It is currently 20 Nov 2024, 08:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 125 26 27 28 29 30 Next
Author Message
PostPosted: 27 Dec 2013, 02:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
mirceaonul Quote:
Presupun ca voi ave nevoie de un termostat nou. La drum intins acul sta la jumatatea indicatorului. Revin dupa inlocuire.
Nu stiu ce motorizare si masina ai, dar la frig, mers inafara localitatii, nici a mea nu sta fix la 90, ci sub 90, undeva pe la 80 si ceva. Doar in oras ajung la 90 si putin peste, pana cand intervin ventilatoarele si termostatul. Nu de alta, dar sa nu schimbi degeaba termostatul.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2013, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Eu l-am schimbat si sincer nu am rezolvat mare lucru. Cand e frig, in mers, acul sta pe langa linia de 80. In oras, mai urca spre 90. La relanti, temperatura scade pana spre 50. Plus ca motorul se incalzeste destul de greu. Termostatul este BEHR.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2013, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
La fel face si Croswagonul meu.
Termostatul pe care l-am dat jos era tot Behr si a fost testat cu termometrul cu mercur (destul de exact) si am constatat ca incepe sa deschida la 82 grade si este deschis complet la 88 de grade.
Cel nou montat pare ca deschide usor mai devreme dacat cel pe care l-am dat jos.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2013, 22:02 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
FREEZER Quote:
Eu l-am schimbat si sincer nu am rezolvat mare lucru. Cand e frig, in mers, acul sta pe langa linia de 80. In oras, mai urca spre 90. La relanti, temperatura scade pana spre 50. Plus ca motorul se incalzeste destul de greu. Termostatul este BEHR.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)
verifica radiatorul.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2013, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Mai exact ce anume sa verific?


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2013, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Starea lui.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2013, 00:04 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tzivii se refera la faptul ca nu cumva sa fie spart sau sa existe pori in radiator. vezi ca radiatoarele originale din cupru, care mie unul imi plac foarte mult , nu rezista in timp si se "topesc" adica pleca lamelele dintre celule din cauza coroziunii.

la mine temperatura la drum lung sta undeva la 84 de grade , constant, cu forja , fara forja, asa sta iarna, radiatorul fiind nou, termostatul avand un an de zile, eu cred ca se poate imbunatati acest aspect insa momentan nu am timp si chef sa abordez problema, mi ar conveni ca apa la drum lung sa stea la 90-91 de grade. cred ca ar fi un pic mai bine la consum si un pic mai bine la emisii, am observat ca vara in forje se duce la 90 si cand opresc sa scot ceva din portbagaj masina nu mai pute, e mai respirabil.

as dori pe viitor sa izolez catalizatorul masinii si turbina(imediat dupa galeria de evacuare) cu un material ignifug pentru a nu se raci in functionare de la aerul ce trece prin radiatoare, sant sigur ca isi va face treaba mai bine catalizatorul.

la timpul cuvenit voi face un tutorial cu modificarea termostatului si lucrarea, insotit de logurile de la analizorul de gaze, inainte si dupa.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 Dec 2013, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Pierderi nu am, cat despre starea radiatorului nu pot spune foarte multe, caci nu l-am analizat. Pe interior (spre motor) se vad mici depuneri albe similare cu sarea. In rest nu pot spune mai multe. Multumesc pentru detalii.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2014, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
In seara asta la -8 grade afara ma trezesc ca-mi porneste ventilatorul pe treapta a doua si nu scade temperatura. Termostatul nu s-a deschis nici in ruptul capului ca am pus mana pe furtun, care era rece rece. Iar e blocat pe inchis si l-am schimbat sa zic acum un an jumatate pe acelasi motiv (Calorstat-Vernet). De nou temperatura tot nu statea la 90 (asta pe ceas), ci mai tot timpul un ac dupa 90, crestea temperatura, intra ventilatorul prima treapta, mai statea o vreme putin sub sau in dreptul dupa ce se racea si o lua de la capat, indiferent de anotimp, mers in oras. Sincer eu nu mai suport termostatele astea. Ajung sa le schimb mai des ca pe becuri si merg tot timpul cu farurile aprinse.
Stiti vreun termostat care sa tina? Ma bate gandul sa-i pun unul de Dacie, ca macar de banii care ii dau pe unul de Alfa iau 10 de Dacie si-l pot schimba in 5 minute cu o surubelnita :wallbash:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2014, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
vezi sa nu fie problema de la pompa de apa se se invarta pe ax impeller ul

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 00:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Nu, pentru ca este presiune in vasul de expansiune.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 00:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
n are nici o treaba cu craciunul trecut.
mai schimba un termostat insa eu zic ca nu e de la el.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
tomi_alfa Quote:
(...)Stiti vreun termostat care sa tina? (...)
Parca Behr e in echiparea de fabrica si lumea pare multumita de el.
Vernet nu am intalnit sa dureze mai mult de 3 luni, deci esti un caz fericit.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
al meu are 1 an si ceva :samui:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
deci tu esti "fericit AAA" sau "fericit+" :lol:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 00:22 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cel mai simplu ca sa nu dai cu banu aiurea , pui o oala la fiert cu un temometru, cu termostatul in ea, termostatul il tii cu o sarma in apa, nu il lasi sa sa stea pe fund si vezi la cat deschide.

nu exista frate sa schimbi termostatele ca pe sosete, da o in colo.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pentru ca nu m-a costat mai nimic, azi am facut operatiunea "termostatul" (30 de lei in total). Am luat un termostat si un furtun de radiator de Dacie 1310 pe care l-am impreunat cu cel de pe Alfa. Rezultatul este mai mult decat pozitiv. Nu se mai incinge deloc motorul. Doar prima treapta a ventilatorului porneste (cu incalzirea inchisa). A doua treapta nu a pornit deloc, iar daca las si caldura deschisa acul sta la 90 sau putin peste, pana cand intra ventilatorul.
Toata manifestarea de mai sus am facut-o stand pe loc, in garaj. In timpul mersului, fiind si vreo -8 - (-10) grade afara, temperatura sta undeva putin sub 90 sau la 90 si atat. Nu se misca de acolo mai sus.
Adio termostat de Alfa. :wink:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2014, 17:13 
Offline

Joined: 21 Oct 2013, 12:14
Posts: 58
Car: Afla romeo 159
Location: Iasi
tomi_alfa Quote:
Pentru ca nu m-a costat mai nimic, azi am facut operatiunea "termostatul" (30 de lei in total). Am luat un termostat si un furtun de radiator de Dacie 1310 pe care l-am impreunat cu cel de pe Alfa. Rezultatul este mai mult decat pozitiv. :wink:
fa-i te rog o poza , chiar sunt curios cum si unde ai prins furtunul si termostatul :)

_________________
AR 159 1.9Jtdm 150CP
Alfa Romeo 147 1.6TS 120CP
ex: Fiat Punto Sporting MK2 1.2 16V 80CP


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2014, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
parca cel de dacie e de doua feluri de 83 si de 87 , nu retin exact.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Jan 2014, 19:45 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
@addyteddy Fac maine o fotografie pe lumina. Poate si un filmulet cu temperatura pe la 90+, pe loc.
@comanr Cred ca e de 87 desi imi pare sa deschida ceva mai tarziu, dar nu cu mult. As pune pe tester sa vad exact cand se deschide, dar laptopul nou nu-mi recunoaste cablul :thumbdown:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2014, 00:56 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 16:45
Posts: 296
Car: AR 166 TB / 159 Jtdm
Location: Bucuresti
Ai renuntat la cel de alfa sau le-ai "inseriat"? Sunt curios, pe viitor trebuie sa-l schimb si eu la 56, e putin ciudat, nu urca la 90 pe frigurile astea, dar prin oct. sarea putin de 90, apoi pornea ventilatorul si era ok.

_________________
AR 166 v6 tb
AR 159 Jtdm

ex:
156 2.0ts
147 1.6ts
166 2.0tb v6
156 2.4jtd


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2014, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Am renuntat complet la el, adica l-am scos din carcasa. Daca al tau functioneaza bine nu te apuca sa-l schimbi doar asa, ca vrei sa-l schimbi. Eu l-am schimbat ca era sa-mi calez motorul de doua ori.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2014, 20:11 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ok. Iata si fotografia. Nu-i mare inginerie, dar cei de la Alfa si alte marci de ce sa nu complice ei lucrurile ca sa faca profit de pe piese de schimb? Unde e sageata rosie se afla termostatul, iar ce se vede acolo unde se conecteaza furtunele este o simpla teava cu striatii la capete care impiedica alunecarea furtunelor de pe ea, astfel nu risc sa ma trezesc fara lichid.
Filmulet Urmariti in HD ca sa vedeti mai clar pe unde e acul de la temperatura. Pe la 5:46 dau drumul la caldura.


Attachments:
DSC_0074.jpg
DSC_0074.jpg [ 146.25 KiB | Viewed 3448 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 27 Jan 2014, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sper ca l ai pus cu elementul sensibil spre termostatul vechi.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 27 Jan 2014, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Normal :lol:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 125 26 27 28 29 30 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited