It is currently 14 Nov 2024, 20:13

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1437 posts ]  Go to page Previous 146 47 48 49 5058 Next
Author Message
PostPosted: 30 Jan 2017, 16:57 
Offline

Joined: 23 Jun 2015, 14:44
Posts: 43
Car: 159
mihaig06 Quote:
Liqui moly sau Motul
sincer nu am vazut in benzinarii asa ceva. ms oricum


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2017, 16:59 
Offline

Joined: 23 Jun 2015, 14:44
Posts: 43
Car: 159
van.razvan Quote:
eu am mers cam 2 ani cu MOBIL 1 5W30 Esp Formula, cand aveam FAP-ul pe ea.
acum nu mai am FAP, si merg cu Mobil 1 0W40. ( are si norma Fiat, FIAT 9.55535 - N2) si sunt foarte multumit de el!
Mersi de raspuns. din acesta o sa iau . asteptam un raspuns de la un user care l-a folosit si parerea lui despre el. Ms inca o data


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2017, 03:20 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Dupa ce mi-am batut capul trei ani cu uleiurile astea (fara sa-mi dea nimeni mura-n gura, dar in schimb cate piste false sunt pe forumuri...), am ajuns la concluzia ca alegerea unui ulei e floare la ureche, daca stii la ce date sa te uiti, sa nu te pierzi in balarii, parametri, pareri si impresii subiective.
Am zis sa fac un post simplu si complet, daca tot sunt intrebari pe PM.

Deci eu personal asa fac (si cred):

1. Respect clasa de vascozitate data de prod motorului (Xw-30 sau Xw-40; daca-s admise amandoua, o iau pe 40)

2. Respect specificatia ACEA, de obicei:
- ACEA C? (C3 in cazul meu) pt diesel DPF/benzina Euro6
- ACEA A3/B4/C3 pt benzinare obisnuite/disel fara DPF

3. Ma uit sa aiba aprobari de top (=sa fi trecut cele mai recente si exigente teste ale constructorilor auto), mai ales:
-Porsche A40 sau C30
-MB229.5 sau 229.51 , listele oficiale de uleiuri testate si aprobate de Mercedes aici:
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolist ... ction=show
http://bevo.mercedes-benz.com/bevoliste ... ction=show
Daca se poate si specificatia Fiat din manual, cu-atat mai bine.

4. Ma uit in TDS la kinematicViscosity100grC : cu cat e mai mare, cu-atat mai bine: un ulei mai vascos, mai "gros" (in limitele clasei cerute, -30 sau -40)
- va face motorul mai silentios
- va raci mai bine motorul
- il va proteja mai bine
- va reduce consumul de ulei
- va rezista mai bine in timp (vascos=are de unde sa se "subtieze" in utilizare; uleiul folosit in motor isi pierde vascozitatea prin episoade de supraincalzire (RPM multe), prin contaminare cu combustibil etc.; de aia un ulei "obosit" face motorul sa sune mai aspru, sa vibreze = i-a scazut vascozitatea si se cere schimbat)

5. ma uit sa aiba CCS mic - cu cat e mai mic, cu-atat uleiul protejeaza mai bine la pornirea la rece (cand uzura e maxima)

6. ma uit sa aiba Noack mic (= % de ulei care se pierde prin evaporare la 250grC); Noack mic=ulei de calitate, stabil termic, se arde greu, lasa depuneri minime
Prod de ulei nu prea mai afiseaza Noack, dar il gasiti in analizele de lab facute de pasionati rusi:
http://www.oil-club.ru/forum/forum/68-k ... -analizov/
Tot acolo, daca vreti sa aprofundati, gasiti cantitatea de aditivi antiuzura (Zn, B, Molibden) si de detergenti (saruri de Ca sau Mg), plus baza uleiului (hidrocracat din petrol, GTL, PAO sau esteri) etc. E o mina de informatii secrete.

Simplu, nu? doar 6 puncte de verificat.

De altfel, CCS(Cold Cranking Viscosity simulated) si kVisc100grC(~temp de functionare motor) sunt criteriile dupa care se face clasificarea OFICIALA a uleiurilor in grade de vascozitate!
http://www.viscopedia.com/viscosity-tab ... ty-grades/

............................................................


Exemple:
Tot facand sapaturi la 5w-40, am gasit uleiuri foarte bune si ieftine, fara figuri, simple, gasibile si-n Ro

- Total Quartz Energy 9000 5w-40: MB229.5, PorscheA40, kVisc100grC mare (14.7cSt), CCS mic, Noack ok ...... 21.66RON/L !
http://catalogue-lubrifiants-elf-total. ... ERGY-5W-40
http://www.oil-club.ru/forum/topic/12201-12201/

L-am gasit f greu in FR (Quartz e pt export)... cumparat, il voi testa in curand pe Fiat, dupa ce scot Selenia Sport Power.

Elf 900 FT 5w-40 e cam acelasi lucru, dar nu cred ca se gaseste in RO. http://catalogue-lubrifiants-elf-total. ... 0-FT-5W-40

- Yacco VX 1000 LL 5w40: MB229.5, PorscheA40, kVisc100grC si mai mare (15 cSt), CCS mic (5900) .... 36RON/L
https://www.yacco.com/product/39-vx-1000ll-sae-5w40/
http://yacco-lub.ro/vx-1000-ll-5w40.html

Yacco sunt uleiuri cu traditie sportiva, se fabrica doar in Franta (langa Rouen)
Din pacate LL e varianta pt export, nu se gaseste in FR, dar in Ro da :censored:
Pe Giulietta am o varianta mai...medie ( VX 1000 FAP, pt Euro6/DPF, kVisc mai mic, 14.2), dar tot se comporta f bine.


Eu asa gandesc, asta e viziunea mea, voi faceti cum vreti, sunt motoarele voastre.
:wave:


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2017, 03:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
:thanks:
De acuma sa inceapa cautarile si compararile. Problema e ca, cel putin in ce m-ar interesa pe mine, nu apar unele date.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2017, 03:59 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Yep!
Prod dau ceva date in TDS (technical data sheet, fiche technique )

Date multe sunt acolo pe oil-club.ru (sau .de, mai nou s-au extins)
Asta daca au dat la analiza uleiul care te intereseaza.

LE
Cum vedeti si-n link-ul de pe Viscopedia:

kViscosity100grC:
- la clasa Xw-30 e intre 9.3---12.5cSt
- la clasa Xw-40 e intre 12.5---16.3cSt


Asta ca sa stim ce e ala un 5w40 "gros" sau "subtire".

Uleiul se "subtiaza" in utilizare.
Un 5w40 subtire din start (13cSt sa zicem) are mari sanse sa se borseasca in timp, devenind un 5w30.
Motorul va deveni mai zgomotos, va incepe sa pape ulei etc.

Si uleiul va trebui schimbat . .. preferabil inainte sa ajunga in halul ala.


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2017, 00:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
SUBSCRIU,la parerea ca un ulei bun se alege in functie de date tehnice,nu dupa firme si denumiri care suna grozav in teorie dar in practica nu mai este chiar asa.Deci un ulei Total Quartz e destul de bun,mai ales ca este ca baza synthetic.deci mai stabil.
Conteaza mult stabilitatea uleiului.Dar e de stiut si faptul ca nu exista uleiul perfect sau un panaceu universal,cum dau de inteles unele firme mari ,mai ales.In plus un ulei bun la un tip de motor cu un grad diferit de uzura,poate sa nu fie bun pentru o masina ,dar sa fie perfect pt.alta.Asa ca...cam are dreptate colegul Zveroboy cu analiza sa tehnica. :clapping:
Iar standardul PorscheA40,este unul dur,de anduranta,ceea ce constituie o referinta foarte buna.

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2017, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Intelege cineva ceva din cifrele din poza?
Eu incerc sa gasesc pe bidon o data de expirare/productie, dar astea sunt singurele insemne. Pe etichete nu e nimic.
Multam fain.


Attachments:
WP_20170210_001.jpg
WP_20170210_001.jpg [ 206.72 KiB | Viewed 4326 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 12 Feb 2017, 15:37 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Indescifrabil.
Mai bine le trimiti poza pe mail si-i intrebi.


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2017, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Pe bidon ar trebui sa gasesc data de expirare sau productie si apoi calculez eu cat e valabil?
Altfel spus, habar n-am cat ar trebui sa fie valabil pe raft un ulei...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2017, 18:16 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Pe bidon e de obicei data de productie.
Valabilitate 4-5 ani in teorie, in practica nu vad cum s-ar putea "inacri", daca e sigilat, nu e expus la ger si la soare.
Gerul e cel mai periculos.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2017, 01:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Ok. Multam fain. O sa le scriu zile urmatoare sa vad ce si cum.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2017, 10:44 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
salut, unde ai gasit in RO de cumparat fuchs titan supersyn 0w40?
pune un link te rog. La ce pret este bidonul

ptr Lucian zveroboy78, :clapping: niste detalii legate de acest ulei http://www.fuchs-oil.ru/catalog/transpo ... ife_0w_40/" onclick="window.open(this.href);return false;
sau http://www.motoroel.com/media/pdf/22/4c ... -0W-40.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ulei full saps in toata regula
Specifications ACEA A3/B4
API SN
Approvals MB-APPROVAL 229.5
PORSCHE A40
VW 502 00/505 00

https://www.bobistheoilguy.com/forums/u ... er=3171821" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2017, 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Tot in materie de uleiuri, insa pentru servodirectie, in afara de Tutela GI/A “ATF DEXRON II D LEV”, SAE 10W, alte variante interesante care ar fi de luat in considerare? Din cate am inteles un ulei Dexron 3 e mai bun ca un 2 si poate fi folosit in loc de 2. Corect sau nu? Au trecut mai bine de 2 ani de la ultimul schimb.
Idei, pareri, critici? :)

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2017, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Nu l-am luat din Ro ca nu mai locuiesc acolo. L-am luat de aici.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2017, 21:15 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
credeam ca l-ai luat din RO. Merci oricum


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2017, 11:59 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
ptr zveroboy78, exista alternativa in RO, Fuchs Titan Supersyn 5w40 la pret cinstit
tot full saps A3B4
https://www.bobistheoilguy.com/forums/u ... er=2305864" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fuchs.com.sa/sites/default/files ... 205W40.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
are recomandarea FIAT 9.55535-H2/M2/N2/Z2
http://www.lubrifuchs.ro/index.php?rout ... uct_id=158" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lubrifuchs.ro/index.php?rout ... uct_id=159" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2017, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Asta il folosesc eu acum. Dar daca exista si se poate, am zis sa trec la nivelul urmator.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2017, 19:49 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
au la bestomnibus pe site, dar nu arata pretul acel 0w40 Fuchs Titan Supersyn :peace:
http://www.bestomnibus.ro/index.php/lub ... turisme-2/" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
bestomnibus.JPG
bestomnibus.JPG [ 85.14 KiB | Viewed 5425 times ]
Top
   
PostPosted: 12 Mar 2017, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
nu stiu daca sa mai postat(daca da se poate sterge)cum si unde se imbuteliaza uleiul contrafacut:


Attachments:
15726862_1840247219594123_6309024839420031838_n.jpg
15726862_1840247219594123_6309024839420031838_n.jpg [ 68.39 KiB | Viewed 5305 times ]
15697288_1840247322927446_1662344511044839779_n.jpg
15697288_1840247322927446_1662344511044839779_n.jpg [ 46.88 KiB | Viewed 5305 times ]
15698046_1840247216260790_8774019934279599575_n.jpg
15698046_1840247216260790_8774019934279599575_n.jpg [ 44.36 KiB | Viewed 5305 times ]
15698252_1840247222927456_6421135518829180667_n.jpg
15698252_1840247222927456_6421135518829180667_n.jpg [ 50.12 KiB | Viewed 5305 times ]
15726368_1840247076260804_6664347214286396061_n.jpg
15726368_1840247076260804_6664347214286396061_n.jpg [ 65.69 KiB | Viewed 5305 times ]
15740979_1840247072927471_4621446060915751177_n.jpg
15740979_1840247072927471_4621446060915751177_n.jpg [ 67.81 KiB | Viewed 5305 times ]
15740982_1840247102927468_1092952843768285782_n.jpg
15740982_1840247102927468_1092952843768285782_n.jpg [ 68.69 KiB | Viewed 5305 times ]
15747852_1840247069594138_2765223276160952399_n.jpg
15747852_1840247069594138_2765223276160952399_n.jpg [ 50.85 KiB | Viewed 5305 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 13 Mar 2017, 01:05 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Meritul rusilor e ca i-au prins, in loc sa inchida ochii.

La ce foame de bani au unii, pana si piesele de avion se falsifica si se cumpara . Inclusiv componente militare, cipuri pt rachete, pana la piese de pe av prezidential, cica.
Inca nu-mi vine sa cred ce citesc aici si pe alte surse! :ohmy:

"One of the most shocking instances of counterfeiting within an aircraft is the discovery of fake components on Air Force One in 1995. "


https://www.netnames.com/insights/blog/ ... n-the-usa/

Au cazut avioane, au murit oameni, ce sa ne mai miram de medicamente, haine, ulei
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Unappro ... craft_part


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2017, 12:25 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
Lucian zveroboi, sa pui poze cu bidonul de la total quartz energy 9000 5w40 si sa faci review, cand pui uleiul in motorul de Fiat 1100


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2017, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Am folosit petronas synthium 7000 0w40 peste 30k km și am următorul feedback:

Pro:
1. Uleiul când este pus nou in motor este excepțional, motor silențios și agil.
2. Regenerarile de DPF se fac la aproximativ 500km circulând in 90% din timp in București. In cazul in care circul extraurban, regenerarile se fac in jurul a 700-800km

Contra:
1.Uleiul se deteriorează F repede sau așa am eu impresia. Adică in 7k km deja cere sa fie înlocuit. Motorul capătă un sunet metalic și parca nu mai este la fel de agil, iar perioada de regenerare scade (300km in locul a 500km)

Posibil toate cele de mai sus nu sunt sesizabile la un motor cu sub 100k km.

Ps. Doresc sa încerc și un alt ulei, zvero spunea ceva de total quartz.
întrebarea este: care sunt șansele sa cumpăr un ulei contrafăcut?ma gândesc să-l comand de la un magazin de piese gen epiesa.ro sau emag (ăștia vând orice).



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2017, 01:20 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
cristianmiu Quote:
Am folosit petronas synthium 7000 0w40 peste 30k km și am următorul feedback:
1.Uleiul se deteriorează F repede sau așa am eu impresia. Adică in 7k km deja cere sa fie înlocuit. Motorul capătă un sunet metalic și parca nu mai este la fel de agil, iar perioada de regenerare scade (300km in locul a 500km)

E logic.
Uleiul se subtiaza (isi scade vascozitatea) pe parcursul utilizarii. Cand e prea subtire, motorul devine zgomotos.
Cel folosit de tine (P Syntium 7000 ala vechi) are o vascozitate (100grC) de 13.5cSt. Asta e punctul de plecare, de la care tot scade.

Repet, de la 12.5cSt in jos incep uleiurile Xw-30. O clasa mai jos!

Total Quartz Energy 5w40 are kVisc 100grC = 14.7cSt
Yacco VX 1000 LL 5w40 are kVisc 100grC = 15cSt (nici macar nu-l gasesc in FR, "crema" asta e doar pt export! :censored: )

Deci au de unde sa piarda din vascozitate. Pornesc mai de sus, "scaderea" dureaza mai mult.

Selenia Sport Power 5w40 are kVisc 100grC = 15.2cSt
Il am pe Panda, al doilea schimb, are 8500km, pur si simplu refuza sa oboseasca. Suna si se comporta ca-n prima zi.
Cred c-o sa-l schimb la 10 000 ... de plictiseala :)
Abia astept sa testez Total Q.E. , l-am luat la jumate de pret fata de Selenia.
Greu de gasit in FR si asta.
Quartz = var. de export/ Activa = var. pt FR
"Energy" e gama de varf, ff greu de gasit in magazine aici. :censored:
Nu ma-ntreba care-i logica :)

Singura problema e ca Yacco LL si Total QE sunt FullSaps (ACEA A3/B4), nu se pupa cu DPF-ul tau. Tu hotarasti.

Yacco sunt "de nisa", putin cunoscute, nu cred ca le falsifica nimeni. Unde sa gaseasca bidoane goale folosite? Cui sa le vanda, cand gigelu' de rand habar n-are de ele?

Au importator in Ro http://yacco-lub.ro/vx-1000-ll-5w40.html
In FR sunt mult mai scumpe.
Iarasi, nu ma-ntreba care-i logica :?:

Au si varianata pt DPF:
Yacco VX 1000 FAP 5w40 kVisc100grC = 14.3cSt
Il am acum pe Giulietta, e bunisor. tacane 3-4sec la pornire pe frig, destul de silentios la RPM mici/medii. Se poate si mai bine.


Ce culori vii scoate Samsung-ul , mi se strepezesc dintii:
Attachment:
20170126_152717.jpg
20170126_152717.jpg [ 383.15 KiB | Viewed 5154 times ]
Attachment:
20170126_153227.jpg
20170126_153227.jpg [ 394.42 KiB | Viewed 5154 times ]


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2017, 14:24 
Offline

Joined: 11 Oct 2006, 13:11
Posts: 72
Location: Le Mans France
@cristianmiu, poti pune Rowe HighTech Synth RS 0w40(ulei PAO+Esteri), Liqui Moly Synthoil Energy 0w40(ulei PAO). Uleiuri foarte bune A3B4 Full saps.
sau Fuchs Titan Supersyn 0w40,se gaseste si la noi de cumparat.

Rowe HighTech Synth RS 0w40 cu cifre f bune si la cald si la rece:

Porsche A40, MB229.5

Dupa analizele de la rusi, ar fi PAO+ester.
Tot dupa cifrele rusilor:
-CCS -35grC 5310
-kViscosity 100grC 15.1
-Noack 7.6

Vechea versiune avea bidon alb si MB229.3
Intre timp s-a schimbat design-ul bidonului, noua versiune are MB229.5 http://rowe-mineraloel.com/ro/produkte/ ... e-0w-40-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Insa rusii au analizat (aug 2016) un ulei cu bidon alb model vechi, dar care avea deja pe eticheta MB229.5 (in loc de MB229.3)... deci probabil era deja noua versiune.
http://www.oil-club.ru/forum/topic/25908-25908/" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2017, 17:28 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1064
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Eu la 166 2.0TS cu GPL am folosit anul trecut Selenia Gold 10w40 si mi sa parut ok , vroiam sa incerc 5w40 sau 10w60 dar am renuntat la idee, 5w40 mi sa parut destul de subtire pentru un motor care cred ca are cel putin dublu km care ii arata (180.000 km arata in bord si 170.000 km in programul Multiecuscan),avand masina gaz de aproape 11 ani, sa mers cu ea. 10w60 am inteles ca nu este chiar asa de bun iarna si nu vroiam sa pun doua tipuri de ulei in functie de vreme .
Pana la urma am cumparat Selenia 20K 10w40 pentru Alfa Romeo ,daca uleiul se impaca bine cu masina o sa raman la acesta , preventiv a cumparat 6 litri ,o sa intre 4 litri si ceva si restul raman de completare.


Attachments:
pizap.com14927841330351.jpg
pizap.com14927841330351.jpg [ 215.07 KiB | Viewed 4876 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1437 posts ]  Go to page Previous 146 47 48 49 5058 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited