It is currently 20 Nov 2024, 06:21

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 126 27 28 29 30
Author Message
PostPosted: 28 Apr 2015, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la jtd are o iesire din ce stiu(doi pini, asta daca nu cumva se ia referinta fata de masa, ceea ce nu cred pentru ca senzorul este infiletat cu pasta de blocaj care este izolanta), cel putin asa e la mine, o curatare nu strica insa pe diagnoza dadea 86 de grade si era trecut de jumatate, la mine la 86 de grade este spre stanga, de aici am dedus ca ceasul poate fi defect, o curatare a mufelor senzorilor ajuta in orice situatie la o masina, chiar si preventiv, in fine masina aia chiar a trecut prin niste maini dubioase.

http://www.ebay.co.uk/itm/THERMOSTAT-HO ... 1070046162" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
VCT114.JPG
VCT114.JPG [ 58.86 KiB | Viewed 5065 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 02:41 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Am luat la cunoștință ce mi-ati relatat dumneavoastră domnilor si va mulțumesc frumos pentru sugestii.Razvane,poate sa fie vreo legatura in toata tărășenia asta cu temperatura si faptul ca nu imi mai funcționează lumina la ceasul ala pentru apa?!celelalte doua sunt perfect iluminate,insa cel de apa nu mai are lumina de cand am desfacut toata consola sa pot scoate mufa de la infocenter...


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 02:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Offtopic...masina asta mi-a mancat zilele cu toate problemele ei,dar jur ca nu as schimba-o cu alta! Am învățat atâta mecanica de cand o am...si niciuna din celelalte pe care le-am mai condus in tot timpul asta....nu se compara domle...droaga asta zici ca e vie!are propria ei personalitate!


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 08:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@useyourfist

luminile se ard la un moment dat prin ceasuri, ele au alimentare separata, nu au cum sa influienteze indicatia de temperatura.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 09:31 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Temperatura mai crescuta poate fi si din cauza termostatului. Am intalnit termostate noi care deschid la 95-98grade.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
in multiecuscan valorile erau ok, de aia banuiesc ceasul, in cel mai rau caz mai facem o reverificare in mers a temperaturii cu multiecuscan, daca valaorea este ok, ceasul va trebui inlocuit sau macar curatat la conectica.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da, la haudi aveam un senzor cu 3 functii ultrasofisticat cu liniarizari si operationale in el care costa 200 euro, temp ecu, temp bord, conditie pornire clima, la jtd e mai simplu si mai bine intr un fel.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Buna ziua :)

Azi m-am apucat de desfacut si curatat dracul de senzor de pe termostat
Image Negru,slinos si urat ca si fostu proprietar Image

Dupa lustruiala si o galeata de spray de contacte peste pini am procedat la fel si cu mufa care intra in dânsul
Image Apoi au urmat niste sesiuni de forja sa incalzesc apa Image

Rezultatul Image

Ventilatoarele linistite la locul lor.Nici o miscare.

Cu apa asa Image am continuat sa o turez incet pe loc doar doar s-o intampla ceva.

Cand am vazut cu ochiu liber cum s-a miscat acu de la ceasul de apa exact peste liniuta urmatoare dupa 90 grade au pornit si ventilatoarele mele si au mers aproximativ 20 de secunde dupa care liniste si pace Image

Mentionez ca am fost cu Doamna la electrician care mi-a masurat termocupla si a probat instalatia cu relee si toti dracii din ea si se pare ca e buna,nu contacte imperfecte sau circuite intrerupte
Mai mentionez ca furtunele de la radiator erau tepene si fierbinti cand am facut probele de mai sus.Intrebarea e: Ce ar mai trebui sa incerc,in afara de alte ceasuri si de schimbat termostatul (pe care urmeaza sa il comand deja) ?


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 16:43 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Cum arata pe diagnoza temperatura? Ai mers 10min sa faci o inregistrare? Cred ca ai senzorul de la ceas aiurit (al meu este tot aiurit, la 88 el sta cam prin 80 asa)


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 17:40 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Nu detin nici un fel de program de diagnoza si nu aveam cum sa fac asa ceva.Zici ca s-ar putea ca ceasu sa zica din capu lui si de fapt temperatura reala sa fie alta?


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 18:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7900
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Incearca si cu senzorul de temperatura aer ca nu degeaba ti-am dat linkul ala... Nu e greu sa ii cureti putin mufa


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 18:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Mugurel,acu ma duc sa il curat dar nu stiu care e?!


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Poti pune o poza cu el sau sa fii un pic mai explicit cu locatia lui? Te rog frumos :)


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7900
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Pfff , nus exact la tine unde e . La v6 era undeva sub conducta groasa de admisie .
Cred ca asta e piesa


Attachments:
15910-4003-1.jpg
15910-4003-1.jpg [ 9.01 KiB | Viewed 4900 times ]
Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 18:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Am gasit ceva asemanator pe un furtun ce duce de la termostat undeva spre "in spate" am facut si poza da tot nu ma duce capu cu redimensionarea pozelor


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 19:21 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Am curatat si senzorul ala...same shit


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Cred ca urmeaza asta https://youtu.be/xyG_3Qlnuek" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7900
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Pai vezi ca e posibil sa fie stricat . Nu e doar chestie de curatat neaparat . Din cate tin minte e vreo 120 lei sau pe acolo ...


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 03:02 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Mhm.multumesc,voi reveni cu un update :)


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 08:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
mugurel Quote:
Incearca si cu senzorul de temperatura aer ca nu degeaba ti-am dat linkul ala... Nu e greu sa ii cureti putin mufa
nu stiu daca ma fac de ras dar totusi intreb: mororizarea jtd are un senzor separat de temperatura a aerului in afara de cel de la oglinda?prin toate cautarile mele cu problemele avute nu am gasit senzor temperatura aer situat in compartimentul motor.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7900
Car: Vespa
Location: Bucuresti
2.4 are sigur . Senzor temperatura aer admisie vad ca se numeste mai exact .


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 14:07 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Aha! Mi se parea mie ceva in neregula sa fie senzor de temperatura aer pe o conducta cu apa.
Multumesc frumos Madkat,ma apuc de demontat :)


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Nu mai demontez ca vecinu cu trusa de scule e lemn de beat pe undeva si nu raspunde la telefon,plus ca debitmetrul l-am curatat acum vreo luna si nu era nici un senzor acolo in afara de ...debitmetru.


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Eroarea de la debitmetru apare in bord doar atunci cand este "dus" senzorul de temperatura a aerului din debitmetru. Treaba sta in felul urmator: debitmetrul masic de aer indeplineste 2 functii esentiale cu ajutorul a 2 senzori din el.
1) Masoara cantitatea de aer care intra in admisie - senzorul este acea folie imprimata pe care multi vor s-o curete (sa zic ca merge, dar doar o singura data apoi adios!)
2) Masoara temperatura aerului care intra in admisie - functie foarte importanta mai ales la motoarele cu intercooler - senzorul un practic un rezistor montat pe corpul debitmetrului.
In alta ordine de idei...daca eu am curatat debitmetrul si sa presupunem ca l-am "curatat " de tot,de acolo poate veni problema mea?


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2015, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ca tot e vorba de senzorul de temperatura, poate sa-mi explice si mie cineva de ce naiba cand e contactul pus arata -30.4 si la aer si la apa :disgust1: ,iar cand e pornit motorul arata temperatura de la acel moment? Sa nu mai spun ca am prins-o si cu o eroare P0655 (Engine Hot Lamp Output Control Circuit Malfucntion), dar indica, am testat si beculetul si se aprinde si el.
Un filmulet cu fenomenul: Link


Attachments:
temp -30.4.JPG
temp -30.4.JPG [ 76.24 KiB | Viewed 4661 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 126 27 28 29 30

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited