu l-am aditivat asa tare avea destul zinc si molly, eu am pus doar Metabond si l am tinut vara iarna/ 1 an. multumit


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 17:28 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
aditivii sunt astia: de la Liqui Molly ai 2> Ceratec (pe baza de Bor) si Mos2 (cu molibden) poti folosi amandoua sau doar unul. apoi ar mai fi ZDDP de la Red Line (pt zinc /extrema presiune etc).cum am zis eu nu mai am grija catalizatorului...
si ultima gaselnita in materie de reducerea frictiunii >bisulfura de Tungsten/wolfram (W S2) de la ArchOil (prezentata si de jey leno pe you tube in al sau celebru garaj).
combinatiile ti le faci fctie de buget, fisele tehnice ale uleiurilor de baza si binenteles de masina ta si ce vrei sa ceri de la ea...


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Chiar esti maniac daca schimbai uleiul lunar la Daica aia. :bigeyes:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
ei nici chiar lunar dar am experimentat destule cu Nova aia, model gt 1.6, mai ales cu oleaginoasele...Tin minte o data m am dus la cineva sa mi traga uleiul pe la joja. ala a crezut la un moment dat ca i s a stricat masinaria, nu tragea nimic. pana la urma l a dat jos pe la buson, era prea gros. pusesem 20w50 + adit teflon de o saptam, da nu prea eram incantat. tipul a zis ca s nebun, ha, ha.
oricum masina am dus -o 1mil juma de km, incredibil, jur, fara segmentare!!! bine acum nu prea are compresie buna, da la cate a indurat saraca... dar m am invatat cu uleiurili: vrei egin bun, da i ceva super + aditiv (nano tech) si schimb vara/iarna daca se poate da nu mai mult de 7-8000 km. de ex la un mom dat am schimbat uleiul intr-o doara, de curiozitate -de la un troc cu un amic am ramas si cu un motul 300 v chrono 10w40 si am vrut sa l incerc . l am tinut doar vara, sincer desi stiam ca e scumpicel. eh asta e...


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 20:12 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Tocmai de asta spun ca lunar, pentru ca ai dus masina 1.5 milioane km. Presupunand ca mai circuli cu ea si acum, reiese 1.500.000 km / 16 ani / 12 luni = 7800 km/ luna si spuneai ca il schimbai tot la 7000 km. :lol:
Offtopic : Am avut si eu Nova mai multi ani, mai multe motoare, chiulase, pistoane mai usoare, alt ax cu came, galerie evacuare modificata, carburatorul original, adica acel dublu corp de pe oltcit, etc. etc. si greu imi vine sa cred ca duce mai mult de 300.000 km(si asta e mult pentru prostia aia de masina) in conditiile in care tragi de ea, adica mergi putin peste 160 km/h ca mai mult nu duce. A mea a fost luata de noua si la nici 10.000km s-a rupt cablul de ambreiaj...

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
apropo de pista de speed nu e pe acolo. una din ele este intre TM si Sag mai precis de la curba dupa Metro spre Sag unde sunt 2 benzi pe sens... f imp.
un singur bmw M m a luat o data, da era mult mai louded sub capota si mai era si o gagica la volan. cand la 200 iti trece pe langa tine unul si in cateva clipe il vezi in zare... woaw, ma inclin.
recunosc ca mai mult de 200 n am incercat, da cu viteza asta cum am zis o data sau de 2 ori pe sapt blanaaaa...bine acum mai conteaza si in cat timp ajungi la 100 sau 200, inca n am verificat cu cronom. era mai mult o joaca. de copil mare (45 ani)


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Nu vreau sa fiu rau, dar un singur M te-a luat pentru ca unul singur s-a pus cu tine. Probabil ca si diesel-ul meu din semnatura te ia si multe alte masini, dar nu asta e important, important e ca-ti merge masina ok si nu-ti consuma ulei! La urmatoarea mea masina(desigur una mai noua) probabil voi recitii posturile tale in legatura cu uleiuri si voi lua aminte.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 20:34 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
de felul meu nu ma contrez pe forumuri cine doreste ne putem intalni facia to facia pentru detalii


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Va rog sa incetati cu offtopic-ul si mai ales cu prostiile!!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
par example pt Alfa156 2.0ts peste 150 000 km, consum minim de ulei
una din comb folosite de mine se leaga de uleiul Ravenol un ulei f bun rap calitate/pret, folosit ca baza de ulei pt mine desi e aditivat dar nu pentru conditii mai dure, sau prentru protectia perfecta a motorului (pistoane, came, tacheti etc.), atentie insa la catalizator. din fericire eu nu mai am grija asta...
fac totusi distinctia ulei de vara si ulei de iarna pentru a obtine de la motor performante maxime in conditii de protectie foarte bune.
uleiuri bune ca baza de ulei superioara,pe multilevel/multgrad recomandate -ieftine: Ravenol, Valvoline Syn, Motul, mai scumpe: Penrite, Penzoil, Petro Canada, Amsoil, Red Line, RL, Royal Purple si extremul CoreDelta de la Nasa.
adica iarna (de ex 15 nov-15 aprilie) minim 5w (5w30, 5w40, 5w50 pt race)
vara (15 apr-15 nov) minim 10w (10w40 exista si syntetic de la mobil1 din state, 10w40 300 v motul, 10w50 pt sport driving sau 10 w60 pt race driving schimb mai des).
in concluzie si pe scurt si n medie 5w40 iarna si 10w40 vara si solutie de compromis all seasons under 100 000 km/no oil consumption si climat temperat 5w40 sau mai sporty 5w50. se poate si iarna la noi cu 10w40 dar pe la -15 deja sunt probleme de curgere/ flow a uleiului, nu ca nu ar unge dar nu asa cat trebuie si de aici...
ex de comb mea pt vara -din 4,4 l oil avem asa (baza Ravenol majoritar pao esterica, cautati fisele si produsele): 1l RSS Ravenol 10w60 api Sl+1 l RSE Ravenol 10w50 api sl +1 l RRS Ravenol 5w50 api sl + 1 l RCS Ravenol 5w40 api Sn= 4 l ulei Ravenol =za best in town ca baza de ulei ester pao aditiv , detergenti etc. cititi cu atentie de pe site ul lor despre ce produse este vorba unele sunt trecute la racing unele la common. asta spun ca au baze de ulei bune, oneste si nu f scumpe calit/pret.
acum avand baza asta de uleiuri pao esterice sport/racing /ceva mai turat, adaugam aditivii magici : din cei 0,4 l ramasi pt umplere ulei motor, formam un bidonas comb: 300 ml Lq MOlly aditiv Mos2-molibden+100 ml ws2 bisulfura de tungsten de la Archoil.
voila! avem ulei aditivat level1 (good protection under super stress condition)
level 2:( maniac protection under sever stress friction):
in plus fata de mai sus -din 1 l RSS Ravenol 10w60 se scot (fiind cel mai gros) se scot cam 800 ml si se completeaza cu 2 prod/aditivi: Ceratec ul LMolly 300ml+ aprox 500 ml ZDDP Red LIne de la Boutique Oil/Alba cred. acest litru Ravenol aditivat se adauga si el in motor. Voila inca un level plus de protectie sporita la extrema presiune.
astfel avem baza de ulei buna sau f buna depinde de buget si extra aditivarea cu cele mai bune componente terrane(Zinc, Molibden, Bor, Wolfram/Tungsten) care contrar unor pareri nu se calca pe degete ci concura toate la buna protectie, subliniez a motorului, nu vorbesc de blue emissions aici...
pentru iarna putem avea Ulei Ravenol VSI (f bun la curgerea siberiana a se vedea youtube teste facute la rusi) 5w40 sau in comb cu Ravenol RCS 5w40 mai sport si in plus ceva din aditivii de mai sus adaugati in ultimul ulei. VSI ul treb sa primeze totusi are curgere si stabilitate mai bune la minus 25 grd.
pentru cine nu circula la minus 20 grade in Romania cu Alfa in regim Cuore Sp si vrea all seasons e suficient 10w40 de la Motul 300v dublu ester Chrono restul e pisu... da merita ma...
daca vreti aditivare si adrenalina transpiratii si turatii vedeti mai sus, ma...
hai pa, na...


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2015, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
bine mai exista si level 3 (Fast&Furious) adica triplu ester Millers oil 5w40, 10w40, 10w50/60 dar si aici merge in plus un Bor si un Tungsten ca s ceva mai finute si nu strica la pelicula de fer per fer...da vorba cantului : baga bani, baga bani ...


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2015, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pentru un motor diesel cu filtru de particule DPF, ce combinatie magica cunosti?


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2015, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
i don t no man, i don t no, sorry...
Unde nu stiu nu ma bag.
Adica in sensul ca daca nu am experimentat chiar eu nu pot sa dau sfaturi. Cu DPF ul cred ca e mai complicat aici nu cred ca te poti juca cu uleiurile. Pune ce e recomandat dar cat mai de calitate bineinteles, si cu respectarea normelor, inclusiv la specif pe marci auto.
Dupa cum am mai spus la mine nu mai am problema catalizatorului si o singura sonda LAmbda inainte de cat sport (si asta extrem de aerat la site, gazele ies la limita), asa ca imi permit cam orice.
Un ulei bun si ok rap calit pret este Ravenol si mai ales RAVENOL VSI SAE 5W-40,Specificatii/Aprobari:ACEA A3/B4 , API SM/SM/CF, API SM, API SL. -MB 229.3, BMW Longlife-98, Porsche,VW 502 00/505 00, Opel GM-LL-B-02. In plus a fost testat de rusi la - 35 grade batea cam tot, mai putin Petro Canada din cate imi amintesc (filmele sunt pe net/youtube).numai bine


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 01:21 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
un link interesant si util pentru "conservatori":

http://www.yacco-lub.ro/ghid-practic-de ... ianti.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 02:17 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Buna reclama! :peace:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 02:48 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
no man incercam un post replay la chestia cu DPF, unde nu stiu mare lucru dar ce am mai citit you now something like that
referitor la norme si specificatii
puriste, de producator
fara comb sau creativitate


Last edited by marylon on 19 Jul 2015, 03:04, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 02:49 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
thanks for watching


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 02:57 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
PT DIZL +DPF aLFA 147 un ulei bun si rezonabil ca pret/caliate:

MOTUL x clean 5 W40
ACEA Standards: ACEA C3
API Standards: API SN
OEM Approvals : BMW LL-04 ; FORD WSS M2C 917A ; MB-Approval 229.51 ; VW 502 00 / 505 00 / 505 01 ; PORSCHE A40 ; Renault RN0710 / 0700 ; GM-OPEL dexos2 - License number: GB2B0325011
FISA TEHNICA:
https://www.motul.com/system/product_de ... 1370511661" onclick="window.open(this.href);return false;

100% synthetic lubricant, ESTER BASED, (Mid-SAPS), specially designed for Diesel Particulate Filters (DPF) and Three Way Catalytic converters. Any car powered by turbo Diesel direct injection or gasoline engines, EURO IV and EURO V emission regulation compliant, requiring an ACEA C3 engine lubricant, high HTHS viscosity and «Mid SAPS». Possibility to reach the longest drain interval allowed by the computer on board.


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2015, 04:21 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2012, 00:06
Posts: 43
Car: alfaromeo 156 2.0TS
sa mai dau cateva explicatii :
eu conduc Alfa de placere, subliniez, nu de nevoie, deci aici pot fi aduse obiectii, recunosc; ; sunt inginer chimist, de profesie.
admit ca iubesc de la italieni Maserati si Ferari, cele 2 surori mai mari si mai "bune". zi de zi la serviciu am alte masini la dispozitie dar cu Alfa e ..."cuore"...
de aceea cand am vrut sa cumpar (mai am 2 masini ) am ales Alfa 156 (raport caroserie/manevrab/viteza fff bun=SPORTY), 2.0 Ts , benzina 16 valve , bine intretinuta de la un prieten care a plecat in UE...la 165000 km e in stare perfecta optic si mecanic. e si destul de ieftina dar oamenii nu prea stiu sau nu au bani sa intretina cum trebuie astfel de masina care iti poate oferii senzatii tari de masina de curse, sincer sa fiu.
de ce scriu asta, ca sa impartasesc o viziune/mod de a convietui cu masina asta. 2.0, benzina, pt ca impozitul si taxele sunt mai mici/la limita cilindreea (!!!). perform e buna daca stii sa gestionezi "matroana". nu vorbesc de consumabile, MAF/LAMBDA + directie + distributie e normal sa fie schimbate la timp.
ce am facut eu:
chestia cu uleiul o stiti din posturile anterioare (baze sup/Paoesterice+aditivi de minima frictiune...), unii zic ca sunt nebun dar eu consider uleiul sangele masinii, frate. vrei sanatate atunci un sange curat+imbogatit si analizele la zi. ce am mai adaugat eu acestei masini: la inceput un filtru sport K n cu o comb de admisie racita, rezultat nemultumitor. am ajuns intr -un final la conclzia ca un filtru stock/hartie-MANN, e mai ok pt aspiratie si in locul designat de prod din aripa stnga, sa traga aer rece de afara nu de sub capota. traeul admisiei (plastic) l am invelit (varianta ieftina) in folie de aluminiu + banda termoizolatoare de serpisori /evacuare. de asemenea si cutia ce tine filtrul de aer L am izolat o termic cu aluminiu + camera separata de protectie termica (sunt destule tutoriale pe you tube). presiunea de carter (micul futun carter-admisie) am evacuat o printr n filtru obisnuit in interiorul capotei astfel ca traseul admisiei sa fie cat se poate de curat si rece, probabil s-a marit putin consumul, dar asta nu ma intereseaza acum. de asemenea am pus bujii Denso Iridium Power pt precizie (as fi pus puls/plasma sau laser dar sunt m mai scumpe, oricum iridiumul e ok si subtire+dur) desi nu duc atat de mult ca NGK, dar la pretul lor le schimb la 50mii. am pus cat sport EXXXTREM de permisiv (abia d ies gazele, si asta cu o "bere"), iar toba finala am inlocuit o cu una de firma Ulter straight flow (i am pus un silencer ca era prea decibelica), traseul evacuarii (f imp) l am pastrat stock pt a mentine back prssure ul din fabrica, am o singura sonda Lambda inainte de asa numitul cataliztr, asta e fff ok. Deci admisia aer izolata (aer rece de afara+filtru stock=mai permisiv), evacuare directa (doar traseul original si teava de la Alfa pt backprssure) cu catlztr sport- se poate si cu el golit (ca un fel de toba intermediara/detenta) + toba finala sport, combinate cu un bun remap rezulta un semnificativ castig de eficienta si chiar putere, adica vitezele de 180, 200 si peste , sunt atinse relativ usor si destul de rapid, credeti ma, nu sunt vorbe in vant sunt chestii testate, totul fara mari imbunatatiri/costuri mari (gen turbina, supercharger, evacuare completa de inox, supereleroane/spoilere etc...)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1437 posts ]  Go to page Previous 127 28 29 30 3158 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited